MuscleMeat

afvallen winny

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze topics houden mijn leven echt leefbaar
 
manne ben toch begonne met de kuur 2de dag ik merk da ik de hele dag meer energie hep en hele tijd honger, vandaag legday ik kon echt knalle
 
manne ben toch begonne met de kuur 2de dag ik merk da ik de hele dag meer energie hep en hele tijd honger, vandaag legday ik kon echt knalle

Vet cool man!!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Het klinkt een beetje pijnlijk als mensen niet 100% bewust zijn waarmee ze bezig zijn. Als je jou stats niet weet/bijhoud kan ik er maar naar raden hoe je voeding en training er uit zien.
Hopelijk heb je er goed over nagedacht veel succes!
 
niet zoveel overdrijven toch het is maar een winny kuurtje gebruik niet meer dan 50mg per dag
 
en als erge klachten ga merken stop ik er meteen mee
 
boeieeeeeeeeeeee je kan je hele lichaam naar de klote helpen
 
niet zoveel overdrijven toch het is maar een winny kuurtje gebruik niet meer dan 50mg per dag
Heb je je bloedwaarden laten testen e gebruik je supps tbv je lever?
 
Dan is het beste da ik nog effe w8 met de kuur tot ik nog meer ervaring heb.
...... summer is coming....
Kennelijk is dit glimpje verstand vertrokken met die eerste pil.... :(

Hoop dat je eerlijk gaat loggen. Dan kunnen jij zelf en veel anderen ervan leren.
Desondanks succes.
 
Laatst bewerkt:
manne ben toch begonne met de kuur 2de dag ik merk da ik de hele dag meer energie hep en hele tijd honger, vandaag legday ik kon echt knalle

Succes! Lekker strak deze zomer!

Edit: Laat legday lekker voor wat het is. Abs, traps & arms is waar het om gaat!
 
manne ben toch begonne met de kuur 2de dag ik merk da ik de hele dag meer energie hep en hele tijd honger, vandaag legday ik kon echt knalle
Wat een mooie tekst. Echte poëzie. Daar kan ik van genieten.
 
genezen is beter dan voorkomen, groot gelijk mien jung!

Ik wens je veel succes, komt vast goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven