Fitness Seller

Airbrush Tanning (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Wie heeft hier al ervaring mee? Ik zit er aan te denken om het van het weekend te proberen voor een shoot.
 
blijft nr het schijnt niet lang (dikke 7 dagen) mr voor een shoot wel handig.. wel kostelijk..
hou er ook rekening mee dat je pas na 5u je de volle bruine kleur hebt (dacht ik he..) en in die 5u mag je je ook niet wassen e.d.
 
blijft nr het schijnt niet lang mr voor een shoot wel handig.. wel kostelijk..
hou er ook rekening mee dat je pas na 8u je de volle bruine kleur hebt (dacht ik he..)

eey het is hier geen msn praat eens met hele woorden moest je zin 3x lezen.. Ik zou geen tanning doen.. dit omdat het gewoon weg blijft zitten loop je er als een echte bruine bij zo erg dat het nep lijkt.. maarjah voor een shoot natuurlijk goed genoeg :D
 
blijft nr het schijnt niet lang mr voor een shoot wel handig.. wel kostelijk..
hou er ook rekening mee dat je pas na 8u je de volle bruine kleur hebt (dacht ik he..)

Klopt had ik ook gelezen. Ik heb er 1tje in meppel gevonden , maar zoek er eigenlijk 1 in de provincie utrecht. Suggesties? Want google vindt geen ruk.
 
eey het is hier geen msn praat eens met hele woorden moest je zin 3x lezen.. Ik zou geen tanning doen.. dit omdat het gewoon weg blijft zitten loop je er als een echte bruine bij zo erg dat het nep lijkt.. maarjah voor een shoot natuurlijk goed genoeg :D

Je wil dat ik geen tanning doe, maar voor een shoot is het goed? :rolleyes:
 
eey het is hier geen msn praat eens met hele woorden moest je zin 3x lezen.. Ik zou geen tanning doen.. dit omdat het gewoon weg blijft zitten loop je er als een echte bruine bij zo erg dat het nep lijkt.. maarjah voor een shoot natuurlijk goed genoeg :D

maar mijn grammatica is wel juister :rolleyes:
 
Je wil dat ik geen tanning doe, maar voor een shoot is het goed? :rolleyes:


Ik bedoel voor spierdefinitie is het goed, ik heb het namelijk zelf weleens gedaan met zon tanningboot :o, maar als je naar buiten loopt met je kleren aan dan is het een onnatuurlijke bruine kleur.. en dan loopt iedereen te zeiken wat je in je gezicht hebt gesmeerd...
 
Ik heb mijn post aangepast, het is na 5u dat je kleur zijn top bereikt..
en ik zal ook eens google
 
Het ziet er best fake uit...
 
hmm crap, dan maar gewoon zonnebanken want de shoot is buiten.

Thanks bro's!
 
Welkom bij Zonnestudio Aurinko in Utrecht!

Zonnebanken - zonnestudio, zonnecentra, airbrush, tanning, allergie, beautyfarm, zonnebescherming, fabrikanten, sauna, zonnebank artikelen, zonnebrandolie, lifestyle producten, bijverdienen, advertentie, startpagina, linkpartners, bloemen, online => control F => "utrecht" => je krijgt een heleboel zonnebank centra maar airbrush tanning vind ik ook niet direct sorry..

als je nog veel tijd over hebt kan je natuurlijk ook een tanning accelerator zoals no limits kopen.. en zo sneller bruinen ;)
 
Back
Naar boven