Fitness Seller

afvallen

Bezoekers in dit topic

KillianKB

Novice
Lid geworden
10 feb 2014
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
105kg
Hallo allemaal.

ik loop met ernstig overgewicht en wil hier vanaf.
Ik ben 19 jaar, weeg 105 kg en heb een vetpercentage rond de 30%.
Ik heb altijd al proberen te trainen, dietisten gehad etc. etc.
Eenmaal bezig dan ga ik er ook voor maar de motivatie is ver te zoeken.
Het sporten gaat meestal wel goed maar het eten vind ik moeilijk, ik eet te weinig waardoor ik me kut ga voelen en ik snel gedemotiveerd raak waardoor ik ga stoppen.

Ik zou onwijs graag tips willen over een trainings en een voedingsschema.
alvast bedankt.
 
Heey!
Ik zat in precies het zefde schuitje als jou. Ik woog 104 kilo, maar van daaruit naar 79 kilo gegaan
Je moet gewoon de knop omzetten en het echt willen. Wat ik heb gedaan was rond de 2000 kcal eten en 4-5 dagen per week naar de sportschool. En dan na me KT flink gaan cardio'en. Het resultaat kwam al erg snel.
Dus ik zou als ik jou was 3-4 keer per week cardio doen(minimaal 30 min per keer) En in de avond van de koek en snoepgoed afblijven.
 
Om te beginnen een voedingsschema opstellen. Bereken je energiebehoefte en blijf inderdaad trainen.. Vooral niet opgeven daar het een langzaam proces is. Het is mogelijk om ongeveer 2% vet per maand te verliezen. Dit is echter wel afhankelijk van heel veel factoren (voeding).
 
Heey!
Ik zat in precies het zefde schuitje als jou. Ik woog 104 kilo, maar van daaruit naar 79 kilo gegaan
Je moet gewoon de knop omzetten en het echt willen. Wat ik heb gedaan was rond de 2000 kcal eten en 4-5 dagen per week naar de sportschool. En dan na me KT flink gaan cardio'en. Het resultaat kwam al erg snel.
Dus ik zou als ik jou was 3-4 keer per week cardio doen(minimaal 30 min per keer) En in de avond van de koek en snoepgoed afblijven.

hey, oke knap van je dat je zoveel kilo's kwijt bent !
Moet ik alleen cardio'en of is het ook handig om er krachttraining bij te doen? aangezien ik ook wel wat spiermassa wil kweken. Ik ben redelijk gespierd omdat ik voorheen al veel krachttraining gedaan heb i.p.v. cardio

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

Om te beginnen een voedingsschema opstellen. Bereken je energiebehoefte en blijf inderdaad trainen.. Vooral niet opgeven daar het een langzaam proces is. Het is mogelijk om ongeveer 2% vet per maand te verliezen. Dit is echter wel afhankelijk van heel veel factoren (voeding).

ik heb al bij heel veel instanties voedingsschema's uitgeprobeerd maar niet werkt.
Heb jij misschien suggesties?
 
hey, oke knap van je dat je zoveel kilo's kwijt bent ! Moet ik alleen cardio'en of is het ook handig om er krachttraining bij te doen? aangezien ik ook wel wat spiermassa wil kweken. Ik ben redelijk gespierd omdat ik voorheen al veel krachttraining gedaan heb i.p.v. cardio ---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ---------- ik heb al bij heel veel instanties voedingsschema's uitgeprobeerd maar niet werkt. Heb jij misschien suggesties?

misschien moet je deze schema's dan ook volledig volgen..

verder bereken je kcal behoefe op iifym.com en ga hier maar 700-900 onder zitten (zwaar overgewicht).
je kan hiervoor een app gebruiken als myfitnesspal of Lifesum.

probeer ook lekker een uur cardio te pakken zo'n 4/5x pweek.
 
misschien moet je deze schema's dan ook volledig volgen..

verder bereken je kcal behoefe op iifym.com en ga hier maar 700-900 onder zitten (zwaar overgewicht).
je kan hiervoor een app gebruiken als myfitnesspal of Lifesum.

probeer ook lekker een uur cardio te pakken zo'n 4/5x pweek.

Berekend mag ik 2200 kcal hebben.
Is het dan slim om dit te switchen naar 1000?
 
Berekend mag ik 2200 kcal hebben. Is het dan slim om dit te switchen naar 1000?
ga dan maar beginnen op 1600kcals en dan kun je hier nog je verbrande kcal's tijdens je cardio bij optellen.
 
ga dan maar beginnen op 1600kcals en dan kun je hier nog je verbrande kcal's tijdens je cardio bij optellen.

Ok, lets do it.
Thanks voor je hulp

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------


ik heb alles goed doorgelezen maar moet je eerlijk zeggen dat ik niet echt veel wijzer ben geworden wat betreft het voedingsschema. Ik weet misschien wel de hoeveelheid van het eten, maar niet wat ''goed'' is voor bij het trainen aangezien er een verschil zit in een schema voor Dieet en Trainen.
 
Je kant beginnen met een voedingsschema en dit ter controle laten inzien hier. Als wij het voor je doen ga je er niets wijzer van worden..
 
Je kant beginnen met een voedingsschema en dit ter controle laten inzien hier. Als wij het voor je doen ga je er niets wijzer van worden..

niks mis met een strak voedingsschema maar ik ben van mening dat dit al iets meer dedication vraagt van iets als IIFYM wat mij dus meer geschikt lijkt voor de persoon in kwestie.
 
niks mis met een strak voedingsschema maar ik ben van mening dat dit al iets meer dedication vraagt van iets als IIFYM wat mij dus meer geschikt lijkt voor de persoon in kwestie.

Ok, mee eens. Persoon zal zich dan wel moeten verdiepen in wat nodig is en kennis opbouwen van voeding. Niet tellen/weten wat je eet is dodelijk in dit geval ;)
 
Ok, mee eens. Persoon zal zich dan wel moeten verdiepen in wat nodig is en kennis opbouwen van voeding. Niet tellen/weten wat je eet is dodelijk in dit geval ;)

zeker, en geen geschat maar daadwerkelijk wegen hoeveel je eet.
schatten werkt niet, al helemaal niet als je hier totaal geen ervaring mee hebt.
 
hey, oke knap van je dat je zoveel kilo's kwijt bent !
Moet ik alleen cardio'en of is het ook handig om er krachttraining bij te doen? aangezien ik ook wel wat spiermassa wil kweken. Ik ben redelijk gespierd omdat ik voorheen al veel krachttraining gedaan heb i.p.v. cardio

Gewoon ook lekker krachttraining doen, daar verbrand je immers ook vet mee.
 
hey, oke knap van je dat je zoveel kilo's kwijt bent ! Moet ik alleen cardio'en of is het ook handig om er krachttraining bij te doen? aangezien ik ook wel wat spiermassa wil kweken. Ik ben redelijk gespierd omdat ik voorheen al veel krachttraining gedaan heb i.p.v. cardio Gewoon ook lekker krachttraining doen, daar verbrand je immers ook Kcal's mee.


fixed
 
Back
Naar boven