MuscleMeat

Afvallen zonder TRAINEN? Is dit aan te raden? Heb jullie HULP nodig!!

Bezoekers in dit topic

pfft. Ik doe 48 KG per jaar. Gewoon doorvreten.
 
Discipline.
En ik weet het niet zeker. Maar lipo6x schijnt goed te helpen. ?
 
waarom niet erbij sporten?
anders zit je misschien strax lekker los in je vel...
als je dan toch al lui wil doen,dan miss gewoon een maagbandje?!
 
Voorbeeld schema:

ontbijt:
30g Brinta met 200 ml magere melk 180 kcal
1 stuk fruit 70 kcal
---------------------
250 kcal

tussendoor:
1 stuk fruit 70 kcal

lunch:
2 boterhammen met mager beleg 180 kcal.


250 kcal

tussendoor:
salade met tomaat, kwart avocado, 50g gerookte zalm en sla. Maak een dressing van balsamicoazijn en een lepel olijfolie. 250 kcal

diner:
150g aardappel/ rijst/ pasta +/- 150kcal
100 vlees/vis/ vervanger +/- 150 kcal
200g groente +/- 50 kcal
--------------------
350 kcal

avond:
250g magere kwark 125 kcal

totaal:
1225

Dit komt al in de buurt denk ik
 
Alleen iets van 200g eiwit te weinig.
 
Alleen iets van 200g eiwit te weinig.

Onderbouw dat eens.

- (1,5 x 93 =) 139.5g eiwitten heeft ze ongeveer nodig.
- Ze wil niet heel gespierd worden, dus misschien is 100g eiwit al voldoende.
- ze moet een schema hebben van rond de 1200 kcal. Als ze enkel eiwitten zou eten zou ze aan 300g eiwit komen ( 1200 : 4 = 300).
Daarbij heb je ook vetten en koolhydraten, vitamines en mineralen nodig. Als jij wel een gezond voedingsschema onder de 1200 kcal met meer dan 200g eiwitten in elkaar weet te zetten vind ik dat heel knap.
 
Eiwitten zorgen voor hogere vetverbranding en zorgen ervoor dat je geen spiermassa verliest.

Ze heeft geen 1200 kcals nodig. Dat is bullshit. Ze moet gewoon gezond eten, met veel eiwit. Deze meid wil niet van 15% naar 10%. Ze wil naar een normaal gewicht van 70 kilo wat bij haar lengte denk ik niet lager zal zijn dan 20%.

Het is veel makkelijker om iemand die gewend is veel te eten over te schakelen op een dieet met veel eiwit omdat dat vult en dus zullen er geen gekke vreetbuien komen. Als die er wel komen is het nog geen ramp als je dan een stuk vlees of vis eet. Je kan wel zeggen "oh je moet zoveel kcals en dat mag je niet eten, en dat niet, en dit moet je eten". Dat werkt gewoon niet, binnen een week zit ze dan weer aan de koek en snoep.

Crackertjes, koekjes, brood, fruit enz vult gewoon niet en daar zitten kcals in waar je heel snel dik van wordt. Als ze gewoon focussed op groenten, vis en vlees kan ze eten zoveel ze wil en zal het vrijwel onmogelijk zijn om die 93 kilo te onderhouden. Kan je door zoveel te eten helemaal ripped staan? Nee, maar in dit geval boeit dat niet.
 
Ola allemaal,

Super bedankt voor de steun en hulp!

Ik heb echt super veel geleerd door alleen al de sticky's hier te lezen en natuurlijk ook jullie harde commentaar!

Ik denk ook dat ik het al die tijd verkeerd heb aangepakt en meer de makkelijke weg heb proberen te zoeken in de vorm van die rare modedieeten en pillen!

Ik ben nu nog aan het revalideren van een operatie, maar zodra ik weer beter ben ga ik gewoon kei hard SPORTEN en natuurlijk mezelf houden aan een goed voedingsschema.. Mijn plan was al om spinninglessen te gaan volgen, maar ik heb nog 25 lessen over bij Ladyline. Wat vinden jullie van de methode van Ladyline (www.ladyline.nl >> sporten in warmtecabines)? Zij zeggen dat als je een uur Ladyline doet, dit gelijk staat aan 4 uur fitness per week. Ik heb dit zoals ik al eerder zei een jaar geleden ook gedaan, en in een kuur van 50 lessen ben ik destijds 111 cm aan lichaamscentimeters kwijt geraakt. Ik deed ongeveer een half jaar over een kuur van 50 lessen. Het is wel prijzig, maar voor mensen die niet echt van sport houden is dit ideaal. Wat vinden jullie? Klopt hetgeen wat zij zeggen? Of kan ik gewoon beter cardio gaan doen plus kr8training? Ik vind fitness niet leuk en zou dan eerder kiezen voor het volgen van groepslessen. Volstaat dit ook? En hardlopen?

Groetjes,

:p
 
Voorbeeld schema:

ontbijt:
30g Brinta met 200 ml magere melk 180 kcal
1 stuk fruit 70 kcal
---------------------
250 kcal

tussendoor:
1 stuk fruit 70 kcal

lunch:
2 boterhammen met mager beleg 180 kcal.


250 kcal

tussendoor:
salade met tomaat, kwart avocado, 50g gerookte zalm en sla. Maak een dressing van balsamicoazijn en een lepel olijfolie. 250 kcal

diner:
150g aardappel/ rijst/ pasta +/- 150kcal
100 vlees/vis/ vervanger +/- 150 kcal
200g groente +/- 50 kcal
--------------------
350 kcal

avond:
250g magere kwark 125 kcal

totaal:
1225

Dit komt al in de buurt denk ik

Dankjewel! Dit had ik net nodig.. Ondanks de sticky's die hier aanwezig zijn, vond en vind ik het wel moeilijk om zelf een goed voedingsschema op te stellen, dus hier heb ik ontzettend veel aan!
 
Hardlopen lijkt me niet zo verstandig,i.v.m. je overgewicht.Dat Ladyline lijkt me nogal geldklopperij,maar dat kan aan mij liggen.

Is een circuittraining niks voor je?
 
Verkoop je die hometrainer?
 
Ola allemaal,

Super bedankt voor de steun en hulp!

Ik heb echt super veel geleerd door alleen al de sticky's hier te lezen en natuurlijk ook jullie harde commentaar!

Ik denk ook dat ik het al die tijd verkeerd heb aangepakt en meer de makkelijke weg heb proberen te zoeken in de vorm van die rare modedieeten en pillen!

Ik ben nu nog aan het revalideren van een operatie, maar zodra ik weer beter ben ga ik gewoon kei hard SPORTEN en natuurlijk mezelf houden aan een goed voedingsschema.. Mijn plan was al om spinninglessen te gaan volgen, maar ik heb nog 25 lessen over bij Ladyline. Wat vinden jullie van de methode van Ladyline (www.ladyline.nl >> sporten in warmtecabines)? Zij zeggen dat als je een uur Ladyline doet, dit gelijk staat aan 4 uur fitness per week. Ik heb dit zoals ik al eerder zei een jaar geleden ook gedaan, en in een kuur van 50 lessen ben ik destijds 111 cm aan lichaamscentimeters kwijt geraakt. Ik deed ongeveer een half jaar over een kuur van 50 lessen. Het is wel prijzig, maar voor mensen die niet echt van sport houden is dit ideaal. Wat vinden jullie? Klopt hetgeen wat zij zeggen? Of kan ik gewoon beter cardio gaan doen plus kr8training? Ik vind fitness niet leuk en zou dan eerder kiezen voor het volgen van groepslessen. Volstaat dit ook? En hardlopen?

Groetjes,

:p

Sporten in warmtecabines... sorry maar dat is grote onzin. :P
Zelfde als je gaat hardlopen met 5 wollen truien aan. Zorgt alleen maar voor vochtverlies. Dus geloof deze hype ook niet.

Stap maar gewoon op een crosstrainer en gaaaaaaaaaaan.
 
Let op je hartslag met cardio.. op die manier sport je veel efficenter en ben je minder snel moe en hou je het langer vol
 
Back
Naar boven