MuscleMeat

Agressieve muziek traint beter.

Bezoekers in dit topic

Zoek geen snel maar BOOOS!!!!
Messugah wel ens van gehoord ik zal luisteren
righdy, born from pain, hatesphere, heaven shall burn, whatever it takes, outcast, do or die, forced hate, death treath, point of vieuw, all my sins, retaliate, the setup, sick of it all, madball....

machinehead?
 
righdy, born from pain, hatesphere, heaven shall burn, whatever it takes, outcast, do or die, forced hate, death treath, point of vieuw, all my sins, retaliate, the setup, sick of it all, madball....

machinehead?

Ik ben zometeen 3 dagen vrij dus zal het eens uit zoeken
Weet je trouwens nog een goeie download site kazaa en lime wire heb ik eruit geflikkerd. Werd gek van al die reclame
 
Laat maar ff weten wat je user name is dan voeg ik je ff toe.
 
Dimmu borgir met puritania( eigenlijk alles van dimmu) Children of bodom is echt superharde muziek als ze dit ooit in mijn gym draaien dan kom ik 6 keer in de week ipv 5 keer :P
 
ik heb een live-cd van Korn waar ik me mee "oplaadt" voor de training

Disturbed is ook wel lekkah.

en nog wat nr's die in m'n MP3 zitten als ik alleen train;

Cypress Hill - Rockstar

Limp Bizkit - faith

Linkin Park - one step closer

Nas ft. P.Diddy - hate me now

Nirvana - smells like teen spirit

Prodigy - breath

Rage against the machine - killing in the name
(en nog een aantal nr's van die gasten)

DMX = ook lekker op z'n ttijd
 
Dimmu borgir met puritania( eigenlijk alles van dimmu) Children of bodom is echt superharde muziek als ze dit ooit in mijn gym draaien dan kom ik 6 keer in de week ipv 5 keer :P
children of bodom is peutermuziek...

ok ja net gezien, je bent ook n peuter. :)
 
Pantera - Walk

Godsmck - I Stand Alone

Dit zijn ook wel lekkere nummers om op te trainen.
 
wat zitten er hier veel rockers lol

ik ga zelf het beste op speedcore of terror.
alleen in onze gym is het helaas abba, 80's of nichterige trance/dance
 
Vind het wel lekker om te trainen op de muziek van Public domain - Operation Blade:cool:
 
De cd "panzer division"van marduk is volgens mij echt de hardste cd ooit.
Gisteren nog even lekker op getraind. Het zit tussen de oren maar toch weer net een herhaling meer dan op bijv waterloo van Abba in de sportschool (om te janken wat ze tegenwoordig draaien)
 
Ik zou graag willen trainen met KOTZAAK KLAN muziek op alleen dat zal wel nooit in de sportschool gedraaid worden. ;)
 
Harde Acid is ook geil op te trainen!
 
De cd "panzer division"van marduk is volgens mij echt de hardste cd ooit.
Gisteren nog even lekker op getraind. Het zit tussen de oren maar toch weer net een herhaling meer dan op bijv waterloo van Abba in de sportschool (om te janken wat ze tegenwoordig draaien)
noemt die niet panzer division marduk? :)
kvind die wel saai, nightwing vind k dan nog beter. frederik drumt CONSTANT hetzelfde op panzer. Daarom werd ie ook gekickt en is n cd als plague angel wel beter, door de variatie.

en de hardste is ie echt niet :)
 
Jaren 80 thrash
Jaren 90 black

Metaal en ijzer zijn een prima combi!
 
Back
Naar boven