MuscleMeat

ahhhhhhh een buikje ??

Bezoekers in dit topic

martialman

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
ik ben een tijd geleden, na jaren fitnessen, echt begonnen met hard trainen en veeeeeeel eten.

ben de laatste 2 maanden van 65 naar 70 kilo gegaan en voor een echte ectomorf lijkt me dat een goede prestatie. maar er is 1 probleem. na jarenlang een strak buikje te hebben gehad wordt ie nu iets dikker.
dat komt waarschijnlijk door het vele eten maarja, anders groei ik niet he :thumbs:

is dit normaal ? ik heb gelezen dat je altijd als eerste je extra gewicht aan je buik kan zien en dat dit normaal is. maar gaat dit weer weg ?
moet ik maar minder gaan eten ?? neeeeeeeeeeeeeee toch ???

iemand ervaring als ectomorf zijnde ?

het gaat weg als je gat cutten, maar nu herfst/winter, niemand ziet dat toch, besides je evt vriendin.

Bulk maar lekker door, en ga in mei lekker cutten

• Topic Starter Topic Starter
ehhh oke maar met de begrippen bulken en cutten ben ik nog niet zo bedreven. waar kan ik opzoekn wat het allemaal inhoud ? of wil iemand mij dat hier uitleggen ?

thanxxxxx

donders ~??? ga jij nu Xjes geven of zie ik het fout ?

• Topic Starter Topic Starter
hahahahhaa mijn manier van "dank je wel" zeggen.
neeee ben geen homo hoor :-) heb keurig een vriendinnetje bij me wonen. (zo'n ééntje die lekker kan koken) hahaha

jammer huh ryu :rolleyes:

whahah just kidding bro

ja maag word ook groter door het vele eten, daardoor lijkt je buik ook dikker. Ik dacht ook dat ik dikker werd. Ik zag alleen niet echt vet alleen werd mijn buik echt boller. Iemand vertelde me dat dit door het groter worden van de maag kwam. Dit is alleen maar beter want dan kan je ook meer eten!!!

Ik heb het momenteel ook. Je buik is bol terwijl je nog gewoon definitie van je sixpack ziet lopen :D

ja best wel jammer :(

Wat een gezeik zeg :D... gewoon vreten, je kan niet verwachten dat je al het vet mooi over je gehele lichaam verspreid. De meeste ecto's willen wel breder worden en meer vet krijgen, maar zodra er een (onvermijdelijk) buikje komt, stoppen ze weer ??? (lichte generalisatie :)).

Je kan beter als ectomorph zijnde een buikje hebben dan niet, want dan kan je er iig zeker van zijn, dat in je slaap je vetlaagje wordt weggewerkt en niet je spierlaagje ;).

Terug
Naar boven