XXL Nutrition

agressie toename door testprop, tren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Suat

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2004
Berichten
3.392
Waardering
7
Na mn kuurtje van sus/deca/dbol ben ik in mn 1 na laatste week van mn "overbruggingskuur" testprop/tren ace/winstrol.

Ik ben nu veel agressiever dan normaal. Enig idee aan welk middel dit ligt? Ik hoor altijd dat tren een heftig middel is. Wellicht zou het hierdoor kunnen zijn imo maar graag hoor ik jullie meningen hierover.
 
denk de sus kerel. Had het bij deca/sus ook . Eigenlijk is het niet leuk want je houdt echt niet in
 
de synergie van test prop/tren/winnie veroorzaakt dit in mijn ogen, alles versterkt elkaar, ik zit in dezelfde kuur en ik heb het ook
 
Tommyboy zei:
denk de sus kerel. Had het bij deca/sus ook . Eigenlijk is het niet leuk want je houdt echt niet in

tijdens mn sus/deca/dbol had ik nergens last van. was alleen wat sneller geirriteerd, that's it.

Sus is het niet, anders had ik dit al veel eerder ervaren. begon vorige week na een week testprop/tren ace/winstrol gebruikt te hebben.
 
IKKE zei:

ik ben 2 wkn ziek geweest tijdens mijn kuur. en ja...het is zomer en ik had GG tot mijn beschikking. al dit bij elkaar heb ik dus besloten toen om het uit te proberen. Aangezien de sus/deca toch 3 wkn na werkt heb ik genoeg voor 3 wkn gekocht.
 
Latin spirit zei:
de synergie van test prop/tren/winnie veroorzaakt dit in mijn ogen, alles versterkt elkaar, ik zit in dezelfde kuur en ik heb het ook

Wel ****ed up eigenlijk niet maat? Mijn agressie is behoorlijk toegenomen. ik hou me wel in dat is geen punt maar ik word ontzettend pist om iets kleins.

Magoed, nog een weekje en dan klaar :p
 
kan door de tren komen.
heb vaker gelezen dat tren voor een toename van agressie zorgt.
 
tsja soms is het wel irritant ja, vooral in het verkeer of als je vriendin aan het zeiken is :)

probeer vervelende situaties te vermijden en dan gaat het vast goedkomen

succes
Michel
 
Ik denk dat het de tren is.. ook van de test kun je lekker geprikkeld raken.
 
Volgens mij ook de tren. Ik word zodra ik tren in m'n kuur erbij zet, duidelijk agressiever en kan weinig hebben...
 
het is wel vrij zeker de tren...:D
 
Tren dus..



hoorde er van de week in de sportschool ook een leuk verhaal daarover..:P ook icm tren
 
Ben nu ook 2 weken bezig met test prop - tren ace - winstrol en moet zeggen dat ik nog niet veel merk van agressiviteit.
Maar ik wordt wel 3 a 4 maal per nacht wakker badend in het zweet...
Moet zeggen dat dit niet erg fijn is :mad:
 
dus voor een testprop/winny hoef ik me niet echt zorgen te maken qua agressiviteit?
 
muscleboy zei:
Ben nu ook 2 weken bezig met test prop - tren ace - winstrol en moet zeggen dat ik nog niet veel merk van agressiviteit.
Maar ik wordt wel 3 a 4 maal per nacht wakker badend in het zweet...
Moet zeggen dat dit niet erg fijn is :mad:

Hier heb ik dan weer geen last van. ik zet 75mg eod (3x in de week), wellicht dat de dosering een rol speelt.
 
exarchos zei:
dus voor een testprop/winny hoef ik me niet echt zorgen te maken qua agressiviteit?

Het is toch persoonsgebonden, je agressiviteit. dus je moet er niet van uit gaan dat het jou niets doet.
 
Hehe. :D

Ik weet wel zeker dat het de Tren is!!! :D

Verschil tussen de agressie van testosteron en Tren:
Bij test-agressie komt die agressie als felle reactie op iets dat jou irriteert.
Bij Tren hoeft er geen actie te zijn waarop jij agressief reageert, nee, je doet al agressief van jezelf uit. Ik ken het maar al te goed.

De combi test en tren is dan natuurlijk helemaal verraderlijk.
 
Back
Naar boven