XXL Nutrition

Afvallen vrouw 70 kilo

Bezoekers in dit topic

macoe10

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 apr 2012
Berichten
292
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Beste lezers,

Heb een zware discussie met een vriendin van mij mbt tot haar eet schema, zij vertelde mij wat zij at, en ik had daar mijn op en aanmerkingen over dat ze deze moest aanpassen. Ik ga nu niet vertellen wat, want ik heb haar gezegd dit te posten en te wacjten op reactie van de lezers...

Jongedame 29 jaar, is al afgevallen van 78 naar 70,-wat al goed is...maar nu komt het punt dat je en je eet schema en je training moet aanpassen.

Maar ze eet dit op een dag ;
1) halve bak kwark
2) 2-speld broodjes 1met ei ander met filet american

3)1gordon bleu

Drinkt thee voornamelijk en ranja

Ik weet wat de reacties zullen zijn , maar kan iemand een degelijk schema hier neer zetten....
 
Zou beginnen met te stoppen met ranja :o

En een gordon bleu is ook best veel kcal, kun je beter kip oid eten. Verder is er vgm weinig mis met wat ze eet, zou alleen meer eten en minder ranja drinken.
 
Totaal aantal kcal? Als ik filet americain eet, vreet ik die hele bak. Misschien kwark met smaak etc. Hier kunnen we toch niks mee.
 
Beste lezers,

Heb een zware discussie met een vriendin van mij mbt tot haar eet schema, zij vertelde mij wat zij at, en ik had daar mijn op en aanmerkingen over dat ze deze moest aanpassen. Ik ga nu niet vertellen wat, want ik heb haar gezegd dit te posten en te wacjten op reactie van de lezers...

Jongedame 29 jaar, is al afgevallen van 78 naar 70,-wat al goed is...maar nu komt het punt dat je en je eet schema en je training moet aanpassen.

Maar ze eet dit op een dag ;
1) halve bak kwark
2) 2-speld broodjes 1met ei ander met filet american

3)1gordon bleu

Drinkt thee voornamelijk en ranja

Ik weet wat de reacties zullen zijn , maar kan iemand een degelijk schema hier neer zetten....

Gordon.jpg
 
Auswitch dieet?
 
:haha:

On topic:

Je moet ons echt wat meer info geven willen we daar wat mee kunnen.
Er zijn tientallen verschillende bakken kwark, neemt ze zo'n grote emmer volvette griekse yoghurt van de Jumbo of neemt ze een klein bakje van 500gr magere kwark van de lidl.

Bij een voedingsschema en bij afvallen ofwel aankomen draait het ALLEMAAL om de calorieen die je per dag binnenkrijgt en hoeveel je verbruikt.

Hier kunnen we niets mee.
 
Niet afvallen is teveel kcals eten. Maar dat weet je al wel.

1) halve bak kwark
2) 2-speld broodjes 1met ei ander met filet american

3)1gordon bleu

Dit is al wat ze eet en ze valt niet? Hoe groot is doe Gordon bleu dan wel niet.

Halve bak kwak,2 broodjes en 1 Gordon bleu lijken mij zeer weinig kcals.

Die ranja die ze drinkt ken ik niet zitten daar veel kcals en drinkt ze daar veel van?
 
3)1gordon bleu

Dit is al wat ze eet en ze valt niet? Hoe groot is doe Gordon bleu dan wel niet.

Halve bak kwak,2 broodjes en 1 Gordon bleu lijken mij zeer weinig kcals.

tumblr_mcq7y71NPE1rk003oo1_400.gif
 
Wil niet lullig doen, maar je zit zelf aan de aas, dan zou je zelf toch ook wel iets van voeding moeten weten, en dan kom je hier om advies vragen?
 
29 jaar is toch ook niet echt jong meer? :dunno:
 
Speld broodjes lijken me ook niet zo'n geschikt dieet... :bang:

Maar wat wil je nu precies? Een kant en klaar voedingsschema of hulp om die vriendin te overtuigen dat ze anders moet eten? Waarom een 'zware discussie' aan gaan met iemand die blijkbaar niet op je advies zit te wachten of het zelf beter denkt te weten? Waste of energy...
 
Speld broodjes lijken me ook niet zo'n geschikt dieet... :bang:

Maar wat wil je nu precies? Een kant en klaar voedingsschema of hulp om die vriendin te overtuigen dat ze anders moet eten? Waarom een 'zware discussie' aan gaan met iemand die blijkbaar niet op je advies zit te wachten of het zelf beter denkt te weten? Waste of energy...

Idd,heb ook zo een vriendin. Haar manier van dieeten trekt ook op niks. Beetje afvallen weer bijkomen beetje jojo.

Toen ze erachter vroeg heb ik haar eens wat tips gegeven. Doet er niks mee. Nu steek ik er ook geen energie meer in.
Zelfs als ze zien dat hun dieet niet werkt willen ze niet luisteren.

Niet waard om over te gaan discussieren.
 
je mag best eerlijk zeggen dat dit jou vraag en voedingschema is.
 
Sommigen hebben een IQ van een stoeptegel.
 
Back
Naar boven