XXL Nutrition

Afvallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RoytjeSCC

Novice
Lid geworden
8 mrt 2020
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
97kg
Vetpercentage
23%
Goede avond,

Ik ben een jongeman van 26 jaar die sinds kort weer serieus wilt sporten. Nadat ik mijn enkelbanden gescheurd heb en er dik 3 jaar uit gelegen heb, ben ik flink aan gekomen.

188cm, 97,7kg en een vet% van 22,3.

In het algemeen eet ik niet super veel. Eet 4 broodjes kipfilet tussen de middag en savonds mijn avond eten. Daarnaast dronk ik wel 1, 5 tot 2 liter cola per dag weg en in het weekend flink wat biertjes.

Nu is mijn vraag, Is mijn lichaam niet gewend aan het weinig eten? Stel dat ik de cola vervang voor water dan kom ik lang niet op mijn calorieën behoefte.. En als ik een voedingschema volg dat ik juist aankom? Ik probeer iig nu 3 a 4 keer een full body workout te doen zodat ik weer een beetje gewenning krijg. Daarnaast is het al slim om met een eiwttenshake te beginnen?

Hoor graag van jullie. Vriendelijke sport groet, Roy
 
Je doel is mij niet helemaal duidelijk. Uit je tekst begrijp ik dat je veel calorieën uit cola dacht te halen maar als je dit vervangt met water dat dat dan niet lukt, ik denk persoonlijk dat je eerst iets zou moeten afvallen. Ik snap überhaupt niet hoe iemand de dag door kan komen zonder water. Ik snap dat vervangen niet, dan drink je dus nooit water.
 
Laatst bewerkt:
Uit de cola haalde ik idd veel calorieën maar daarnaast eet ik vrij weinig. Nu heb ik dus een voedingschema zonder de cola (water vervangt de cola) en daarnaast eet ik nu wel meer in kleine porties. Is mijn lichaam nu niet gewend aan het weinig eten? Ben bang juist nu met dit voedingschema en door juist meer te eten juist aankom. De bedoeling is afvallen.
 
Je maag past zich daarop aan, kan groter worden of juist kleiner worden, maar wees niet gemakzuchtig, pak je calorieën op een verstandige en vooral gezondere wijze.
 
lees hier even wat mee.
Post 1 en de excel van post 2.
 
2 liter cola is 840 kcal?
Als je met die 2 liter cola op gewicht bleef schrap je dus de cola en voeg je 600 kcals aan voedsel toe.

Succes.
 
Thanks!
 
Back
Naar boven