Fitness Seller

Afvallen of krachttraining

Users who are viewing this thread

Sjors123

Novice
Lid geworden
3 dec 2012
Lengte
1m72
Massa
79kg
Heren,

Ik ben 18 jaar, 172cm lang en 90 kilo. Ik heb dus vet te veel. Dit wil ik eigenlijk een beetje wegtrainen. Een mooiere strakkere vorm in m'n lichaam en niet zo veel overtollig vet. Alleen ben ik nu aan het twijfelen wat het beste is om te doen. Wat is slim om te doen?

1. Doorgaan met krachttrainen. Ik wil graag spieren kweken.
2. Stoppen met krachttrainen en gaan hardlopen,fietsen, etc?
3. Afvallen met hardlopen, fietsen, en dieet.
4. Nu eerst afvallen en daarna krachtrainen?
5. Door gaan met krachtrainen en daarna afvallen.

Hier een aantal foto's van mezelf.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier is het beter te zien:

Ik hoor trouwens van sommige mensen dat als ik train met mijn lichaam er een voordeel mee heb. "ze zeggen dat mijn lichaam dan iets heeft om op te bouwen" klopt dit?

Alvast Bedankt,

jeroen072

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
5 sep 2010
Lengte
1m85
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Klopt niet, denken heel veel mensen maar is niet zo. Zou gewoon veel door gaan met krachttraining veel Compounds oefeningen doen en na kracht training lekker gaan cardio'en. Wel wel goed voedingsschemamaken en de stickies op die forum lezen

BabyStyle

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
31 jul 2012
Lengte
1m82
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Je kan een cut doen (lees stickys) dat is in vetpercentage zakken met voedingsschema ( moet niet perse met cardio ) maar ik zou krachtraining blijven doen en een voedingsschema aanschaffen. En of je er een voordeel bij hebt kunnen we niet zeggen als je alleen je armen ziet ,maar wat bedoel je met voordeel?

OP
S

Sjors123

Novice
Lid geworden
3 dec 2012
Lengte
1m72
Massa
79kg
Dat het sneller gaat en onder andere meer gaat zien. Wat mij wel opviel is dat ik tegelijkertijd met een vriend begon te trainen. Precies het zelfde. En bij mij zag flink vooruitgang. Bij hem bleeft het er precies het zelfde uitzien als hoe het was. (Hij is een dun sprietje in vergelijking met mij)

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Lengte
1m89
Ehm.... ook als je gaat afvallen moet je aan krachttraining blijven doen.. dat is geen optie, dat is verplicht !

Naar boven