Fitness Seller

Agemanagement..Wat is zinvol om de tand des tijds enigzins te controleren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zou wel jammer zijn:) Wanneer komt de poll er?
 
Kun je algemene gezondheid verduidelijken?:o

Heeft psychologische effecten en op je vertering, organen, gewrichten, hersenwerking, pezen, kanker, enz.. Totale gezondheid dus.
 
Staat er..
 
Normaal gezien wou ik biologie gaan studeren, maar door ziekte zit ik nu al een heel jaar thuis. En ipv medische opleiding, medische problemen dus :) Maar ik heb dus ook veel tijd en de drijfveer gehad om research naar zulke dingen te doen ;) En ik heb dus ook tijd om het artikel uit te breiden.

Maar de essentie zit er wel in. Als iemand een voorstel heeft waar ik dieper op in kan gaan, kan ik het misschien wel doen.

ow dan ken je je lichaam goed dus heb je de perfecte eigen dokter :P
Richting vasculaire wetenschap ? cel structuur e.t.c.
 
Ziekte is een nadeel, maar een voordeel voor kennis op te doen in het medische ;) Zoloang je er voor in staat bent heb je een extra drijfveer en meestal meer tijd om onderzoeken te lezen en dingen te bestuderen. Dit icm testen op jezelf en soms anderen geeft je een grote voorsprong.
 
was een grapje he daarom :P en ging TOTAAL niet op je ziekte in don;t get me wrong :(
Maar wat studeerde of studeer je vasculair?
Ben namelijk echt geïnteresseerd
 
Nam het zo ook niet op ;) Leg het gewoon graag uit :D

Ik wou voor ik ziek werd biologie algemeen studeren, maar heb de kans er niet toe gehad. Nu ben ik wat specifieker gegaan.

Deze interesseren me:
-celbiologie
-fysiologie
-endocrinologie
-microbiologie
-genetica
-immunologie
 
Laatst bewerkt:
Maar goed biologie is vrij ruim, ook vaten en cellen komen er ook in voor valt daar onder.
pm me anders effe bro vind dat ook interessant :)
 
Back
Naar boven