Fitness Seller

Aimée a.s. dinsdagavond op TMF!!

  • Topic starter Aimee
  • Startdatum
  • Reacties 174
  • Weergaven 9K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Aimee

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 nov 2004
Berichten
2.496
Waardering
26
Beste Dbbers,

Als het goed is, zal ik aanstaande dinsdagavond op TMF te zien zijn bij het programma De Dagrand van 22.00 uur - 22.40 uur!

Ik ben vorige week gevraagd voor dit programma en ik heb ja gezegd. We zijn alleen nog een beetje in discussie, omdat zij willen dat ik in wedstrijdoutfit ga en ik zie dat niet zo zitten. Ik ben nu off season en dan ga ik niet graag in een bikini voor een camera staan, dus we zijn nog even aan het onderhandelen.

Houdt jullie op de hoogte!;)
 
Beste Dbbers,

Als het goed is, zal ik aanstaande dinsdagavond op TMF te zien zijn bij het programma De Dagrand van 22.00 uur - 22.40 uur!

Ik ben vorige week gevraagd voor dit programma en ik heb ja gezegd. We zijn alleen nog een beetje in discussie, omdat zij willen dat ik in wedstrijdoutfit ga en ik zie dat niet zo zitten. Ik ben nu off season en dan ga ik niet graag in een bikini voor een camera staan, dus we zijn nog even aan het onderhandelen.

Houdt jullie op de hoogte!;)


liggen is ook goed :eyebrow:

wil iemand het opnemen en ergens uppen dan?
 
:haha::nowai: (was een reactie op mijn lieve vriendje Roxxxe ) :)
 
TMF, zal eens zoeken waar ik dat kanaal ergens verstopt heb :D. Wordt waarschijnlijk opnieuw inprogrammeren.

Natuurlijk moet je in wedstrijdoutfit gaan, zo erg zit je toch niet in de bulk?
 
Leuk ga kijken .;)
 
Leuk. Laat je niet gek maken he:).
 
Leuk Aimée! :thumbs:
 
He leuk, blijf je lang in beeld?
Kan in ieder geval wel even proberen om het op te nemen.
En idd laat je maar niet gek maken.
 
het is geen Jenssen uitzending he;)

Nee, maar het hangt er een beetje vanaf hoe Aimee overkomt op TMF. Anders zou ze best nog wel bij Jensen kunnen worden uitgenodigd. (kijk maar naar dat koppel van the x-factor :D)
 
You are stealing missF thunder... :D
 
Nee, maar het hangt er een beetje vanaf hoe Aimee overkomt op TMF. Anders zou ze best nog wel bij Jensen kunnen worden uitgenodigd. (kijk maar naar dat koppel van the x-factor :D)

haha oke, maar dat bedoel ik niet;)
Bij jenssen zouden ze in die show zelf, der zeker op doorgaan, dat ze eventueel uit de kleren zou moeten;) blabla...
Bij TMF denk ik zelf dat zo iets minder snel gebeurt, zijn ze wat milder.
 
Leuk, misschien dat ik kijk :D.
 
Natuurlijk moet je in wedstrijdoutfit gaan, zo erg zit je toch niet in de bulk?


Uuuhhh.... best wel! :D Nou ja, m'n off season shape is natuurlijk niet te vergelijken met hoe ik in april op het podium stond. M'n blokjes hebben zich in ieder geval een beetje verstopt nu! :D

Heb geen idee wat me te wachten staat en hoe lang ik in beeld blijf. Ze hebben gezegd dat ik gewoon het e.e.a. moet vertellen over de sport en hoe mijn leventje eruit ziet. Misschien dat ik nog een paar poses moet laten zien. Tussendoor zullen wel allemaal videoclips worden uitgezonden, dus ik denk dat het steeds korte stukjes zijn.
 
Ik zit bij Miljoushka (of hoe je het ook schrijft)
 
Back
Naar boven