MuscleMeat

afwisseling tussen bulken en cutten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga nu een beetje tussen ABCDE en zo extreem van bulken tot de zomer inzitten. Ik doe net als SR, kijk het 2 maanden aan en ga dan indien nodig (te dikke buik) enkele weken cutten (is nu eind januari). Zal bij mij, als vrouw, wel sneller nodig zijn, stomme vrouwelijke hormonen met die vetopslag! ;)
 
Originally posted by Robin


Dat komt dus nooit door vetopslag he!! Komt gewoon omdat het voedsel wat je innam nog in je pens zit. En dat weeg je dus ook mee.
2 kg aankomen...in vet dus, dat zou 18000cals opgeslagen zijn. In voeding zou dat nog meer zijn (gezien 25% van de carbs verloren gaat bij vet opslag enzo). Zou je dus ongeveer 25000 cals meer moeten eten op wat je normaal doen... Whahaha , ik weet zeker dat je dat niet weg krijgt.


Snap wel dat het niet allemaal vet is, Of misschien wel geen vet. Want over het algemeen blijf ik er hetzelfde uitzien (in korte tijdsperiodes dan) dus het valt misschien wel mee.
Ben volgens mij 's morgens ook veel droger dan 's avonds.

enne, Eref,
ik vind dat bulken wel met tijdsperiodes heeft te maken. S'zomers op het strand wil je er namelijk toch zo droog mogelijk uitzien. Ik tenminste wel hoor.
 
Back
Naar boven