XXL Nutrition

Afvalwedstrijd

Bezoekers in dit topic

Vardy

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 mei 2016
Berichten
709
Waardering
444
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Goedemorgen,

Wij hebben op werk een afvalwedstrijd, Wie percentueel het meeste afvalt.
Op dit moment sta ik er goed voor 2de van de 25 0,8 KG achter de nummer.

Alleen de winnaar pakt de prijs €250 en 2 vrije dagen.

Heeft iemand tips voor mij om in de laatste week nog wat kilo's kwijt te raken (Het hoeft niet blijvend te zijn)
 
Niets eten
 
Klinkt als een hele slimme gezonde actie van je werk ???
 
op water gaan leven..
 
Vochtmanipulatie. Als je bijvoorbeeld normaal 5 liter drinkt elke dag 1 liter minder drinken tot de dag van de weging en die dag niks meer drinken. Zo min mogelijk kcals en volume eten de dag ervoor. Je kunt eventueel overwegen om iets als aldactone te nemen.
 
Klinkt als een hele slimme gezonde actie van je werk ???

Nou ja, in principe dus wel van de 25 mensen zijn er toch zeker 22 afgevallen.

1 is er zelfs 3kg aangekomen haha.

Ik denk dat jullie mij verkeerd begrepen, De afvalwedstrijd is op 3 januari al begonnen en loopt tot 29 maart.

Vochtmanipulatie. Als je bijvoorbeeld normaal 5 liter drinkt elke dag 1 liter minder drinken tot de dag van de weging en die dag niks meer drinken. Zo min mogelijk kcals en volume eten de dag ervoor. Je kunt eventueel overwegen om iets als aldactone te nemen.

Dankje hier heb ik al wat aan, Ik moet volgende week vrijdag ochtend wegen.

Dus dan bijvoorbeeld Vrij t/m woensdag telkens 1 liter minder, en dan de donderdag niks drinken?
 
Nou ja, in principe dus wel van de 25 mensen zijn er toch zeker 22 afgevallen.

1 is er zelfs 3kg aangekomen haha.

Ik denk dat jullie mij verkeerd begrepen, De afvalwedstrijd is op 3 januari al begonnen en loopt tot 29 maart.



Dankje hier heb ik al wat aan, Ik moet volgende week vrijdag ochtend wegen.

Dus dan bijvoorbeeld Vrij t/m woensdag telkens 1 liter minder, en dan de donderdag niks drinken?
Heel de donderdag t/m vrijdagochtend niks drinken is heel extreem. Geen idee hoeveel je normaal drinkt op een dag. Als dat ongeveer 4 liter is zou je bijvoorbeeld dinsdag 3, woensdag 2 en donderdag 1 liter kunnen drinken.
 
als je watermanipulatie gaat doen moet je wel eerst veel meer gaan drinken dan je nu doet, anders houdt je lichaam het vocht vast.

Dus bijvoorbeeld:

zaterdag 1 liter meer dan normaal, zondag 2 liter meer dan normaal, maandag 3 liter meer dan normaal, dinsdag 4 liter meer dan normaal, woensdag +- 3 liter, donderdag 1 liter.

Weet niet of het zo precies klopt. Kan me even niet meer herinneren hoe ik het destijds deed. Let wel, dit is alles behalve een pretje en is niet makkelijk of fijn. Je gaat je die week behoorlijk verrot voelen.

Je kunt ook nog op woensdag en donderdag proberen zoutloos te eten, je lichaam zal dan namelijk weer de juiste zout/vocht balans op willen zoeken en omdat er minder zout in je lichaam is zal je lichaam meer vocht lozen.
 
Ik ben na weekend festival altijd 5 kilo lichter.
Dus misschien dat 3 dagen 4f pakken en 50.000 stappen helpt?
 
Let wel op met veel drinken. Daar kun je aan sterven. Kijk maar naar die Groningse student die 8 liter dronk en toen is gestorven aan demineralisatie.
 
Haha dat wordt een mooie jojo! Rip spiermassa.
 
Had beter een huidplooimeting gedaan als start en eindpunt, uiteindelijk wil je vet verliezen en al die trucjes zijn niet representatief.
Maar dat is mijn bescheiden mening
 
Lichte roeier hier,
2-dagen zoutloos en vezelarm eten ( ik doe altijd maar 1 dag maar ben al licht, andere "te zware" doen het zeker 2-dagen). Dit betekent dus veelal pannekoek eten. De dag voor de weging heel veel drinken (echt wel naar de 8L) en hier c.a. 12uur voor de weging mee stoppen. Vervolgens pis je jezelf de hele nacht leeg en ben je de volgende ochtend 1-2kg. kan.

En in geval van nood nog met een vuilniszak om gaan spinnen om extra te zweten en gewicht kwijt te raken.

Echt een gezonde sport dat roeien ;)(Nee ik hoef dit soort extreme shit niet te doen maar het gebeurt wel onder lichte roeiers)
 
Lichte roeier hier,
2-dagen zoutloos en vezelarm eten ( ik doe altijd maar 1 dag maar ben al licht, andere "te zware" doen het zeker 2-dagen). Dit betekent dus veelal pannekoek eten. De dag voor de weging heel veel drinken (echt wel naar de 8L) en hier c.a. 12uur voor de weging mee stoppen. Vervolgens pis je jezelf de hele nacht leeg en ben je de volgende ochtend 1-2kg. kan.

En in geval van nood nog met een vuilniszak om gaan spinnen om extra te zweten en gewicht kwijt te raken.

Echt een gezonde sport dat roeien ;)(Nee ik hoef dit soort extreme shit niet te doen maar het gebeurt wel onder lichte roeiers)

Edit. Minstens 1-2kg. Kwijt (licht er aan hoe extreem je dit doet en hoe zwaar je al bent,)

En ik vergeet het leukste, na de weging meteen aan de sportdrank en bananen vreten als Bokito omdat je twee uur na de weging moet starten
 
als je watermanipulatie gaat doen moet je wel eerst veel meer gaan drinken dan je nu doet, anders houdt je lichaam het vocht vast.

Dus bijvoorbeeld:

zaterdag 1 liter meer dan normaal, zondag 2 liter meer dan normaal, maandag 3 liter meer dan normaal, dinsdag 4 liter meer dan normaal, woensdag +- 3 liter, donderdag 1 liter.

Weet niet of het zo precies klopt. Kan me even niet meer herinneren hoe ik het destijds deed. Let wel, dit is alles behalve een pretje en is niet makkelijk of fijn. Je gaat je die week behoorlijk verrot voelen.

Je kunt ook nog op woensdag en donderdag proberen zoutloos te eten, je lichaam zal dan namelijk weer de juiste zout/vocht balans op willen zoeken en omdat er minder zout in je lichaam is zal je lichaam meer vocht lozen.
Je kan ook je baarmoeder laten wegnemen HillR
 
Had beter een huidplooimeting gedaan als start en eindpunt, uiteindelijk wil je vet verliezen en al die trucjes zijn niet representatief.
Maar dat is mijn bescheiden mening

Lezen aub....

Het gaat om gewicht met de wedstrijd, zelf doe ik 1x in de 2 weken een huidplooimeter.
 
Back
Naar boven