XXL Nutrition

AI tijdens cycle

Bezoekers in dit topic

joe gardellah

Cool Novice
Lid geworden
16 jun 2022
Berichten
57
Waardering
12
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
Hey newbie hier ik ben al 4 weken bezig met een test only kuur van 350mg voor de komende 12weken
Moet ik een AI gebruiken tijdens mijn cycle of gewoon pct doen aangezien de dosis niet extreem hoog is
Wil zo weinig mogelijk water retentie en sides meemaken maar weet dat het vaak onvermijdelijk is
Oestrogeen wordt ook terug gecheckt mid cycle zoals ik in het begin heb gedaan dus wordt in het oog gehouden
Tot nu toe nergens veel last van buiten constante erectie en af en toe opgeblazen gevoel in buikstreek
Heb alle AI bij de hand liggen
Graag jullie advice hierbij
Thx
 
Als het niet nodig is hoef je geen ai te nemen.
 
Hey newbie hier ik ben al 4 weken bezig met een test only kuur van 350mg voor de komende 12weken
Moet ik een AI gebruiken tijdens mijn cycle of gewoon pct doen aangezien de dosis niet extreem hoog is
Wil zo weinig mogelijk water retentie en sides meemaken maar weet dat het vaak onvermijdelijk is
Oestrogeen wordt ook terug gecheckt mid cycle zoals ik in het begin heb gedaan dus wordt in het oog gehouden
Tot nu toe nergens veel last van buiten constante erectie en af en toe opgeblazen gevoel in buikstreek
Heb alle AI bij de hand liggen
Graag jullie advice hierbij
Thx
Nee, en zoiets kun je beter vooraf vragen. Als je vetpercentage echt 20% is, zou ik oppassen met vocht(kop) en je bloeddruk in de gaten houden(vaak voel je dat niet)
Je kunt makkelijk testen of je vocht vasthoud, door te gaan lopen en dan zullen je handen opzwellen. Vaak voel je het ook wel tegen het middaguur dat je benen zwaar aanvoelen.
 
Als opgeblazen gevoel van voeding komt... appelazijn vloeibaar of in pil kan helpen.
 
Hier is het niet gebruikelijk, in de US is het vrijwel standaard geworden om 0,5 mg arimidex EOD mee te laten lopen.
Wellicht dat het met 350mg Test niet noodzakelijk is, 400mg magnesium is wel te adviseren bij stress over de vochthuishouding.
 
Je moet niet naar je oestrogeen kijken. Die verhoogt sowieso naarmate jij meer testosteron zet. Totaal zinloos. Gaat erom hoe jij je er bij voelt. Voel je je goed, geen AI nemen. Ver van weg blijven. Genoeg idioten die hun complete estradiol nuken door het vanaf het begin mee te laten lopen. Ze hebben geen flauw idee waar ze mee bezig zijn en nemen alles maar klakkeloos over van de boards.
 
Back
Naar boven