Fitness Seller

afvallen tijdens stress komt door?

Bezoekers in dit topic

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
13.030
Waardering
7.141
komt het doordat je door stress geen/minder honger hebt, of komt het dat door stress de stofwisseling wat omhoog gaat?
Ik heb last van stress maar probeer toch eten naar binnen te proppen, dacht dat ik genoeg binnen kreeg maar val toch nog wat af.
ga vanaf vandaag calorien tellen, dan weet ik het zeker.
 
Cortisol is een bitch. Is ook per persoon weer verschillend, sommige gaan juist bunkeren als ze in de stress schieten en andere krijgen geen hap door hun strot.
 
stress = spierafbraak en je kunt er niks tegen doen.
(tegen de spierafbraak dan)

tegen stress wel natuurlijk.

al eet je genoeg kcal.
dan kan je dus alsnog spierafbraak lijden en afvallen.
wat in jouw geval denk ik wel is.
 
1 - minder eten
2 - meer bewegen (wel eens rustig op de bank gezeten tijdens een periode van zware stress ? )
3 - cortisol
 
Increased abdominal fat, which is associated with a greater amount of health problems than fat deposited in other areas of the body. Some of the health problems associated with increased stomach fat are heart attacks, strokes, the development of , higher levels of “bad” cholesterol (LDL) and lower levels of “good” cholesterol (HDL), which can lead to other health problems!


vreemd, dankzij stress kan je plaatselijk vet opslaan?

zou je dan door relaxen ook plaatselijk vet kunnen verbranden? :D
 
Even een hele andere vraag: wat verstaan jullie nou precies onder stress? Persoonlijk denk ik zelf niet echt dat ik er last van heb (geestelijk en fysiek), maar ik heb wel de hele dag haast. Zo is gewoon mijn levensstijl..

Verstaan jullie dat ook onder stress?
 
ik denk dat je niet altijd door hoeft te hebben dat je stress ondervind..
 
Heb het zelfde probleem ook, met stress kan ik in paardagen heel veel kilo's kwijt. Heb dan geen eetlust meer
 
Back
Naar boven