MuscleMeat

Agmatine nu ook verboden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
3.351
Waardering
731
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Ik zie voorbij komen dat Agmatine nu ook al verboden gaat worden. Iemand uitsluitsel en reden waarom? Wordt steeds meer betuttelt die industrie.
 
Heb het al. Valt onder "novel foods". Wat een onzin regel zeg :roflol:
 
Een ''novel food'' is niet per definitie verboden. Wat is de reden dat ze agmatine nu uit de schappen halen dan?
Kennelijk heeft de nvwa dit als "niet veilig" getest ofzo. Maar dat is slechts een logische gedachten. Wat de werkelijke reden is, weet ik niet.
 
Kan er niks boeiends over vinden
 
Ik zie voorbij komen dat Agmatine nu ook al verboden gaat worden. Iemand uitsluitsel en reden waarom? Wordt steeds meer betuttelt die industrie.

Nog niks van gehoord.

En wrs doordat weer iemand overdreven heeft. Of agmatine en een overdosis speed ,zal de agmatine wel zijn:)
 
Zal wel 1 of andere bloeding veroorzaken
 
Mja sportpoeders kwam met hef bericht.
 
Maar om welke reden? Hoe zit het citrulline en arginine
 
What is Novel Food?
Novel Food is defined as food that has not been consumed to a significant degree by humans in the EU prior to 1997, when the first Regulation on novel food came into force.

'Novel Food' can be newly developed, innovative food or food produced using new technologies and production processes as well as food traditionally eaten outside of the EU.

Examples of Novel Food include agriculture products from third countries (chia seeds), newly produced nutrients (synthetic zeaxanthin) or extracts from existing food (rapeseed protein).

Novel Food must be:

  • Safe for consumers

  • Properly labelled to not mislead consumers
 
Zegt dus nog helemaal niks.
 
Maar om welke reden? Hoe zit het citrulline en arginine

Reden staat er niet bij, zoek agmatine maar eens op in de catalogus, staat een rood kruis bij dus niet toegestaan.
 
Reden staat er niet bij, zoek agmatine maar eens op in de catalogus, staat een rood kruis bij dus niet toegestaan.
Ja dat snap ik, verder kom je niet. Over dmaa staat genoeg inclusief de reden. Dit verbieden ze maar omwat? Omdat ze niet weten wat het doet op langer termijn of heeft het bijwerkingen. Ik kocht het toen het 'legaal' was en nu halverwege is het illegaal.
 
Ja dat snap ik, verder kom je niet. Over dmaa staat genoeg inclusief de reden. Dit verbieden ze maar omwat? Omdat ze niet weten wat het doet op langer termijn of heeft het bijwerkingen. Ik kocht het toen het 'legaal' was en nu halverwege is het illegaal.
Best doorspoelen dan in het toilet.
 
Back
Naar boven