AndroidHealthClinic

Afvallen

Bezoekers in dit topic

Floyd

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
1.384
Waardering
0
Hallo, eff een vraagje. Vriend van mij traint vanaf eind 2000. Schoon aan de haak 118kg, met een vet% van +/-28%. Doet zeer intensief cardiowerk, conditioneel ken hij nog aardig rennen ook. Hij is behoorlijk sterk, zeg trouwens maar asociaal sterk, heb heel vaak meegemaakt dat mensen naar hem kwamen om te vragen hoeveel en welke kuurtjes hij heeft gehad.

Nu is zijn streefgewicht een kilo'tje of 105. Lengte 1.90m. Dieet kan beter, maar wordt aan gewerkt.

Wat is voor hem een goede manier om een aantal kilo's kwijt te raken. En wat zijn goede middelen voor die doeleinden?!

B.v.d.
 
Volgens mij kan je deze thread beter verplaatsen naar de "Voedings rubriek" Floyd ;).

De basis om af te vallen ligt m.i. toch nog steeds in je voedings patroon.

Groet Smalluser :thumb:
 
Daar heb je ook wel gelijk in Smalluser, maar hij zegt zelf dat dat niet helemaal gaat werken voor hem. Hij zoekt dus een fatburner, maar dan niet zo'n stackers-potje, maar wat sterker. En dan hoort het weer hier op dit gedeelte 'AAS' thuis.....

Ionamin, ik weet niet of die naam klopt, maar dat was een optie, vraag me alleen af of er betere producten op de markt zijn?

gr
 
Als hij wat hulp wil hebben van "middelen" dan zou hij kunnen kiezen voor fatburners in de vorm van Xenadrine RFA-1 / Clenbuterol en het momenteel in opmars geraakte Helios.

Doe eens een [Link niet meer beschikbaar] naar een van deze middelen.

Uiteraard valt of staat het resultaat bij het gebruik van deze middelen bij het juiste dieet !!!

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Floyd
maar hij zegt zelf dat dat niet helemaal gaat werken voor hem.

en waarom dan niet?
cardio en dieet werkt voor iedereen, waarom niet voor hem?
beetje zonde om in de AAS te gaan zoeken als je het ook vele malen gezonder zonder kunt doen.
 
Originally posted by Floyd

Ionamin, ik weet niet of die naam klopt, maar dat was een optie, vraag me alleen af of er betere producten op de markt zijn?

Gebruik liever wat anders... Dit is echt bende! Is een afgeleide van speed, wat dus ook niet echt een lieverdje is...

Enne, aangezien hij zich al op dit pad wilt begeven zou ik eerder aan echte AS denken...gewoon om droogt te trainen. MAar ja, dan nog...basis blijft voeding. Dus voordat dat goed in elkaar zit gewoon overal afblijven. En als je maat al begint dat het met voeding geen zin heeft...zucht... :rologen:
 
2 BOS; tuurlijk werkt het voor iedereen, maar ik ben realistisch en weet dat hij daar nooit 100% strikt in zal zijn. Mentaliteit van lik m'n leuter, maar ik kan hem alleen maar tips geven hoe hij het beter zou kunnen doen. Tuurlijk is het wel raar, blijven eten en toch afvallen, kan dat.?!!!!;)

2 Robin; Ja dat is dus inderdaad gewoon speed. Daarom heb ik hem ook voorgesteld, om hier wat info op te doen. Heb er zelf namelijk geen verstand van, ben ecto dus afvallen heb ik niet echt veel verstand van.... Misschien dan Xenadrine bestellen, of, daar dacht ik dus ook al aan, gewoon AAS, maar dan cutting ofsow, en wat betreft die voeding volgens mij heeft ie door dat dat belangrijk is, en dan eventueel dat xenadrine op den duur, en daarna moet ie maar kijken. Dat heb ik dus ook tegen hem gezegd, als ie maar van dan ionamin afblijft, that's my biggest problem.

Thnx mensen
 
Originally posted by Floyd
2 BOS; tuurlijk werkt het voor iedereen, maar ik ben realistisch en weet dat hij daar nooit 100% strikt in zal zijn. Mentaliteit van lik m'n leuter...
Dan moet hij er ook niets van verwachten, en zeker niet aan zwaardere middelen gaan.
Xenadrine of een ECA stack in combinatie met een strikt maar toch aangenaam dieet dat vol te houden is.
 
Whehehe, ja klopt. Zo moeilijk is het in feite niet. Maar tjah, ik ben benieuwd of hij dat wil. Want ik ben echt van mening, wanneer hij als een beest zou trainen, beter (die)eten dan wordt het een regelrechte beer. Veel potentie dus, ik zal het er met hem over hebben. En dat ionamin kunnen we beter vergeten (het werkt wel [tijdelijk])
 
Originally posted by Floyd
.... ik ben realistisch en weet dat hij daar nooit 100% strikt in zal zijn. Mentaliteit van lik m'n leuter ....

Bodybuilding is "a way of life" met de onjuiste mentaliteit kom je niet ver, probeer hem dat eerst maar eens duidelijk te maken Floyd ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik geef hem vanavond een stapel tijdschriften, en dan mag hij zich daar maar in verdiepen. Misschien heeft dat een positief effect op zijn mentaliteit. Die jongen is een ruwe diamant.... Meer kan ik niet doen......

btw; veel mensen begrijpen die 'a way of life' niet, daarom wordt er ook altijd zo gereageerd wanneer jij zegt, dat je nog eff een blikje tonijn lostrekt om wat eiwitten binnen te krijgen, de leek snapt dat soort praktijken niet.
 
Originally posted by Floyd
de leek snapt dat soort praktijken niet.

Niet?? Daar heb ik nog nooit last van gehad... ;)
 
Back
Naar boven