AndroidHealthClinic

Afwisseld, dumbels curl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Toen ik een kleine 2 jaar geleden voor het eerst in mijn gym liep,
zag ik iemand dumbbells curl doen.

Hij had 20kg in elke hand...
Ik kon nauwelijks met 8kg trainen en vroeg me af of ik ooit wel met 20kg zou kunnen trainen.

Vandaag is de dag dat ik vlot, maar niet superstrict met 20kg getraind heb...

'B al heel de dag in mijn nopjes... Joepieeee

Deathlift gaat niet zo super, beetje teruggevallen in gewicht.
Hopelijk hangt er binnekort weer 140kg aan de stang, wat niet veel is... maar voor mij is het heel wat.

:D
 
Leuk is dat he! De progressie die je maakt is gelijkde grootste motivatie! Blijf kijken naar de 'grote' en word zelf groter!

Keep pumping bro!
 
En het mooiste is dat er waarschijnlijk nu mensen jou bezig zien en hetzelfde denken als jij twee jaar terug.
progressie is de drijfveer.

edit: wederom een mooi voorbeeld van nutteloos negatieve karma uitdelen...:rolleyes:
althans als negatief karma een grijs (? ben kleurenblind ?) blokje is.
 
Laatst bewerkt:
keep up the good work en misschien word het nog wel eens wat.
 
Yep! Cool hé, ik heb ook zo'n referentie met die 20kg dumbbell's.
Een vriend van mij had die thuis liggen en kon er 2-3 reps mee doen terwijl ik ze nog niet eens omhoog kreeg. Nu gaan ze vlotjes 3*6 :) (en hij heeft eerder achteruitgang gemaakt...)
 
nu op naar de 30 he :D
 
k had et ook jaar geleden, zag iemand dumbbell curls doen met 30kg, toen dacht ik ook van damn dat lukt me bij dumbbell press nog niet eens ;) . maar nu zit ik ook inmiddels op 26 kg dumbbell curl, dus die dag is ook nabij dat ik het ook zal kunnen :)
 
Hmmm, ik zit nu op 16kg... de dag dat ik 30kg pak hehe, die is nog ver weg maar dat is juist de motivatie :D je moet een doel blijven houden, denk ik.
 
ik zit nu ook op 16kg... Next stop! 20kg!
 
pff mijn max zit op 23 kilo en dat kan ik maar een 3-4 reps doen. Dat zal nog wel een tijdje duren, ik heb al lang niet meer mijn max geprobeerd te halen. Ik weet nog goed de eerste keer dat ik zo'n dumbbell in mijn arm had van 15 kilo. Ik kreeg hem net een paar milimeter omhoog. :D

In ieder geval ben ik wat bovenarmomtrek tevreden over mijn progressie. Laats de zolang gehoopte 10 cm erbij gehaald, houd in 1 cm per maand erbij want ik train nu zo'n 10 maanden. In het begin had ik nooit verwacht dat het zo snel ging. Ik was bang om nooit de 40 cm te halen naturel, maar dit geeft goede hoop.
 
Back
Naar boven