Fitness Seller

agenten schieten hond dood (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

cutler

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
3.825
Waardering
77
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
[Link niet meer beschikbaar]

niet te geloven toch :mad::mad::mad: een hond die gewoon ligt te slapen doodschieten :mad:

en dan als pedofiel/moordenaar of wat dan ook wordt je van alle kanten verdedigd en kom je er met een paar jaartjes cel vanaf... en een hond mogen ze zo afschieten zonder enige aanleiding, alleen dat het een pitbull achtige is is reden genoeg zeker????:mad:

en die agenten die hun naam niet wilde zeggen... als dat mijn hond was had ik die agenten met hun eigen knuppels de tering ingeslagen
 
Stelletje barbaren, ze mogen zelf een kogel krijgen :mad:
 
Mooi, die honden denken dat ze boven de wet staan!
 
Schieten ze schieten ze op het verkeerde.
 
Hoe serieus moet je dit nemen, ze zullen het vast niet zonder enige reden gedaan hebben. Het staat op een website waar alle mensen het verschrikkelijk vinden wanneer er weer een diertje dood gaat. Geloof er gewoon geen snars van dat echt zo verlopen is, anders is het idd lullig voor de eigenaar.
 
Ik had die agenten eigenhandig bewerkt :mad:
 
Met dit grapje gaan ze geen vrienden maken... heb niets tegen de politie maar dit soort agenten moeten zelf voor het vuurpeloton gegooid worden.
 
Barbaarse flikken, gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
 
Ik zou op geert wilders stemmen. Die zal dit soort onzin niet dulden, neem dat maar van mij aan!
 
WTF man? Dit kan toch niet meer? De dag nadien naar politiekantoor en dat ze daar gewoon doen of er niets aan de hand is? Die waardeloze klootzakken moeten ze gewoon keihard voor het gerecht brengen. Niet te geloven :eek:

Eerst die laffe daad richting die cartoonist en nu dit weer. Wat hebben wij voor politie in dit land? Echte criminelen pakken te gevaarlijk dus richten we ons maar op de makkelijke slachtoffers :mad: :barf:
 
Ik kan me voorstellen dat je een hond afknalt als hij je aanvalt, maar zolang er geen gevaar is, is het gewoon dierenmishandeling.
Aan de andere kant had ik het erger gevonden als ze het bij een kat gedaan hadden, wat dat betreft ben ik een vuile gore racist.
 
Er is toch wel een instantie die de politie controleert op hun functioneren?
Echt een lage actie dit, stelletje lamme zakken durft wel een slapende hond af te schieten en als vervolgens om uitleg wordt gevraagd gaan ze snel schuilen achter hun balie. :mad:

Nu moet ik denken aan het nummer Flappie, vul de rest zelf maar in ;)
 
Nou mogen marokkanen van mij dat kantoor daar gerust in lichtelaaie gaan zetten, met die agenten erbij. I don't give a shit. Weerloze honden zonder aanleiding doden is erger dan een crimineel op heterdaad afschieten IMO.
 
Beste mensen, kan iemand mij het volgende uitleggen;

1. de hond is eerst dwars door zijn hoofd geschoten en is nog in staat een stuk te lopen.
Hoe kan dat?

2. de hond is vervolgens recht door het hart geschoten en overleed ter plekke.
- Hoe kan het dat ik op de foto's geen schotwonden zie, terwijl de kop toch duidelijk in beeld is?
- Hoe kan het dat ik op de foto's een levende hond zie die niet in een houding ligt waarin hij aan het dood gaan is (zijn kop is nog geheven, hij ligt eigenlijk gewoon zoals elke hond ligt).

3. tijdstip van de "moord" is midden in de nacht.
Hoe kan het dan dat de zon op de foto's volop schijnt, gezien de grote hoeveelheid licht en de schaduwval?
 
Beste mensen, kan iemand mij het volgende uitleggen;

1. de hond is eerst dwars door zijn hoofd geschoten en is nog in staat een stuk te lopen.
Hoe kan dat?

2. de hond is vervolgens recht door het hart geschoten en overleed ter plekke.
- Hoe kan het dat ik op de foto's geen schotwonden zie, terwijl de kop toch duidelijk in beeld is?
- Hoe kan het dat ik op de foto's een levende hond zie die niet in een houding ligt waarin hij aan het dood gaan is (zijn kop is nog geheven, hij ligt eigenlijk gewoon zoals elke hond ligt).

3. tijdstip van de "moord" is midden in de nacht.
Hoe kan het dan dat de zon op de foto's volop schijnt, gezien de grote hoeveelheid licht en de schaduwval?

Misschien is de hond pas de volgnde ochtend gevonden en is rigor mortis reeds ingetreden toen de foto's gemaakt werden.
Maar je hebt gelijk dat het wat dubieus lijkt zo.
 
Die hond vormde al langer een gevaar voor zijn directe omgeving. Nu heeft hij het 7 jarige nichtje van de agent levend verscheurd. Het baasje verdomde het al die tijd om maatregelen te treffen. De agent liet zich even gaan. Wat zeggen jullie nu?

(ik verzin maar even een context)

Geen idee waar dit over gaat eigenlijk.
 
Misschien is de hond pas de volgnde ochtend gevonden en is rigor mortis reeds ingetreden toen de foto's gemaakt werden.
Maar je hebt gelijk dat het wat dubieus lijkt zo.

Zeer dubieus, vreemd verhaal. Foto's spreken het verhaal ook tegen.

Ik denk dat het bullshit is. Het is in ieder geval een nieuwsbericht van lik me vestje. Is dat de krant van het lokale bejaardentehuis ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven