MuscleMeat

Afvallen? Vetverlies? Ik kom er niet uit

Bezoekers in dit topic

Agepagelage

Novice
Lid geworden
3 apr 2020
Berichten
15
Waardering
1
Ik ben 1.74/75 lang en weeg op dit moment 67/68 kilo. Ik heb een buik die je heel goed ziet als je vanaf de zijkant kijkt, tietjes en ook een kont. Verder ben ik dun. De voetballer Neymar heeft precies dezelfde afmetingen als mij en is helemaal afgetraind.

Wat ik dus niet snap is, hoe? Heeft hij zich helemaal volgegeten tot laten we zeggen 75 kilo en is daarna gaan cutten of? Hoe zit het?

Mijn kilo’s zijn gewoon goed/normaal? Als ik ga afvallen om mijn vetpercentage omlaag te halen hoeveel moet ik dan per week verliezen en hoe intensief moet ik trainen? Ik neem aan dat ik ook niet kan afvallen tot 60-63 kilo om mijn buik plat te krijgen aangezien dat te laag is voor mijn lengte?

Of moet ik aankomen en daarna pas gaan cutten?

Iemand die me hierbij kan helpen aangezien ik er niet echt uit
 
Je weet dat spier zwaarder is als vet en spier minder ruimte inneemt? Je moet t aantal percentage vet verlagen en die kilo’s effe vergeten. Ben zelf momenteel bezig met spier opbouw en ookal word ik steeds zwaarder ben ik wel steeds smaller in m’n waist geworden.
 
Naar mijn mening (maar ben der nog geen expert in heur) moet je niet minder eten maar anders, zelf eet ik nu 6 week een high protein low carb diët (150gr proteïne en 2000cal). Icm 6 dagen in de week minimaal 1,5 uur per dag krachttraining.
 
Je weet dat spier zwaarder is als vet en spier minder ruimte inneemt? Je moet t aantal percentage vet verlagen en die kilo’s effe vergeten. Ben zelf momenteel bezig met spier opbouw en ookal word ik steeds zwaarder ben ik wel steeds smaller in m’n waist geworden.

Ja dat weet ik. Dus ik moet nu dus gewoon afvallen en daarna gaan bulken? Dus spieren opbouwen en daarna weer cutten?
 
Ja dat weet ik. Dus ik moet nu dus gewoon afvallen en daarna gaan bulken? Dus spieren opbouwen en daarna weer cutten?
Zoals hier boven gezegd, anders gaan eten (veel Protein en wat minder vetten) en daarbij verstandige kracht training, dan ga je als beginner waarschijnlijk al mooie resultaten krijgen. Werkt dit niet eventueel over een voeding schema nadenken
 
Ik ben 1.74/75 lang en weeg op dit moment 67/68 kilo. Ik heb een buik die je heel goed ziet als je vanaf de zijkant kijkt, tietjes en ook een kont. Verder ben ik dun. De voetballer Neymar heeft precies dezelfde afmetingen als mij en is helemaal afgetraind.

Wat ik dus niet snap is, hoe? Heeft hij zich helemaal volgegeten tot laten we zeggen 75 kilo en is daarna gaan cutten of? Hoe zit het?

Mijn kilo’s zijn gewoon goed/normaal? Als ik ga afvallen om mijn vetpercentage omlaag te halen hoeveel moet ik dan per week verliezen en hoe intensief moet ik trainen? Ik neem aan dat ik ook niet kan afvallen tot 60-63 kilo om mijn buik plat te krijgen aangezien dat te laag is voor mijn lengte?

Of moet ik aankomen en daarna pas gaan cutten?

Iemand die me hierbij kan helpen aangezien ik er niet echt uit
Hoi,
ik denk niet dat het handig is je te vergelijken met een prof voetballer die al jaren tot wel 10 trainingen per week heeft en nog wat wedstrijden en exact afgestemde voeding.
Hoe train je, hoe lang al en wat doe je precies allemaal om je energie inname te gebruiken en om een fysiek te bouwen zoals een profvoetballer.
Belangrijk is dus vooral wat je doet met wat je eet en daarnaast wat je allemaal eet.
 
Back
Naar boven