MuscleMeat

Again: GS - DECA

Bezoekers in dit topic

Ja hoor die vloeistof is erg dun..wordt sinds een jaartje met ethyl oleate gemaakt heb ik begrepen..dat is hetzelfde als in testex cyp, virormones en die lekkere farmak propionate..kan je door een 0,5 naaldje zetten..

grten
 
Ik heb die deca gehad, weet wel dak er LOMPsterk van werd.
Gains waren minimaal, voedingsschema was top, maar er ging dan ook maar 200 MG/week Deca in, maybee was dat het
 
volgens mij zijn dr van gs nog geen fakes op de markt, maar ze brengen tegenwoordig zelf wel een hoop zooi op de markt, zoals tabletjes die niet werken, pijnlijke spuitplekken, nee voor mij echt geen gs dan liever gg of gewoon hg. iniedergeval succes! groeten KING
 
king x zei:
volgens mij zijn dr van gs nog geen fakes op de markt, maar ze brengen tegenwoordig zelf wel een hoop zooi op de markt, zoals tabletjes die niet werken, pijnlijke spuitplekken, nee voor mij echt geen gs dan liever gg of gewoon hg. iniedergeval succes! groeten KING

En jij bent iets te fanatiek om dat er in te wrijven :rolleyes:
 
Bedankt voor de reacties mensen!

dutch windmill zei:
Ja hoor die vloeistof is erg dun..wordt sinds een jaartje met ethyl oleate gemaakt

ethyl oleate is dat olie??
 
Heb dezelfde Batch hier liggen en ik zou niet zo veel zorgen maken over die etiketten. heb ook punthoeken op de vials en op de potjes van nolva en dboll zijn ze wel afgerond. ga nu net 3e week in dus deca moet er nog inkicken, kan je dan vertellen of het werkt :D

Greetz
 
ik ben benieuwd boys! als het NIET werkt dan moet je meneer generic maar is bellen.
 
king x zei:
volgens mij zijn dr van gs nog geen fakes op de markt, maar ze brengen tegenwoordig zelf wel een hoop zooi op de markt, zoals tabletjes die niet werken, pijnlijke spuitplekken, nee voor mij echt geen gs dan liever gg of gewoon hg. iniedergeval succes! groeten KING

Grappig dit..elke keer als ik zoiets lees doe ik tegenwoordig maar een IP check..en wat blijkt..zelfde IP als Michaello..die door zijn onzin posts door iedereen uitgekakt is en dan maar besluit zich onder een andere naam aan te melden en bepaalde UG labs belachelijk gaat lopen maken..terwijl die nog nooit wat gebruikt heeft!


Heel geloofwaardig dit..

BYE BYE !! :hello: ..................... :laugh: :laugh: :laugh:
 
dutch windmill zei:
Grappig dit..elke keer als ik zoiets lees doe ik tegenwoordig maar een IP check..en wat blijkt..zelfde IP als Michaello..die door zijn onzin posts door iedereen uitgekakt is en dan maar besluit zich onder een andere naam aan te melden en bepaalde UG labs belachelijk gaat lopen maken..terwijl die nog nooit wat gebruikt heeft!


Heel geloofwaardig dit..

BYE BYE !! :hello: ..................... :laugh: :laugh: :laugh:


Haha Busted:D Ach ja sommige mensen hebben niks beters te doen denk...
 
dutch windmill zei:
Grappig dit..elke keer als ik zoiets lees doe ik tegenwoordig maar een IP check..en wat blijkt..zelfde IP als Michaello..die door zijn onzin posts door iedereen uitgekakt is en dan maar besluit zich onder een andere naam aan te melden en bepaalde UG labs belachelijk gaat lopen maken..terwijl die nog nooit wat gebruikt heeft!


Heel geloofwaardig dit..

BYE BYE !! :hello: ..................... :laugh: :laugh: :laugh:

Meteen IPtje blocken klaar ;)
 
Ik heb ook goede ervaring met dat lotnummer werd er sterker en heb goede gains gemaakt maar toen het uitwerkte had ik wel ff een klap, had 3 weken geen zin.
 
dutch windmill zei:
Grappig dit..elke keer als ik zoiets lees doe ik tegenwoordig maar een IP check..en wat blijkt..zelfde IP als Michaello..die door zijn onzin posts door iedereen uitgekakt is en dan maar besluit zich onder een andere naam aan te melden en bepaalde UG labs belachelijk gaat lopen maken..terwijl die nog nooit wat gebruikt heeft!


Heel geloofwaardig dit..

BYE BYE !! :hello: ..................... :laugh: :laugh: :laugh:

:roflol: you can run but you can't hide from the windmill:D
 
Back
Naar boven