AndroidHealthClinic

Aiming for the Kill!!! Branch Warren 2 Weeks Out!

Bezoekers in dit topic

Fanatic Daan

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2008
Berichten
3.608
Waardering
215
Lengte
1m92
Massa
102kg
Vetpercentage
4%
[Link niet meer beschikbaar]
 
wat was de dbb login nu weer?
 
dutchbodybuilding

hetijzer
 
kijk branch ook over op high volume haha
 
dutchbodybuilding

hetijzer

thx

ja heb branch op 1 gezet voor de AC, wat ik hier zie vind ik toch een goed voorteken, armen zijn nog verbeterd lijkt mij. En een gewaagde voorspelling maar ik zeg nu al 2 of 1 op the O
 
Mweh.. Ik weet het niet.. Ja hij is groot en ja hij verdient wel respect...

Maar ik kon het filmpje niet afkijken toen ik hem zo stom zag huppelen terwijl hij bicep curls aan het doen was aan die cable machine...
In a way, vind ik dat grunten en overdreven achterlijke getrek en gedoe maar taboe... Liever echt concentratie op normale bewegingen....

No bashing, gewoon een mening...
Kvind dennis wolf ook niet interessant ofzo.. Geef mij maar Phil Heath, Jay Cutler en de rest die wel normaal trainen.. Dat gegrunt en gestoei nee mij niet echt gezien..

Ieder z'n ding :)
 
leuk hopje doet hij tijdens de cable curls!

En lol @ 2.45 de kerel bij shoulder press, nice ROM brah
 
Mweh.. Ik weet het niet.. Ja hij is groot en ja hij verdient wel respect...

Maar ik kon het filmpje niet afkijken toen ik hem zo stom zag huppelen terwijl hij bicep curls aan het doen was aan die cable machine...
In a way, vind ik dat grunten en overdreven achterlijke getrek en gedoe maar taboe... Liever echt concentratie op normale bewegingen....

No bashing, gewoon een mening...
Kvind dennis wolf ook niet interessant ofzo.. Geef mij maar Phil Heath, Jay Cutler en de rest die wel normaal trainen.. Dat gegrunt en gestoei nee mij niet echt gezien..

Ieder z'n ding :)

tja ik vind Jay zijn manier van trainen niets en hij is 4x mister O iets wat branch hem nooit zal nadoen (laat ons eerlijk zijn:p ) de laatste maanden is zijn manier van communiceren wel wat verbeterd maar toch vind ik zijn trainingsmethodes maar ehm boring. Maar Branch is toch serieus verbeterd de laatste jaren daarom mijn voorspelling
 
Boeiend hoe hij traint. Het werkt zo te zien het beste voor hem want hij blijft zich ook nu nog steeds verbeteren. Ziet er zover je kan zien echt goed uit...kurkdroog.
 
ik heb branch zn style van trainen altijd wel nice gevonden (is wel een erg blessuregevoelige manier maargoed..)
hij zou denk ik meer eruit halen als ie op zn vorm ging letten en op de negatieven. als ik hem soms zie benchen denk ik wtf :( stuiterbal
 
Één van de meest down to earth, coolste bb's!
 
Zo hoor je te trainen.
lightweight
 
Lekker spelen met de guns op het eind...typisch. :D

Maare wat een gelul over hoe hij trained en dat je dat niet aan kan zien. Wat maakt dat nou uit man. Werkt toch voor hem. ;)
 
geweldig die aarders die je ziet lopen als hij schuin op dat bankje voorover licht te curlen tjeee
 
Lekker spelen met de guns op het eind...typisch. :D

Maare wat een gelul over hoe hij trained en dat je dat niet aan kan zien. Wat maakt dat nou uit man. Werkt toch voor hem. ;)

Ik wou normaal gezien niet reageren op branche warren.. maar als je dezelfde trainingsstijl ziet bij een ecto in de lokale gym zijn jullie wel de 1e die hem uitlachen. Je moet wel weten wat je wilt..
 
Ik wou normaal gezien niet reageren op branche warren.. maar als je dezelfde trainingsstijl ziet bij een ecto in de lokale gym zijn jullie wel de 1e die hem uitlachen. Je moet wel weten wat je wilt..

Zo dan, die had ik niet verwacht.
+1
 
Ik wou normaal gezien niet reageren op branche warren.. maar als je dezelfde trainingsstijl ziet bij een ecto in de lokale gym zijn jullie wel de 1e die hem uitlachen. Je moet wel weten wat je wilt..

dan is het toch duidelijk dat die trainingsstijl niet voor hem werkt :D:D:D
 
Ik wou normaal gezien niet reageren op branche warren.. maar als je dezelfde trainingsstijl ziet bij een ecto in de lokale gym zijn jullie wel de 1e die hem uitlachen. Je moet wel weten wat je wilt..

Natuurlijk omdat hun zomaar wat doen. Branch weet dat hij het doet en waarom hij het doet
 
Natuurlijk omdat hun zomaar wat doen. Branch weet dat hij het doet en waarom hij het doet

En wat als hij wel weet wat hij doet en bv een pro nadoet.. pak nu bv branch?
 
Ik wou normaal gezien niet reageren op branche warren.. maar als je dezelfde trainingsstijl ziet bij een ecto in de lokale gym zijn jullie wel de 1e die hem uitlachen. Je moet wel weten wat je wilt..

Ja ja, logica.....daarom zitten wij ook op dbb en is hij een Pro, weet branch veel...maar lach hem maar niet uit joh, wellicht word hij dan onzeker.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven