AndroidHealthClinic

Afvallen veel overgewicht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben inmiddels bijna 10kg kwijt in een week of 6 dus dat lijkt mij wel redelijk prima. Ik doe ook krachttraining en eet voldoende dus dit lijkt mij wel een goed tempo te zijn voorlopig.

Je bent goed bezig ! hou dit vol
10 KG in 6 weken is veel maar het overgrote deel zal vocht zijn door het niet meer tot je nemen van rotzooi en je houden aan een eetschema
 
Zo is dat. Volhouden. Maar let inderdaad wel op, de eerste vijftien kilo zijn er zo af. De volgende vijftien kosten twee keer zo veel moeite en daarna wordt het nog wat lastiger.

Alsnog: goed bezig en goed gedaan tot zover!
 
Je gaat als een speer man, volhouden.
 
Ik ben in! Top om te lezen dat je het al 6 weken hebt volgehouden en dat de weegschaal al -/- 10 zegt! Cool!
Nu kwestie van volhouden. Zijn er nog dingen waar je tegen aan loopt of lastig vindt?
 
Dag allemaal,

even een kleine update:
Ik ben inmiddels bijna 10kg kwijt in een week of 6 dus dat lijkt mij wel redelijk prima. Ik doe ook krachttraining en eet voldoende dus dit lijkt mij wel een goed tempo te zijn voorlopig.
Zeker goed bezig! Op welke hoeveelheid kcal zit je nu? Is het qua honger goed vol te houden?
 
Ik ben in! Top om te lezen dat je het al 6 weken hebt volgehouden en dat de weegschaal al -/- 10 zegt! Cool!
Nu kwestie van volhouden. Zijn er nog dingen waar je tegen aan loopt of lastig vindt?
Dankje. Momenteel nog niet echt iets waar ik tegen aan loop. Maar dat zal ongetwijfeld nog wel gaan komen.
 
Zeker goed bezig! Op welke hoeveelheid kcal zit je nu? Is het qua honger goed vol te houden?
Ik zit nu nog op ong 2500 per dag. Hangt er een beetje vanaf hoeveel activiteit ik op een dag doe. Heb geen honger, 2500 kcal is natuurlijk nog wel aardig wat en al helemaal met gezonde voeding. Ook helpt veel water drinken.
 
Dankje. Momenteel nog niet echt iets waar ik tegen aan loop. Maar dat zal ongetwijfeld nog wel gaan komen.
Grootste obstakel waar je tegen aan kan lopen ben jijzelf, geloof in jezelf dan komt het helemaal goed, die kilo’s gaan er af en blijven weg, zo moet je gaan denken, succes kerel.
 
Na hoeveel dagen stagneren ben je van plan om kcal te schrappen en hoeveel?
 
Na hoeveel dagen stagneren ben je van plan om kcal te schrappen en hoeveel?
Denk na langer dan 2 weken op hetzelfde gewicht te zitten ongeveer en dan proberen 250 kcal eraf te halen eerst. Maar voorlopig gaat het nog goed zo.
 
Dag allemaal,

Nog even een update aan het eind vh jaar.

Ben nu 15 kg kwijt en merk ook dat ik sterker word qua spieren dus gewicht zegt nog niet zo super veel nu.

Helaas zijn de sportscholen dicht maar wandel nu ong. 5 dagen in de week een uur per keer en dat bevalt goed en de voel me ook aal een heel stuk fitter.

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar allemaal. in het nieuwe jaar zal ik nog even laten weten hoe het gaat en of ik nog hulp van jullie nodig heb met dingen waar ik tegenaan loop.
 
Dag allemaal,

Nog even een update aan het eind vh jaar.

Ben nu 15 kg kwijt en merk ook dat ik sterker word qua spieren dus gewicht zegt nog niet zo super veel nu.

Helaas zijn de sportscholen dicht maar wandel nu ong. 5 dagen in de week een uur per keer en dat bevalt goed en de voel me ook aal een heel stuk fitter.

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar allemaal. in het nieuwe jaar zal ik nog even laten weten hoe het gaat en of ik nog hulp van jullie nodig heb met dingen waar ik tegenaan loop.
Goed bezig Captain!

Wandelen in de buitenlucht is uitstekend
wellicht kan je wat BW-oefeningen of oefeningen met beperkte en/of geïmproviseerde middelen toevoegen.
 
Goed bezig man. Vraagje maar waarom geen 7 keer lopen per week :D

Wat doe je buiten het lopen? Toen sportscholen dicht waren deed ik thuis opdrukken, squads en dips met lichaamsgewicht. Ik heb ook een barbell en dumbells dus kon blijven trainen.
 
Goed bezig man. Vraagje maar waarom geen 7 keer lopen per week :D

Wat doe je buiten het lopen? Toen sportscholen dicht waren deed ik thuis opdrukken, squads en dips met lichaamsgewicht. Ik heb ook een barbell en dumbells dus kon blijven trainen.
7x lopen belast je het teveel:p
 
Dag allemaal,

Nog even een update aan het eind vh jaar.

Ben nu 15 kg kwijt en merk ook dat ik sterker word qua spieren dus gewicht zegt nog niet zo super veel nu.

Helaas zijn de sportscholen dicht maar wandel nu ong. 5 dagen in de week een uur per keer en dat bevalt goed en de voel me ook aal een heel stuk fitter.

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar allemaal. in het nieuwe jaar zal ik nog even laten weten hoe het gaat en of ik nog hulp van jullie nodig heb met dingen waar ik tegenaan loop.
Super, knappe prestatie

fijne feestdagen
 
Back
Naar boven