XXL Nutrition

Agressie tijdens herstel natuurlijke testosteron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kindu812

Novice
Lid geworden
7 jan 2020
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
72kg
Vetpercentage
8%
Goedendag,

Ik heb in juni een test-only (testosteron ethanaat) van 10 weken gevolgd met een dosering van 500 mg per week. Nu is het oktober en al een redelijk lange tijd off, mijn lichaam is aan het herstellen qua eigen testosteron aanmaak, maar het voelt langzaamaan alsof ik weer aan de testosteron zit af en toe. Is dit normaal, of herkennen meer mensen dit en kunnen zij mij hier meer info over geven ?

Bij voorbaat dank , groetjes mij
 
Bloedprikken als je wilt weten of je herstelt bent.
 
Goedendag,

Ik heb in juni een test-only (testosteron ethanaat) van 10 weken gevolgd met een dosering van 500 mg per week. Nu is het oktober en al een redelijk lange tijd off, mijn lichaam is aan het herstellen qua eigen testosteron aanmaak, maar het voelt langzaamaan alsof ik weer aan de testosteron zit af en toe. Is dit normaal, of herkennen meer mensen dit en kunnen zij mij hier meer info over geven ?

Bij voorbaat dank , groetjes mij

In welk opzicht? Hier kunnen we vrij weinig mee.
 
Dus als ik het goed begrijp was je tijdens het ON zijn agressief en nu komt dat zo nu en dan weer naar boven?
 
Ja eigenlijk is agressief het verkeerde woord maar ik bedoelde eerder dat ik mezelf weer wat meer gedreven voel zegmaar ten opzichte van de afgelopen periode dat ik off was. Dezelfde gedrevenheid als toen ik ON was maar dan in ietwat mindere mate.
 
Bloedtest :)
 
Waar doen jullie btw tegenwoordig je bloedtesten? Of mag dit niet vernoemd worden
 

Of als je een lieve huisarts hebt... Dat is een stuk goedkoper.
 
Ja das t probleem. Ooit een keer de smoes gebruikt dat m’n leuter niet meer werkte. Ipv bloedtesten wilden ze m’n testikels testen. No thanks
 
Misschien gewoon eerlijk zijn?
 
Heb je wel een natuur gebruikt? Door het gebruik van extra testosteron raken je receptoren overprikkeld en stopt de natuurlijke testosteron aanmaak, zonder een activatie middel zoals bvb nolvadex moet je lichaam herstellen. In worstelde kan dit 6 maanden duren en kan je pieken van testosteron productie krijgen. Volgens beschrijf je deze...
 
Dan heb ik miss een andere vraag aan jullie jongens; klopt t dat je door testosteron te verhogen je ook agressief word? Maatje van me gebruikt dat en is nogal agressief de laatste tijd... begint ook snel gevechten te zoeken enz
 
Dan heb ik miss een andere vraag aan jullie jongens; klopt t dat je door testosteron te verhogen je ook agressief word? Maatje van me gebruikt dat en is nogal agressief de laatste tijd... begint ook snel gevechten te zoeken enz
Nee dan was het al een pannekoek.
 
Haha een pannenkoek wat bedoel je daarmee?
 
Heb je wel een natuur gebruikt? Door het gebruik van extra testosteron raken je receptoren overprikkeld en stopt de natuurlijke testosteron aanmaak, zonder een activatie middel zoals bvb nolvadex moet je lichaam herstellen. In worstelde kan dit 6 maanden duren en kan je pieken van testosteron productie krijgen. Volgens beschrijf je deze...
???
 
Testosteron is een enhancer, versterkt gevoelens. Heb je van nature een kort lontje zal dit door gebruik van test enkel maar erger worden.
 
Vandaar dat ik rustig word op tren
 
Back
Naar boven