XXL Nutrition

Afwijzing sollicitatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahahahaha, afgewezen bij een uitzendbureau, dan maak je het wel heel erg bont. Trouwens, dat smoesje van je bent overgekwalificeerd of te ambitieus is gewoon gelul. Op die manier proberen ze je een goed gevoel aan te praten, maar je hebt gewoon keihard het deksel op je neus gekregen.

Inderdaad. Sterker nog, het "iemand anders paste beter in het profiel" betekent ook gewoon dat de indruk die je maakte die van een lompe zak hooi was.
 
Is idd niet leuk; ahja je zal nog wel een veel betere job strikken
 
Wijs dagelijks mensen af en trust me, is net zo veel fun als afgewezen worden.. Nooit leuk mensen te moeten teleurstellen :(

Oja, ik zoek nog een heleboel gecertificeerde servicedeskmedewerkers, systeembeheerders en inframannen. PM me maar... (ik hoop zo dat Eric dit niet ziet :D)

Kan ik me voorstellen. Wie wil er nu nog systeembeheren? :D
 
been there, done that, gewoon doordoen :thumb:
 
ik ben vorige weken 7 keer gaan solliciteren

en allemaal niet onthouden .

geachte heer , u voldoet niet aan het criterium dat wij passend vinden voor ons bedrijf


en het merendeel laat gewoon niet niks weten !
tjah wat zijn je kansen als ze uit 30 personen moeten kiezen .

niet veel me dunkt
 
ik ben vorige weken 7 keer gaan solliciteren

en allemaal niet onthouden .

geachte heer , u voldoet niet aan het criterium dat wij passend vinden voor ons bedrijf


en het merendeel laat gewoon niet niks weten !
tjah wat zijn je kansen als ze uit 30 personen moeten kiezen .

niet veel me dunkt

Ligt er maar net aan hoe jij zelf bent. Als je zoals the average joe bent zul je idd niet veel kansen maken. Wanneer je van jezelf weet dat je toch wel bijzondere eigenschappen hebt waardoor je meer kans maakt, dan ligt het toch net ff wat anders.
 
overal waar ik op reageer voor een bijbaan daar krijg ik niet eens een reactie op terug, en ik doe er nog niet eens een foto van me zelf bij! daar ligt het dus niet aan.
alleen begin dit jaar had ik mazzel, ik kon kiezen uit een paar stageadressen terwijl de rest niks kon vinden. maar als ik centen wil verdienen lukt het nooit ergens aangenomen te worden.
heb nu al vaak het gevoel dat solliciteren al geen eens nut heeft.
 
Ik ben best wel een paar keer afgewezen, maar steeds door nietswaardige losers.
De winnaars hebben mij steeds met veel tam-tam binnengehaald. :cool:
 
Ligt er maar net aan hoe jij zelf bent. Als je zoals the average joe bent zul je idd niet veel kansen maken. Wanneer je van jezelf weet dat je toch wel bijzondere eigenschappen hebt waardoor je meer kans maakt, dan ligt het toch net ff wat anders.


dat is ook zo , maar tijdens een gesprek ben ik vaak zo nerveus en als ze vervelende vragen stellen geef ik ze voer om na te denken . en dan laat ik meestal een gedachte na van k*tvolk hier wil ik niet werken !

en dan krijg je het deksel op de neus . morgen gesprek voor vertegenwoordiger ik heb blijkbaar een zeer aangename stem :D
 
dat is ook zo , maar tijdens een gesprek ben ik vaak zo nerveus en als ze vervelende vragen stellen geef ik ze voer om na te denken . en dan laat ik meestal een gedachte na van k*tvolk hier wil ik niet werken !

en dan krijg je het deksel op de neus . morgen gesprek voor vertegenwoordiger ik heb blijkbaar een zeer aangename stem :D
how bout een coïtuslijn dan :P
 
Afgelopen week druk bezig geweest met sollicitatie bij een uitgeverij van tijdschriften. Zat bij de laatste 3 (van de 80)..... Wat denk je? Na het tweede gesprek en een soort functionerings(oefen)gesprek kreeg ik een mailtje: Iemand anders paste net iets beter in het profiel en ze zijn bang dat ik op den duur te weinig uitdaging in de werkzaamheden vind...

Iemand anders nog een afwijzing gehad de laatste tijd?

Snap je nou hoe ik me voel?
Iedere keer weer hetzelfde gezeik: "Mijnheer, u bent gewoon te knap!" :o

Vermoeiend hoor.

Hee Tony, gaan we nog wat zuipen binnenkort? :D
 
afgelopen half jaar een aantal keren afgewezen.
dan bel je eerst de vacatures na. leg je je situatie uit (carriere verandering en dat je een opleiding gaat volgen en of hun een leer/werkplek hebben) en krijg je te horen: ja dat is bij ons mogelijk, gewoon sollicitatie sturen.
dat doe je dan vervolgens en dan krijg je na een tijdje een brief terug: 'geen gerichte opleiding', 'te weinig ervaring' , geen affiniteit met de doelgroep' .

de opleiding vereist een werkplek, maar de werkgevers eisen een afgeronde opleiding ???
 
ik ben nog nooit afgewezen.
 
Back
Naar boven