MuscleMeat

afvallen mogelijk met protein shakes?

Bezoekers in dit topic

Dat gaat je lichaam niet trekken .. Dat kan ik je verzekeren ..

Jezelf uithongeren om af te vallen is slechte wat je kan doen , sterker nog , je gaat aankomen en vetpercentage opbouwen , je lichaam gaat in een noodstand en gebruikt de kcal die je wel binnenkrijgt om je reserves aan te vullen ...

en dan ga je dood omdat je helemaal geen kcal hebt voor vitale lichamelijke processen ja

gefeliciteerd je bent retarded
 
en dan ga je dood omdat je helemaal geen kcal hebt voor vitale lichamelijke processen ja

gefeliciteerd je bent retarded
maar ga je wel lekker chubby de kist in.
 
oke de meningen verschillen hier dus over haha..:p..

Body en fit of xxl nutrition , het maakt mij niet uit, zolang ik geen troep koop zoals die fatburn pillen:mad:.
maar jullie zijn het er wel allemaal mee eens dat het mijn vetverlies niet tegenhoud als ik het goed begrijp.
ik heb via facebook een bericht naar xxl gestuurd met vraag welke hun mij aanbevelen, maar ik ben bang dat ze alleen maar aan hun portemonnee denken en mij het verkeerde gaan proberen te verkopen, met het gevolg dat ik mn geld kwijt ben en niet mn kilos :D
 
oke de meningen verschillen hier dus over haha..:p..

Body en fit of xxl nutrition , het maakt mij niet uit, zolang ik geen troep koop zoals die fatburn pillen:mad:.
maar jullie zijn het er wel allemaal mee eens dat het mijn vetverlies niet tegenhoud als ik het goed begrijp.
ik heb via facebook een bericht naar xxl gestuurd met vraag welke hun mij aanbevelen, maar ik ben bang dat ze alleen maar aan hun portemonnee denken en mij het verkeerde gaan proberen te verkopen, met het gevolg dat ik mn geld kwijt ben en niet mn kilos :D
De meningen verschillen niet, het is een feit dat die spaarstand bullshit is. Overigens als je b&f koopt koop je ook rotzooi... Uit meerdere testen gebleken dat ze hun whey onderdoseren.
 
Wat verwacht je precies van die shakes?
Het zijn gewoon eiwitten. Oftewel: met een gevarieerd voedingspatroon heeft het geen meerwaarde.

"Gezond eten" is sowieso een vaag begrip. Maak het concreet door het in een schema te plaatsen met bijbehorende voedingswaarden. Dat maakt het in- en overzichtelijk. Je hebt nu feitelijk geen idee wat je binnenkrijgt, behalve dat het allemaal producten zijn die jij gezond noemt (terwijl het sowieso al problematisch is om één enkel product in het hokje gezond of ongezond te plaatsen)
 
je moet een proteine shake kiezen waarbij jij een goed gevoel hebt :heart:b&F:heart:
 
Je mag gerust bij bodyenfitshop bestellen, zolang het maar niet het huismerk is, want dat is pure troep.
 
Back
Naar boven