MuscleMeat

afvallen winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

3merr

Novice
Lid geworden
7 apr 2019
Berichten
27
Waardering
6
Lengte
1m85
Massa
89kg
Dag mensen, ik ben een jonge van 21 jaar 1,72 en weeg 89kg ik ben al een jaartje bezig met fitniss ga morgen beginnen met eerste kuur winny. Ik heb er zo wat alles over al op gezocht weet hoe ik ermee om moet gaan, maar de enige probleem is nu ik werk in met heel onregelmatige uren dagshift en dan opeens de nacht draaien maakt het uit wanneer ik mijn tabs inneem of moet het altijd op de zelfde tijdstip van de dag ik ga het altijd nemen drek als ik wakker ben bij het ontbijt wat denken julie hiervan, alvast bedankt.
 
Misschien.
 
Wat is je vetpercentage?
 
Dat weet ik precies niet maat ik zie er niet dik zo dik uit, heb redelijk wel vet maar mijn omgeving vind da ik niet zo dik ben dus ik denk da ik wel wa redelijk spiermassa heb.
 
Al een jaar ? Nog niet lang he. Wat is je voeding ?
 
Dat weet ik precies niet maat ik zie er niet dik zo dik uit, heb redelijk wel vet maar mijn omgeving vind da ik niet zo dik ben dus ik denk da ik wel wa redelijk spiermassa heb.

Heb je foto van jezelf, kunnen wij misschien je vet% inschatten.

Als die (te) hoog is, zou ik als ik jouw was eerst gewoon naturel door trainen en cutten tot je op een goed vet% zit
 
Wat we ook adviseren .. hij heeft de gear al dus zal het toch gebruiken ..

De McDonalds generatie zo snel mogelijk meedoen met de grote jongens en maken deze krachtsport kapot door veel te snel AAS gebruik , tevens proppen ze van alles in hun lichaam waarvan ze toeten nog blazen van weten
 
The summer is magic!
 
hahahahah mcdonalds tijde zijn voorbij vriend ik kom van 116kg
 
Oke, maar waarom wil je kuren? Waarom wou je afvallen? Waarom zo ongeduldig en wat verwacht je van Winstrol? Als je dit kunt beantwoorden kunnen mensen met ervaring je ook helpen.

OT: Wel mooi dat niemand antwoord geeft op de vraag trouwens :P
 
Ik wil mn lichaam strak maken en met winstrol zal dat een stuk sneller gaan.
Enige wat ik vraag is moet ik die pillen altijd om de zelfde tijdstip nemen?
 
Ik wil mn lichaam strak maken en met winstrol zal dat een stuk sneller gaan.
Enige wat ik vraag is moet ik die pillen altijd om de zelfde tijdstip nemen?

....want van winstrol val je af
 
hahahahah mcdonalds tijde zijn voorbij vriend ik kom van 116kg

Je wilt de snelle weg .. De vorm van krachtsport is een sport van een lange adem en er zijn praktisch geen short-cuts

Zorg voor een goed en bewezen trainingsschema en een goed evenwichtig eetschema dan ga je verder komen dan je volproppen met Winny
 
Train nog paar jaar door en ga dan beginnen.
Dat is het tijdstip dat je moet beginnen en vanaf dan op hetzelfde tijdstip nemen
 
Ja man niemand kan me helpen zoek ik het zelf uit...
 
Train nog paar jaar door en ga dan beginnen.
Dat is het tijdstip dat je moet beginnen en vanaf dan op hetzelfde tijdstip nemen
Die winny zit al in mn aderen...
 
Manne ik zal ook nog mijn trainingschema schrijven hier:
MA: Hamstrings, quadriceps en kuiten

DI: Borst, schouders en triceps

WO: Rug, biceps en buikspieren

DO: Hamstrings, quadriceps en kuiten

VR: Borst, schouders en triceps

ZA: Rug, biceps en buikspieren

Daarbij doe ik dan ook nog minumum 20 min. cardio na elke training
 
Dit is geen schema, in een schema staat ook welke oefeningen en hoeveel sets/reps.
4sets 12reps, elke spiergroep 3oefeningen.
Goed da ik hier lid ben geworde ga nog veel bijleren. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven