Fitness Seller

Agressieve muziek traint beter. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deeds Of Flesh tijdens mn BP in de gym zou pas zalig zijn, jammer genoeg is het meestal Laura Lynn en co.

 
Luister altijd Hardcore als ik aant trainen ben, dan ga je lekker snel :p
 
Heb vrijwel altijd me mp3 in, wanneer ik aan het trainen ben. Zoiezo staat er een radio aan, maar daar komt toch alleen ma gezever op.

Verschilt wat ik dan luister, staat Black / Death / Wiking metal op, NY hardcore en wat Oi!.

De bands verschillen dan met de tijd. Blijf natuurlijk niet heel de tijd hetzelfde luisteren. :p

Traint stukken aangenamer wanneer je er een leuk muziekje bij hebt, naar mijn mening. :D
 
Hardcore tijdens trainen is de shit ouwe..
 
Deeds Of Flesh tijdens mn BP in de gym zou pas zalig zijn, jammer genoeg is het meestal Laura Lynn en co.

kijk, deeds of flesh heeft alles opdat ik ze zou goed vinden, maar na 2/3 nrs heb ik het wel gehad. Ksnap het niet.
 
moet het doen met die herrie van de sportschool. maar als ik muziek mee zou nemen dan dan wat techno/progressive en rock (shinedown, staind etc)
 
hardcore word ik gek als ik dat luister tijdens trainen
 

Dit is een super nummer :D
 
Tour of duty - Paint it Black ! losgaan met die ijzers :D
 
hehe, lekkere patserherrie helpt meestal wel bij mij. Ga ik lekker hard van idd :fire: :rocker: Bandana op me hoofd, boos hoofd, handen aan een barbell en deadlifte die hap!! Enkele tips voor albums:

Biohazard - State Of the World Address
Pantera - Cowboys From Hell
Pantera - Vulgar Display Of Power
Body Count - Cop Killer (de banned version natuurlijk he!!)
Madball - Set It Off
Madball - Demonstrate My style
Barcode - Beerzerk
Pro Pain - Act Of G#d
Pro Pain - Contents Under Pressure
Metallica - Kill 'em All
Motorhead - Inferno
Skarhead - Kings At Crime
Agnostic Front - Riot Riot Upstart

Ik zou zegge, check ze out, rip wat nummers op je compu, zet ze op je iPod en ragge met die hap. Zet je koptelefoon op max en zorg dat-ie lekker doordreunt: heb je tenminste alle ruimte :D
 

Heerlijk nummer om op te trainen.
 
Ik ga nog een stapje verder als jou rock, SIC van slipknot:

 
Marduk owned echt wel voor op te trainen imo :P
 
op dit moment luister ik disco muziek onder het traine

zoals dit:



 
op dit moment luister ik disco muziek onder het traine

Haaahahahahahahh!!! Ik was die sjit helemaal vergeten eigenlijk!! Geen slechte overigens, moet ik ook eens een keertje proberen. Zou leuke variatier zijn op die rag- en beukherrie die ik nu meestal luister tijdens het ijzerwerk :D:D Thanx 4 da tip!
 
Laatst een hele training naar "Rammstein - Mann gegen Mann" geluisterd.
Deadliften ging toen heel erg vlot.
 
System of a down heeel lekker , rammstein ook goed ,Iron Maiden ,Linkin Park
ook lekker
 
Back
Naar boven