XXL Nutrition

agenten schieten hond dood (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Contributie-inkomsten? Dit is een VZW, werken met vrijwilligers en niemand mag daar wat verdienen anders zijn ze strafbaar. Een VZW is toch echt bedoelt om een bepaald doel na te streven zoals dierenwelzijn in dit geval. Waarom zouden ze dan dit verhaal verzinnen, stel dat het uitkomt dat ze zouden liegen dan maken ze zich helemaal ongeloofwaardig en ze hadden er niet eens aan verdient. Nee, er zitten gewoon cowboys tussen politie, je hebt er echt klootzakken tussen zitten die uit verveling niets liever doen dan mensen flitsen en dieren afschieten. Het laagste van het laagste noem ik dat soort.
 
en dit is anders dan een varken/kip slachten

klopt, die hebben naast een verrot einde ook nog eens een kloteleven.

Wat een k*tverhaaltje, geloof er geen zak van. Kijk ook naar die website, puur gemaakt om moedergevoelens los te maken bij mensen met een diertje. Zielige verhaaltjes overdrijven, voor extra contributie-inkomsten.
Have to agree with Loo, dit verhaal klopt van geen kanten.

Net wat ik dacht; wat een compleet k*tVERHAAL. Nog los van de genoemde feitelijkheden, die overigens erg dubieus overkomen, is het een walgelijk stuk greppeljournalistiek. OH OH OH OH wat hebben die kinderen te lijden van het hen aangedane (nu wil ik dit allerminst bagatelliseren!). Maar wel even die foto's posten... Wat een berg drogredeneringen en non sequitur argumentaties...
 
Alright. Ik ga het artikel maar eens lezen. Wat een onzin dit..

2 combi’s met 4 agenten, 1 vrouw en 3 mannen, kwamen rond 5.30 uur ter plaatse. Zij stapten niet uit hun combi’s, maar reden op het gras tot vlak bij de zetel en vuurden zonder enige aarzeling vanuit hun combi’s een schot af, recht door het hoofd van de slapende hond. De kogel ging dwars door het hoofd van Jul en dwars door de zetel.

Naast het feit dat het gehele verhaal spellings- en woordtechnisch niet zo flitsend is gaat het bovenstaande voorbij aan een paar dingen. Het vreemde is dat dee eigenaren aan het slapen waren, toch kunnen ze haarfijn uitleggen wat er gebeurd is.

“Onze Jul had geen schijn van kans. Hij had nog nooit een vlieg kwaad gedaan. Hij lag rustig te slapen in zijn zetel !!!

Weer zo`n sterk stukje objectieve journalistiek! Het hele verhaal zit zo vol gaten dat het riekt naar

A. Een sterk staaltje emotie-journalistiek.
B. Met het gezin is méér aan de hand dan alleen dit voorval. En de hond.
C. Wie de **** is Dirk Blanchart? And why would I give a shit about his opinion?
D.
Beschaamd, echt beschaamd ben ik vandaag om Belg te zijn.
En gister niet? Holy shit. Wat een onzin artikel.


ps. Dirk Blanchart op google levert mij op dat het een rockzanger is. Dé expert op dierenmishandeling gebied.
 
Contributie-inkomsten? Dit is een VZW, werken met vrijwilligers en niemand mag daar wat verdienen anders zijn ze strafbaar. Een VZW is toch echt bedoelt om een bepaald doel na te streven zoals dierenwelzijn in dit geval. Waarom zouden ze dan dit verhaal verzinnen, stel dat het uitkomt dat ze zouden liegen dan maken ze zich helemaal ongeloofwaardig en ze hadden er niet eens aan verdient. Nee, er zitten gewoon cowboys tussen politie, je hebt er echt klootzakken tussen zitten die uit verveling niets liever doen dan mensen flitsen en dieren afschieten. Het laagste van het laagste noem ik dat soort.

Kom nou, als je het verhaal eens goed doorleest dan heb je toch door dat het doorspekt zit met flauwekul? Hoe weten ze al die feiten? Exacte tijdstippen, aantal agenten en hun geslacht, welke auto's er voorreden, of ze uitgestapt waren of niet... etcetera. Met zoveel info zou je haast denken dat ze er met hun neus bovenop stonden toen het gebeurde.
In het verhaal staat dat ze op het politiebureau amper te woord werden gestaan en dat er geen proces-verbaal werd opgemaakt. Wat een onzin, als je hond wordt neergeknald mag je daar heus wel aangifte van doen. Er zal wel meer spelen.

Ben het met je eens dat er cowboys tussen de politie zitten. Triggerhappy mensen horen niet thuis in een politiekorps, maar ik geloof echt niet dat die hier schuldig aan zijn, of zelfs maar aanwezig zijn geweest.
 
Dat soort honden worden echt niet dood geschoten door de politie zonder enige reden.
Ja hoor de politie komt even langs rijden ziet een hond slapen en schiet deze zonder reden door de kop.
Is ook niks vooraf gegaan of zo...hadden ze gewoon zin in. :duh: wakker worden !!

En iedereen altijd janken om zo'n beest (tenzij het de jouwe is oke).....maar voor alle andere beesten boeit het nooit je gaat toch ook niet staan janken voor het slachthuis of wel soms. (niet dat het relevant is maar ik stoor me daar aan :) )
 
Alright. Ik ga het artikel maar eens lezen. Wat een onzin dit..



Naast het feit dat het gehele verhaal spellings- en woordtechnisch niet zo flitsend is gaat het bovenstaande voorbij aan een paar dingen. Het vreemde is dat dee eigenaren aan het slapen waren, toch kunnen ze haarfijn uitleggen wat er gebeurd is.



Weer zo`n sterk stukje objectieve journalistiek! Het hele verhaal zit zo vol gaten dat het riekt naar

A. Een sterk staaltje emotie-journalistiek.
B. Met het gezin is méér aan de hand dan alleen dit voorval. En de hond.
C. Wie de **** is Dirk Blanchart? And why would I give a shit about his opinion?
D.

En gister niet? Holy shit. Wat een onzin artikel.


ps. Dirk Blanchart op google levert mij op dat het een rockzanger is. Dé expert op dierenmishandeling gebied.

Idd, de wat vreemde combi van niemand die het gezien heeft en het afwezig zijn van een verklaring van de politie en een zo haarscherpe weergave van de zaken was me ook niet ontgaan.

Om even eenzelfde staaltje uit te halen:

De volksbuurt waar het gebeurde - wie ziet immers dergelijke zetels gesitueerd buiten zijn woning - is opgeschud door geweerschoten. De sociale situatie van de wijk wordt door een ander aspect ook bepaald duidelijk: binnen no-time stonden er naast volwassenen ook kinderen op straat. Welke ouder laat zijn kind op straat na het horen van geweerschoten naar buiten, of laat zijn kinderen zo'n aanblik tot realiteit worden? Welk doel dient dat? Om er nog een schepje bovenop te doen biedt de site blid.be ons een aantal haarscherpe foto's aan van het verminkte dier, onder vermelding van de shock waarin de dochter van de eigenaar van de hond verkeerde na het zien van het aangeschoten dier.
Ik denk dat de admin een n in de naam is vergeten bij het registreren van het domein blid.be. De toegevoegde waarde van het plaatsen van de foto zal immens geweest zijn...
Door middel van paranormale capaciteiten echter lijken ze in staat tot een prima reconstructie van het voorval, daar is nl. niemand bij geweest (afgezien van de agenten) en er is geen verklaring afgelegd door de politie.
Mijn sympathieen gaan uit naar het jongst levende slachtoffer van deze gebeurtenis. Moge de goede god haar uit dat stinkhol halen.
 
Jullie hebben geen idee wat voor tuig er bij politie zit. Je moest eens weten, echt waar. Vervalsen van bewijsstukken, mensen als grof vuil behandelen als ze iets komen vragen aan de balie en ga zo maar door. Politie uw vriend, my ass. Hulpje van vadertje staat om de burgers te kloten en financieel leeg te zuigen ja.
 
Jullie hebben geen idee wat voor tuig er bij politie zit. Je moest eens weten, echt waar. Vervalsen van bewijsstukken, mensen als grof vuil behandelen als ze iets komen vragen aan de balie en ga zo maar door. Politie uw vriend, my ass.

't Zijn potverdomme net mensen!
Whehe, de politie zou eens een weekje niets moeten doen, gewoon aangeven: jongens, zoek het maar uit! U zijt onzichtbaar.

Natuurlijk is dat allemaal best mogelijk, maar, mijn waarde T, naar mijn idee gaat er niemand op vooruit met dergelijke greppeljournalistiek, over dergelijk belangrijke zaken als het politie apparaat. Het zaaien van angst met dergelijke hulpmiddelen lijkt op niet anders dan fatalistisch populisme. Geeft ook te denken.
Iemand enig idee in hoeverre het internet is te zien als een evoluerend geheel, waarin selectie door lezers het voorkomen van websites beinvloedt? Lijkt me interessante kost.
 
't Zijn potverdomme net mensen!
Whehe, de politie zou eens een weekje niets moeten doen, gewoon aangeven: jongens, zoek het maar uit! U zijt onzichtbaar.
:thumbs:
De beste stuurlui staan aan wal enzo.
 
Jullie hebben geen idee wat voor tuig er bij politie zit. Je moest eens weten, echt waar. Vervalsen van bewijsstukken, mensen als grof vuil behandelen als ze iets komen vragen aan de balie en ga zo maar door. Politie uw vriend, my ass. Hulpje van vadertje staat om de burgers te kloten en financieel leeg te zuigen ja.

Meneer heeft ervaringen te delen?
 
Als het een Marokkaan was geweest waren nu de slingers opgehangen. Weet de omstandigheden niet waarom die hond gemold is maar dat Blid.be doet niet echt aan of het een betrouwbare site is.

Politie zal inderdaad regelmatig steken laten vallen maar zonder personen die zich willen inzetten voor dat werk wordt het helemaal een zootje in de maatschappij. Blijft toch pleuriswerk voor een salaris dat niet echt om over naar huis te schrijven is.
 
Als het een Marokkaan was geweest waren nu de slingers opgehangen. Weet de omstandigheden niet waarom die hond gemold is maar dat Blid.be doet niet echt aan of het een betrouwbare site is.

Politie zal inderdaad regelmatig steken laten vallen maar zonder personen die zich willen inzetten voor dat werk wordt het helemaal een zootje in de maatschappij. Blijft toch pleuriswerk voor een salaris dat niet echt om over naar huis te schrijven is.
En waarom dan? Want ik hoor dat nu wel steeds terugkomen maar als je de hoofdpagina checkt zie je gewoon een typische VZW homepage die er relatief eerlijk/betrouwbaar uitziet. Het is geen duistere illegale vereniging die mensen wilt brainwashen ofzo.

Meneer heeft ervaringen te delen?
Hier noemen we elkaar gewoon bij de nick. En ja genoeg ervaringen met 'agenten' zowel negatieve als positieve ;)
 
jammer dan voor die hond.

Er gaat elke minuut een kind dood.

Zowiezo schieten ze een hond niet zomaar dood. Grootse BS verhaal ooit
 
Ik begrijp niet waarom ze een slapende hond dood zouden moeten schieten. Dat is toch raar.

Dat de eigenaars niet wakker zijn gemaakt. Wat heeft de politie daar dan te zoeken??

Dit verhaal klopt gewoon ergens niet.
 
1 woord:


DOH
 
Ben van mening dat veel mensen hier (te) heftig reageren, misschien is hun reactie spoonfedded door de site? De belangen van de site laat weinig te raden over. Voor deze mensen is elke corrigerende tik bij een hond een misdaad.

Heb jij zelf ooit wel eens van iemand gehouden ? Ik kan je zeggen dat zo'n hond gewoon bij het gezin gaat horen. En als je hond dan zomaar even neergeknald wordt je er niet blij mee bent.

En mijn hond krijgt gewoon een corrigerende tik... echt veel voelt ie er toch niet van. :D
 
Ik mis alleen nog:

"Stuur dit bericht door naar 10 andere en je zult de naam van de agenten krijgen als je op F7 drukt" :rolleyes:
 
Als het een Marokkaan was geweest waren nu de slingers opgehangen. Weet de omstandigheden niet waarom die hond gemold is maar dat Blid.be doet niet echt aan of het een betrouwbare site is.

Ja, maar dat is toch ook niet zo heel vreemd. Ik denk dat de gemiddelde AST veel betrouwbaarder is dan de gemiddelde Marokkaan. ;)
 
Ik mis alleen nog:

"Stuur dit bericht door naar 10 andere en je zult de naam van de agenten krijgen als je op F7 drukt" :rolleyes:



+1


echt zon verzonnen doorstuur verhaal
 
jammer dan voor die hond.

Er gaat elke minuut een kind dood.
Ach de aarde is overbevolkt met mensen, zodanig dat het schadelijk wordt. Dat kunnen we van honden tenminste niet zeggen. Verder heeft dat niets te maken met deze zaak, je kan alles wel minimaliseren als je er iets naast zet dat zogenaamd belangrijker klinkt.

Zowiezo schieten ze een hond niet zomaar dood. Grootse BS verhaal ooit
Nee en alle agenten zijn 100% betrouwbaar en maken nooit (grove) fouten. Geloof je dat zelf?:)

Ik hoop dat er nog een staartje aan komt en die agenten hun verdiende loon krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven