MuscleMeat

agenten schieten hond dood

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die hond vormde al langer een gevaar voor zijn directe omgeving. Nu heeft hij het 7 jarige nichtje van de agent levend verscheurd. Het baasje verdomde het al die tijd om maatregelen te treffen. De agent liet zich even gaan. Wat zeggen jullie nu?
Dat je de link eens moet lezen ;)
 
denk ik net een leuk verhaaltje te hebben verzonnen:(
 
nja kijk als ik als agent een melding zou krijgen dat er een hond losloopt en je ziet opeens zo'n hond in de tuin zo ik me ook wel rotschrikken. Hij mag lief zijn overdag op straat maar ik neem aan dat zo'n hond ook wel een uitstekende waker is.
NIettemin zitten ze idd behoorlijk fout als die hond echt gewoon lag te slapen (hoewel zo'n hond heeft toch niet zo'n diepe roes ???)
 
vind t sowieso een dubieus verhaal.

als er zo savonds wordt geschoten wordt je er neem ik aan wel wakker van?

wat gebeurde er toen die hond was doodgeschoten op straat? politie weg gegaan en hond laten liggen? zo niet wat dan wel?

beetje dubieus
 
nja kijk als ik als agent een melding zou krijgen dat er een hond losloopt en je ziet opeens zo'n hond in de tuin zo ik me ook wel rotschrikken. Hij mag lief zijn overdag op straat maar ik neem aan dat zo'n hond ook wel een uitstekende waker is.
NIettemin zitten ze idd behoorlijk fout als die hond echt gewoon lag te slapen (hoewel zo'n hond heeft toch niet zo'n diepe roes ???)

inderdaad, had die hond een paar liter bier op ofzo?
Er komen twee auto's aanrijden en die hond blijft rustig slapen?
yeahhh right!
 
Haha straks heeft die hond het nog gedaan! Waarom zou die site dat verhaal verzinnen? Dit lijkt me gewoon realiteit.
 
Haha straks heeft die hond het nog gedaan! Waarom zou die site dat verhaal verzinnen? Dit lijkt me gewoon realiteit.

verhaal klopt niet, zie mijn voorgaande posts.

er wordt zoveel verzonnen op internet, waarom zou dit niet verzonnen zijn...
 
Maar dit is niet zo maar eender welke site...
 
snap die smerissen niet. ze weten dat ze fout zitten, anders hadden ze wel een pv opgesteld en hadden zij hun namen wel vrij gegeven. slachtoffers moeten schadevergoeding indienen en die smerissen moeten een derde been in de kont krijgen.
 
Pff heb zelf niet op de link geklikt.. geweld tegen mensen kan ik enigszins bekijken maar tegen (weerloze) dieren ... gaat er voor mij part volledig over.. ik sta niet voor mezelf in als ik dit ooit in mijn nabijheid zie gebeuren..
 
Er zijn wel meer verhalen en video van pitbull achtige die half doorzeeft worden en nog doorlopen...Misschien lag die hond te slapen, werd wakker van de aanwezige auto, hefde zijn hoofd en had zoiets van mzzl ik ga door slapen ....
 
nja kijk als ik als agent een melding zou krijgen dat er een hond losloopt en je ziet opeens zo'n hond in de tuin zo ik me ook wel rotschrikken. Hij mag lief zijn overdag op straat maar ik neem aan dat zo'n hond ook wel een uitstekende waker is.
NIettemin zitten ze idd behoorlijk fout als die hond echt gewoon lag te slapen (hoewel zo'n hond heeft toch niet zo'n diepe roes ???)

Er zit een kogelinslag in de zetel, op ongeveer 10cm hoogte, dus dat beest kon maximum ff zen kopje opgehoffen hebben toen hij neergeknald werd.
En over het feit dat de hond doorloopt na een kogel in zen kop, ik denk niet dat hondenhersenen zo verschrikkelijk groot zijn.
 
Wtf, die agent kon maar beter alvast zijn graf graven is mijn eerste gedachte.
Mja ik vat het hele context niet, dus k overdrijf weer denk ik.
 
fake bericht, klopt geen reet van allemaal
 
Wow, wat zijn jullie allemaal sentimenteel over een dier. Harden the **** up guys.

Er worden dagelijks mensen zinloos vermoord en mishandeld, maar als er met honden worden gegooid of eentje wordt neergeschoten; die zie je de stoere BB's in het schild springen. Jeebus.
 
en die foto's dan, die zijn op klaarlichte dag gemaakt. Het gebeurde toch midden in de nacht?

en waar zijn die kogelgaten? Ik zie niks....

en een hond die twee 9mm's in z'n flikker heeft zitten waarvan 1 dwars door het hoofd en 1 dwars door het hart die bloed binnen enkele seconden dood.
Dus die foto klopt van geen kanten, hij ligt daar gewoon in relaxte houding met geheven kop.

Wat denk je zelf als je door je hart wordt geschoten is het binnen een seconde afgelopen....

verhaal klopt niet, nuff said.

foto's zijn van het net gehaald, en iemand heeft er een spectaculair "nieuwsbericht" bij verzonnen om mensen te choqueren.
 
Beste mensen, kan iemand mij het volgende uitleggen;

1. de hond is eerst dwars door zijn hoofd geschoten en is nog in staat een stuk te lopen.
Hoe kan dat?

Nog nooit eerder gezien zeker. Er zijn verschillende verhalen over mensen die kogelschoten door het hoofd overleefd hebben! Laatst op Discovery gezien dat een agent 2 keer van dichtbij door het hoofd geschoten werd en het overleefd had.

2. de hond is vervolgens recht door het hart geschoten en overleed ter plekke.
- Hoe kan het dat ik op de foto's geen schotwonden zie, terwijl de kop toch duidelijk in beeld is?
- Hoe kan het dat ik op de foto's een levende hond zie die niet in een houding ligt waarin hij aan het dood gaan is (zijn kop is nog geheven, hij ligt eigenlijk gewoon zoals elke hond ligt).

Zie jij zijn hele kop? Schotwond kan ergens anders zitten. Verder is dat van het heffen van de kop onzin. Ik heb mijn oude hond in ongeveer dezelfde positie dood gevonden.

3. tijdstip van de "moord" is midden in de nacht.
Hoe kan het dan dat de zon op de foto's volop schijnt, gezien de grote hoeveelheid licht en de schaduwval?

2 combi’s met 4 agenten, 1 vrouw en 3 mannen, kwamen rond 5.30 uur ter plaatse.

05.30 is midden in de nacht ??? Verder kunnen de foto's ook later gemaakt zijn
 
Wow, wat zijn jullie allemaal sentimenteel over een dier. Harden the **** up guys.

Er worden dagelijks mensen zinloos vermoord en mishandeld, maar als er met honden worden gegooid of eentje wordt neergeschoten; die zie je de stoere BB's in het schild springen. Jeebus.

Jeebus
originaly appeared on the frank zappa album "them or us"in 1979 on the song "heavenly pocket book. Matt Groening, A well know zappa fan and creater of the Simpsons borrowed it for the apisode.
"Cuz JEEBUS said if we don't do what's in the book we ain't goin up to heabin.


ok...
 
Wow, wat zijn jullie allemaal sentimenteel over een dier. Harden the **** up guys.

Er worden dagelijks mensen zinloos vermoord en mishandeld, maar als er met honden worden gegooid of eentje wordt neergeschoten; die zie je de stoere BB's in het schild springen. Jeebus.
Als hier berichten zijn waar onschuldige mensen (zeker kinderen) iets dergelijks meemaken wordt er net zo 'sentimenteel' of sterker gereageerd.

Een hond is nu eenmaal mens best friend. Veel mensen hebben zelf een hond en kunnen dus goed aanvoelen waar het over gaat.
 
zieke shit dit man....... echt ongelooflijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven