Fitness Seller

afwisselend weekschema (beginner) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yprovost

Novice
Lid geworden
21 apr 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
65kg
vooraleer ik begin wil ik mij even voorstellen.
Mijn naam is Yoni, ben 27 jaar oud, 1m84, gewicht 65, (vetpercentage nooit gemeten, allesinds niet veel :p ).
Mijn hobbie Voetbal 2de prov, Training 3x week.

Waarom heb ik mij aangemeld op dit forum ? Ik ben klaar om iets nieuws te beginnen, waarom ?
Veel kennissen zijn 2-3 jaar geleden begonnen met powertrainen sommige langer, en ik moet zeggen het resultaat is soms echt knap! jaloezie is het zeker niet maar het inspireert mij zeker wel om meer spiermassa te kweken en de resultaten achteraf te vergelijken.

Of ik iets weet van krachttraining? nee totaal niet, mijn vriendin staat op dat vlak 50% verder dan mij. maar natuurlijk doet zij een meer vrouwelijk programma.


Naar wat ben ik nu eigenlijk opzoek ? Een soort weekschema waarbij er toch wat afwisseling is. Voedingstips ook altijd welkom! mijn voornaamste deel dat ik wil trainen is mijn bovenlichaam, mijn benen zijn enorm gespierd door het voetballen, en zijn daardoor niet in proportie met mijn bovenlichaam (namelijk breder).

Ik ben in het bezit van:
halters
fitnesstoestel https://www.betersport.nl/focus-fitness-home-gym-deluxe-2.html

Wie kan mij hierbij helpen?
Alvast bedankt
 
Beginnen met sticky's doorlezen, daar staan alle principes (ook om te starten) in.

Succes !
 
Ik zou eerst snel dat fitness apparaat gaan verkopen en een powercage of halfrack aanschaffen zodat je fatsoenlijk kunt trainen.
 
Ik zou eerst snel dat fitness apparaat gaan verkopen en een powercage of halfrack aanschaffen zodat je fatsoenlijk kunt trainen.

Hey, kan je daar eens een paar voorbeelde(afbeeldingen) van sturen ?
 
Back
Naar boven