AndroidHealthClinic

Afvallen na je nakuur

Bezoekers in dit topic

STOLEyourSHOES

Cool Novice
Lid geworden
18 dec 2016
Berichten
88
Waardering
11
Lengte
1m79
Heb een 6 weken kuur test erop zitten en komende woensdag eindigd mn nakuur. Nou heb ik gebulkt en ben op 15% gekomen. Ik wil over een paar maanden weer een kuur doen maar dan natuurlijk niet op 15% beginnen.
Hoelang zou ik moeten wachten na mn nakuur met afvallen om zo min mogenlijk te verliezen, ter voorbereiding voor de volgende kuur?
 
bloedprikken kijken wanneer je bloedwaardes helemaal hersteld zijn. richtlijn die ik je kan geven is 2-3 maanden
 
Cutten met ondersteuning een optie ?
 
Ok dus 2-3 maanden, word wat krap aangezien ik dan bijna aan de volgende kuur begin.
Cutten met wat voor ondersteuning bedoel je silleh?
 
Heb een 6 weken kuur test erop zitten en komende woensdag eindigd mn nakuur. Nou heb ik gebulkt en ben op 15% gekomen. Ik wil over een paar maanden weer een kuur doen maar dan natuurlijk niet op 15% beginnen.
Hoelang zou ik moeten wachten na mn nakuur met afvallen om zo min mogenlijk te verliezen, ter voorbereiding voor de volgende kuur?

Het is afhankelijk van je stats. Als je al redelijk groot bent dan zal natty cutten resulteren in snel verliezen van de spiermassa die je tijdens je kuur hebt gewonnen. Feit is wel dat je sowieso spiermassa zal verliezen in de maanden na je nakuur maar cutten zal het dus een stuk versnellen ;)

Als je nog niet zoveel massa hebt, dan zou +- 3 maanden na je nakuur voldoende moeten zijn om te cutten.

Wat zijn je stats trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Het is afhankelijk van je stats. Als je al redelijk groot bent dan zal natty cutten resulteren in snel verliezen van de spiermassa die je tijdens je kuur hebt gewonnen. Feit is wel dat je sowieso spiermassa zal verliezen in de maanden na je nakuur maar cutten zal het dus een stuk versnellen ;)

Als je nog niet zoveel massa hebt, dan zou +- 3 maanden na je nakuur voldoende moeten zijn om te cutten.

Wat zijn je stats trouwens?

Heb net weer gemeten zodat ik een nauwkeurig antwoord kan geven en ben nu 84kilo 13% 1,79m. Ik meet om de 2 weken en had 2 weken geleden ineens een piek naar 15% net toen mn esters uitgelopen waren en mn nakuur begon. Kan ook een mislukte meting zijn geweest of vocht misschien. Dus ik ben er nog niet zo erg aan toe als ik dacht.
Ik ben qua stats dus redelijk vroeg begonnen en had nog wat ruimte om natty te groeien. Ik ben nog volop aan het trainen en de kracht/massa die ik kreeg van de kuur heb ik nog vast weten te houden. Ik wil kuren eigenlijk alleen gebruiken om te bulken dus vandaar dat ik mn % iets wilde verlagen voor de volgende kuur, maar wel zo veilig mogenlijk want wil zo min mogenlijk inleveren natuurlijk. Blijkbaar moet ik nog even wachten dus waarschijnlijk over 2 maanden een milde cut.
 
Niets mis met je stats. Er zijn er die veel vroeger beginnen. Binnen paar maanden kan je idd rustig cutten.

Succes er mee!
 
Waarom wil je niet cutten met gear?
 
Ik moet nog redelijk wat massa bouwen en kan maar 2 kuurtjes per jaar doen als ik voldoende rust wil nemen, dus zal voorlopig alleen bulken als ik on ben en cutten wat ik kan als ik off ben.
 
Als ik maar 2 maal per jaar kan kuren, zou ik natty bulken en juist met gear (ondersteuning) gaan cutten.
 
Ik heb nog een eind te gaan met de massa te bouwen die ik wil, voorlopig nog geen interesse in een laag vet %. Wil ook niet te vet worden dus zoek een goede middenweg die verantwoord is om te kuren. Ik heb een leuk aantal kilo's erbij gekregen tijdens de kuur wat ik niet zou halen in een cut dus vandaar.
 
Als ik maar 2 maal per jaar kan kuren, zou ik natty bulken en juist met gear (ondersteuning) gaan cutten.
Whut??? Hoe kom je hier dan weer bij
 
Back
Naar boven