Fitness Seller

AH geeft 150 euro weg

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Ik kreeg dit doorgestuurd via whatsapp, toen ik de link opende http://bbit.ly/albertheijnwaardebon ging mijn telefoon 3 keer zoemen en moest ik een enquete sturen en deze binnen 220 seconden naar 10 mensen sturen. Als je dat doet krijg je een waardebon van 150 euro. Eronder staan ook reacties van zogenaamde mensen dat ze hun bon ontvangen hebben etc.

Ik vertrouw het iig voor geen meter, iemand die dit ook al toegestuurd heeft gekregen?
 
Seems legit.
 
Als het niet op de officiële AH site staat zal het wel niet.
Waarom geeft een bedrijf dat op winst uit is geld weg?
Als dit werkelijk waar was, zou dit niet in het nieuws komen?
 
Ik geef Jean Croissant weg.
 
Als het niet op de officiële AH site staat zal het wel niet.
Waarom geeft een bedrijf dat op winst uit is geld weg?
Als dit werkelijk waar was, zou dit niet in het nieuws komen?

Kijk net via mn pc, daar staat ineens 50 euro en dat er nog maar 3 vouchers beschikbaar zijn. En of ik ff me gegevens in wil vullen en akkoord ga met de voorwaarden plus dat Provea (oplichters) mij mogen bellen en uiteraard samen met een hoop spam mail en post.
 
Ik kreeg dit doorgestuurd via whatsapp, toen ik de link opende http://bbit.ly/bodyenshit ging mijn telefoon 3 keer zoemen en moest ik 's nachts voor de spiegel staan en VOLAC! VOLAC! VOLAC! roepen en binnen 220 seconden naar 10 mensen sturen: "Ik wist het niet". Als je dat doet krijg je een waardebon van 62% van 250 euro. Eronder staan ook reacties van zogenaamde mensen dat ze hun bon ontvangen hebben etc.
 
Als het niet op de officiële AH site staat zal het wel niet.
Waarom geeft een bedrijf dat op winst uit is geld weg?
Als dit werkelijk waar was, zou dit niet in het nieuws komen?

Nou Jumbo geeft ook al geld weg met die domme 4e wachtende regel (die iets gecompliceerder is dan het lijkt) waardoor er alleen maar een hoop geklaag van klanten is.
 
2zxmly0.png


Seems legit, Albert Heijn is geboren in Sofia toch?
 
Nou Jumbo geeft ook al geld weg met die domme 4e wachtende regel (die iets gecompliceerder is dan het lijkt) waardoor er alleen maar een hoop geklaag van klanten is.

Volgens mij gebeurt het echt nooit dat mensen hun boodschappen gratis krijgen.
 
Jawel hoor, ik ben 1 keer de 4de wachtende in de rij geweest en heb mijn boodschappen toen gratis meegekregen.
Wel is het zo dat als je dat bent er zelf over moet beginnen want zelf zullen ze er niet over beginnen.
 
Jawel hoor, ik ben 1 keer de 4de wachtende in de rij geweest en heb mijn boodschappen toen gratis meegekregen.
Wel is het zo dat als je dat bent er zelf over moet beginnen want zelf zullen ze er niet over beginnen.

Nee dat snap ik dat ze dat niet doen ;)

Misschien maar eens doen dan, sta er regelmatig in als 4de namelijk.

Er is toch wel een regel dat alle kassa's open moeten zijn etc?
 
ik kreeg een mailtje van ze maar zal wel spam zijn :o
 
Nee dat snap ik dat ze dat niet doen ;)

Misschien maar eens doen dan, sta er regelmatig in als 4de namelijk.

Er is toch wel een regel dat alle kassa's open moeten zijn etc?

Ja, was op 1 juli bij de opening in Rotterdam. Verdomme 15 klanten per rij:roflol:
 
Krijgen de 5de 6de 7de etc dan ook hun boodschappen gratis? Of is het alleen nummertje 4.
 
Back
Naar boven