MuscleMeat

Agressieve muziek traint beter. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

m44

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2006
Berichten
933
Waardering
0
Hee
Heb zelf ervaren dat een partij takke herrie soms net even dat beetje extra geeft.
Mijn advies: Dillinger escape plan
Strapping young lad
The bezerker
Marduk
en een lekkere gouwe ouwe Rage against the machine.

Mensen nog Tips???? kom maar op!! mag ook electronisch.
(mijn zoontje 4,5 jr zegt nog dat je van Rammstein luisteren een sterke man word. Enough said.
 
Ik luister altijd ERA, Bonnie Portmore, Mozart, Vivaldi, Beethoven etc. Ik laad mezelf op met goedaardige karma en train hier op niet met herrie uit de hel! :p

< ---------- karma graag beste mensen, heb nog niet zoveel (terwijl ik toch leuke en soms zelfs weleens goede dingen zeg op het forum) :(
 
hardcore traint altijd leker
 
Ik luister altijd ERA, Bonnie Portmore, Mozart, Vivaldi, Beethoven etc. Ik laad mezelf op met goedaardige karma en train hier op niet met herrie uit de hel! :p

< ---------- karma graag beste mensen, heb nog niet zoveel (terwijl ik toch leuke en soms zelfs weleens goede dingen zeg op het forum) :(

pff dat is vragen om negatieve karma, niet zo bitchen he.
 
nummer van blade .... van new order waanzinnig nummer
 
jep ... die ja waanzinnige muziek man ...
 
Als het maar lekker hard staat bij het muziek kan ik zelfs oude rap/hiphop en jaren-80 nog waarderen tijdens het sporten :p
 
Zeker waar, volume en soort muziek zijn zeker van invloed, op rammstein wordt je, zoals je zoontje al zei, erg sterk!:wl:

Queen of Moby trouwens ook, goed hard meeschreeuwen:rocker:
 
system of a down, rancid, peter pan speedrock en the misfits :thumbup:
 
Het werkt idd beter als ik me ff flink opfok voor een deadlift, luister meestal metal of hardcore, beste nr's om mezelf op te fokken:

- Stampgevaar
- Blackout
 
En mötorhead! Natuurlijk! :D
 
In Flames. lekker höör!!!!! lekker metallen als je met het ijzer bezig bent.

Soms wat harde beats is ook wel lekker, maar meestal metall.
 
Lopen jullie allemaal met een ipod op jullie harses, trainen jullie thuis of pleuren jullie je eigen CD's er op de sportschool in..?

Ik luister alleen in de auto naar de sportschool naar m'n metal, maar eenmaal daar is het conformeren aan de commerciële house en dansplaatjes.. :(
(laatst wel oldschool, daar wordt je dan wél vrolijk van... :D )
 
system of a down, rancid, peter pan speedrock en the misfits :thumbup:

Peter pan speedrock is dat met die zanger die blikjes op zijn hoofd verfrommelt?
Wat een beest man.
 
Lopen jullie allemaal met een ipod op jullie harses, trainen jullie thuis of pleuren jullie je eigen CD's er op de sportschool in..?

Ik luister alleen in de auto naar de sportschool naar m'n metal, maar eenmaal daar is het conformeren aan de commerciële house en dansplaatjes.. :(
(laatst wel oldschool, daar wordt je dan wél vrolijk van... :D )

Ik train 'smorgens dan is er soms geen hond en de barvrouw houdt wel van iets stevigs.( of zeg ik dat nou verkeerd)
dan schuif ik er wat hards in (de cd speler bedoel ik) maar harder dan rammstein of the arctic monkeys mag niet.
Maar goed altijd beter dan die shit die ze normaal draaien.
Wel eens deadlift gedaan tijdens "bright eyes" van simon en garfunkel.
daar krijg je dan toch de slappe lach van.
 
Lopen jullie allemaal met een ipod op jullie harses, trainen jullie thuis of pleuren jullie je eigen CD's er op de sportschool in..?

Ik luister alleen in de auto naar de sportschool naar m'n metal, maar eenmaal daar is het conformeren aan de commerciële house en dansplaatjes.. :(
(laatst wel oldschool, daar wordt je dan wél vrolijk van... :D )
mp3 speler die je om je nek kan hangen, kost 30 euries ofzo, ik had mijne toevallig gratis.

maar wat ik persoonlijk erg goede muziek vind is o.a. hardcore, terror en rap/hiphop.

en dan vooral van:
hardcore/terror - outblast, akira, smurf, negative-a, drokz, nosferatu, endymion, tommyknocker
rap - 2pac, DMX, jay-z
 
Back
Naar boven