AndroidHealthClinic

Afvallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mike101

Novice
Lid geworden
19 jan 2022
Berichten
3
Waardering
3
Lengte
1m72
Hoi
Ik wil weten moet ik Afvallen voordat ik ga beginnen met bodybuilding training
Ik ben 23 en weeg 91 kilo ik ben niet een gespierde persoon
Ik ben ook nog steeds een beginnende sporter
I .V .M . Knie klachten. Maar ik blijf die bodybuilding doel in mijn hoofd houden!!
 
Ben je dii
Hoi
Ik wil weten moet ik Afvallen voordat ik ga beginnen met bodybuilding training
Ik ben 23 en weeg 91 kilo ik ben niet een gespierde persoon
Ik ben ook nog steeds een beginnende sporter
I .V .M . Knie klachten. Maar ik blijf die bodybuilding doel in mijn hoofd houden!!
Ben je dik —> afvallen (cutten)
Ben je dun —> spiermassa opbouwen (bulken)
 
1.72 en 91kg, dan zeg ik cutten. Als je het goed doet zul je nog wat spiermassa kunnen opbouwen ondertussen.
 
Dus ik kan na het cutten? kan ik daarna verder met trainen voor bodybuilding? of speelt mijn leeftijd nog mee ??
 
Dus ik kan na het cutten? kan ik daarna verder met trainen voor bodybuilding? of speelt mijn leeftijd nog mee ??
Foto, knip je hoofd eraf. Anders kan niemand zeggen wat je moet doen. Hoogstwaarschijnlijk met jou lengte/gewicht ben je wat steviger, maar uiteraard kan ik het mis hebben.
 
Dus ik kan na het cutten? kan ik daarna verder met trainen voor bodybuilding? of speelt mijn leeftijd nog mee ??
Jouw leeftijd is juist ideaal, misschien al wat aan de oude kant (grapje).
Trainen voor bb? Als je spiermassa wil opbouwen en dat is je doel, doe je dus aan bodybuilding.
Als je echt net begint zou ik de stickies hier goed bestuderen, vooral over voeding, training en rust (de drie speerpunten). Kies een leuk schema ahv hoe vaak je wil trainen en als je vragen hebt stel ze hier.
 
Ik was zelf een kilotje of 88 met 'n lengte van 1.73. 24/7 gamen, brakke stoel, enige beweging was 15 min fietsen naar school. 0 spiermassa toen, mocht dat bij jou ook het geval zijn is 't een lastig scenario.
Naar mijn wetens lekker cutten en doortrainen, veel resultaat in de vorm van meer kgs aan de stang zal je niet boeken.

Mocht je onder 't vet echt 'n mager scharminkel zijn, met stokjes voor armen, 0 buikspieren en een kont zo plat als 'n pannenkoek zou ik je aanraden om eerst rustig wat bodyweight oefeningen te pakken. Dit ipv je rug e.d. te verkrachten met oefeningen die echt te zwaar voor je zijn of waar je de motoriek nog niet voor hebt. En met rustig bedoel ik lekker wandelen, misschien wat pullups/chin-ups als je 'n mooi plekkie tegen komt om dat te doen, pushups met goede focus op je borstspieren, enzovoorts.

Als ik toentertijd 'n beetje wijs was geweest had ik meer gefocussed op de mind-muscle connectie en minder op 't proberen bij te blijven met m'n vrinden die wel konden bulken.
 
Bereken eens je kcal inname op zo'n site als die van Joel. Pak myfitnessPall en vul je kcal in. Val je af dan prima, gebeurt er niks in 2 weken tijd dan zou je kcal lager kunnen doen
 
Back
Naar boven