MuscleMeat

Afwisseling ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

René van Langen

Cool Novice
Lid geworden
11 jul 2019
Berichten
162
Waardering
375
Lengte
1m89
Massa
90kg
Hallo allen,

Ik ben nu exact 4 weken bezig met een full body 3 per week. In plaats van BOR heb ik gekozen voor de T-bar Row, omdat ik deze oefening 4 weken terug heel erg prettig vond. Met alle oefeningen maak ik wekelijks progressie als zijn met maar kleine stapjes. Ik heb een light (12-15 reps), medium (8-11) en heavy (5-7) day. Nu zit ik met de T-bar Row vast qua gewicht, terwijl de rest van de oefeningen wel omhoog gaan in gewicht.

Hoe gaan jullie hiermee om? Ik zie 2 opties;
- Blijven pushen of eventueel een deload op de T-bar row
- T-bar row vanaf volgende week omwisselen met bijvoorbeeld de BOR

Zolang ik progressie zie wil ik zo min mogelijk sleutelen aan mijn schema, omdat het momenteel erg lekker gaat. Wanneer switchen jullie een bepaalde oefening voor een andere? Ik wil dus niet mijn schema omgooien, slechts 1 oefening inwisselen voor een soortgelijke.

Groet en alvast dank,

René
 
Hoe lang zit je er überhaupt vast op. Het komt over dat je net een weekje vast zit op je volume.
Verder gewoon zo aanvliegen, eerst same load aanhouden voordat je een deload doet.

3oHImug.png
 
Thanks, ga hiermee aan de slag. De T-bar Row was voordat ik begon aan 3x full body sowieso al een vaste oefening. Zit nu 3 weken (= 6 workouts, doe T-bar 2x per week) vast op de zware dag met 5x5 * 60 kilo + stang.

Bij de medium dag indem, maar dan 4*8 * 55kilo.

Nogmaals thanks voor de input.
 
Back
Naar boven