XXL Nutrition

afvallen

Bezoekers in dit topic

Glennnieuw

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
85kg
Heren,
Ik ben nieuw op dit forum.
Hier een kijkje nemen omdat ik het allemaal niet meer weet wat ik aan moet met mijn lijf.
ik heb epilepsie en slik daarvoor medicatie . ook slik ik antidepressiva.
Hiervan blijf ik in gewicht aankomen.
ik sport kracht en cardio 3/4 maal per week.
Ik vraag mij af ... zou een anabolen kuur iets voor mij zijn om gewicht te verliezen.
Ik doe echt mijn best om koolhydraatarm te eten... 3 l water per dag te drinken.
Ik wil graag gelukkig zijn met mijn lijf en me aantrekkelijk voelen.
Alle tips zijn welkom ...
vinger in de keel werkt niet ... vallen uiteindelijk de facings uit 😂

Door je medicatie heb je waarschijnlijk meer honger gekregen. Als je dan op gevoel blijft eten, eet je meer dan je verbruikt.
Koolhydraatarm gaat dan ook niet helpen en aan de steroïden gaan al helemaal niet!
Steroïden op jouw gewicht en met je medicatie is niet verstandig.

Hou je bij hoeveel je eet? In kcal en eiwit, koolhydraten en vet?
Zo niet. Begin daar dan eerst mee.
Schrijf eens eerlijk op wat en hoeveel je eet en drinkt. Dus ook suiker in koffie en thee, boter of olie waarin je bakt etc.

Zonder steroïden en mét een goed voedingsschema kan je er ook prima komen.

Dus post eens wat je eet op een dag.

Heren,
Ik ben nieuw op dit forum.
Hier een kijkje nemen omdat ik het allemaal niet meer weet wat ik aan moet met mijn lijf.
ik heb epilepsie en slik daarvoor medicatie . ook slik ik antidepressiva.
Hiervan blijf ik in gewicht aankomen.
ik sport kracht en cardio 3/4 maal per week.
Ik vraag mij af ... zou een anabolen kuur iets voor mij zijn om gewicht te verliezen.
Ik doe echt mijn best om koolhydraatarm te eten... 3 l water per dag te drinken.
Ik wil graag gelukkig zijn met mijn lijf en me aantrekkelijk voelen.
Alle tips zijn welkom ...
vinger in de keel werkt niet ... vallen uiteindelijk de facings uit 😂
als je medicatie gebruikt voor psychische klachten, zou ik geen anabolen gebruiken

• Like
Waarderingen: K82
Keto/Carnivore gaan eten, dan heb je geen honger meer en het is ook een dieet wat vaak voor epilepsiepatiënten wordt aangeraden.
Grote kans dat je depressie ook snel overgaat op een Carnivore dieet.

Anabolen lijkt mij zoals hierboven al vaker benoemd is geen goed idee. zeker met de extra omstandigheden die jij opnoemt. Ik zou beginnen met bij te houden wat en hoeveel je eet. Op basis daarvan gaan kijken of je wellicht niet teveel eet. Bij bekende van me hielp van die afval shakes, al geloof ik daar zelf niet zo in. Maar he, wie weet kan het helpen. Maar ik zou lekker beginnen met goed bijhouden en vanuit daar gaan kijken of je ergens een oorzaak van de toename kan vinden buiten de medicatie om.
Hoe gaat het nu met jezelf qua afvallen, zonder verstopte link in je bericht ?

Back
Naar boven