MuscleMeat

Afvallen

Bezoekers in dit topic

BrainsZ

Novice
Lid geworden
7 aug 2017
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
82kg
Goedemiddag mensen,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende.

Me vriendin doet nu zon 6 maanden aan Fitness (3x krachttraining met cardio / 1 a 2 x alleen Cardio)
Voorheen heeft ze altijd handbal gespeeld.

Sinds 6 maanden is ze zon 7 kilo afgevallen maar dit gaat niet snel genoeg(vind ze zelf),
We hebben een voedingsschema samengesteld en we weten beide wat er wel en niet gegeten kan worden.
Hiermee zit ze rond de 1500 kcal / rond de 60/70 koolhydraten / eiwit inname ligt rond de 1,5 gram per 1 kg lichaamsgewicht / rest word gevuld met vetten.

Dit lijkt vooralsnog niet meer te werken. (valt niks meer af, blijft hangen of is zelfs iets zwaarder geworden)

Ook heeft ze niet veel ontlasting terwijl er wel veel vezels worden gegeten drinkt ook meer dan 2 liter water per dag.

Hebben jullie misschien wat tips waardoor ze toch weer meer kan afvallen?

Groet Jamie,
 
Wat is haar onderhoud?

Hoe lang hangt ze al vast?

Maar als ze bijkomt dan eet ze boven onderhoud. Afvallen is onder onderhoud eten. op gewicht blijven is op onderhoud zitten.

Tenzij bepaalde medische aandoeningen.
 
Had je niet ook al een topic voor haar onder een andere naam?
 
Had je niet ook al een topic voor haar onder een andere naam?

Nee, ben net nieuw.
Maar als er al een topic hierover is ga ik zeker even zoeken en kijken wat daar verteld is.
 
Wat is haar onderhoud?

Hoe lang hangt ze al vast?

Maar als ze bijkomt dan eet ze boven onderhoud. Afvallen is onder onderhoud eten. op gewicht blijven is op onderhoud zitten.

Tenzij bepaalde medische aandoeningen.

Ik heb eens gekeken wat het onderhoud is.

Onderhoud 2048 Kcal
Cut zal dan ongeveer op 1843 Kcal komen

Hier komt ze bij lange na niet op, ook net te horen gekregen dat ze niet eens boven de 1400 Kcal komt.
 
Geupdatet excel voedingsschema
kijk hier eens naar. Staat uitleg in hoe je een goed voedingsschema kan maken met tips en een excel om alles te berekenen.

Te weinig eten is ook niet goed.....
 
Geupdatet excel voedingsschema
kijk hier eens naar. Staat uitleg in hoe je een goed voedingsschema kan maken met tips en een excel om alles te berekenen.

Te weinig eten is ook niet goed.....

De excel bestand had ik inderdaad al :)
alleen is jouwe iets uitgebreider qua dagen.

Heb zelf ook al paar keer aangegeven dat te weinig eten niet goed is.
van de week weer even samen een schema maken / vet percentage meten.
 
Ik heb eens gekeken wat het onderhoud is.

Onderhoud 2048 Kcal
Cut zal dan ongeveer op 1843 Kcal komen

Hier komt ze bij lange na niet op, ook net te horen gekregen dat ze niet eens boven de 1400 Kcal komt.

Als ze onder de 1400 zit en haar onderhoud is 2048 dan kan het NIET dat ze niet afvalt.
 
Back
Naar boven