MuscleMeat

Afwezige members...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mighty

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
10.072
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Er is al vaker een dergelijk topic geopend, maar ik doe het gewoon nog een keer.:D Ik mis de laatste tijd namelijk nogal wat members, die bijna niet meer online zijn Ik zal even mijn lijstje posten, zodat jullie erop kunnen reageren met jullie enorm goede posts en eventueel wat informatie kunnen verstrekken of aanvullingen doen.
ik mis de volgende leden de laatste tijd:
Dani
Peoples
Lauw
Testo
Centaur
BenchMarc (oh nee, die is alweer terug)

Van sommigen weet ik wel, dat ze wat minder tijd hebben om te posten en waarom, maar wat weten jullie eigenlijk (dat ik niet weet) van de redenen van hun afwezigheid?
 
peoples post toch nog?
of niet? toch niet zo lang geleden
 
Er is al vaker een dergelijk topic geopend, maar ik doe het gewoon nog een keer.:D Ik mis de laatste tijd namelijk nogal wat members, die bijna niet meer online zijn Ik zal even mijn lijstje posten, zodat jullie erop kunnen reageren met jullie enorm goede posts en eventueel wat informatie kunnen verstrekken of aanvullingen doen.
ik mis de volgende leden de laatste tijd:
Dani
Peoples
Lauw
Testo
Centaur
BenchMarc (oh nee, die is alweer terug)

Van sommigen weet ik wel, dat ze wat minder tijd hebben om te posten en waarom, maar wat weten jullie eigenlijk (dat ik niet weet) van de redenen van hun afwezigheid?

Dani doet een cursus ''Where's my G-Spot''
Peoples zit in een zware dip omdat ze chick hem de bons gegeven heeft
Lauw is gewoon Lauw
Testo kon de baco's niet meer links laten liggen en zit zwaar aan de alcohol
Centaur is bekeerd tot de herboren maagden en tevens homofiel geworden
 
Lauw was aan het verhuizen dacht ik, paar dagen geleden even gesproken op msn. Hou geen chatlogs meer bij, anders had ik nog even kunnen checken. :(

Centaur is ook heel druk, weet alleen niet echt waarmee.

De rest: who needs them! Hoewel, Dani... :(
 
peoples post toch nog?
of niet? toch niet zo lang geleden

Ja, ze posten allemaal nog weleens. Waar ik dan eigenlijk op doel is, dat ze bijna niet meer posten, terwijl ze dat voorheen wel deden.
De enige, die ik echt al lang niet meer heb gezien hier, is Lauw!
 
lauw is nu toch al ff weg dacht ik?
 
Powerblade heb ik trouwens al helemaal lang niet meer gezien. Wat is er met die gast gebeurd?
 
gister een pbtje naar dani gestuurd en vandaag teruggehad, dus ze leeft nog wel :P
 
Ja en die ene krekel, die EricR ofzo is de laatste tijd ook opvallend rustig.
 
Ja en die ene krekel, die EricR ofzo is de laatste tijd ook opvallend rustig.

Daar zijn we gelukkig een paar weken van verlost. Alhoewel hij nog steeds post vanaf zijn vakantie....
 
Wat dachten we van dandyman? En Johny vooral, zou leuk zijn als hij nog es zou posten, ik zie trouwens dat ie pas nog online is geweest, maar zijn laatste post is meer dan een jaar oud.
 
sanniejj, sodeju wat heb ik gelachen met die gast. Eeeeeh, correctie, óm die gast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven