AndroidHealthClinic

Airbus A320 neergestort in Zuid-Frankrijk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

StickySteeez

Monstrous Giant
Lid geworden
20 mrt 2012
Berichten
10.015
Waardering
971
Lengte
1m90
Massa
93kg
Triest, de overmacht als je in de lucht zit en je kunt geen reet doen aan het naderende onheil...
 
Is toch al vaker kritiek op van piloten dat ze slechte gezondheid hebben door lucht in de cockpit?
 
Is toch al vaker kritiek op van piloten dat ze slechte gezondheid hebben door lucht in de cockpit?

Ja berichten uit 2012 en 2013. Moeten ze maar gewoon de deur open laten staan.
 
Straks zelf een vlucht in een Airbus A320

Niet dat het iets uitmaakt, maar meer mentaal enge gedachte.
 
opvallend weinig reacties hierop

wat zou er in die 8 minuten zijn omgegaan in die hoofden van die mensen pfffffff
 
opvallend weinig reacties hierop

wat zou er in die 8 minuten zijn omgegaan in die hoofden van die mensen pfffffff

Er zijn in het afgelopen jaar zoveel vliegtuigen neergestort dat dit bijna niet meer verrassend is.
 
Kut Marokkanen
 
  • Like
Waarderingen: KIKO
Er zijn in het afgelopen jaar zoveel vliegtuigen neergestort dat dit bijna niet meer verrassend is.

Er zijn zoveel vliegbewegingen goed gegaan dat het eigenlijk maar gewoon minimaal is. Maar dankzij de snelle media en het feit dat we geen ander nieuws hebben wordt dit soort nieuws je alleen maar in je strot geduwd.
 
Er zijn zoveel vliegbewegingen goed gegaan dat het eigenlijk maar gewoon minimaal is. Maar dankzij de snelle media en het feit dat we geen ander nieuws hebben wordt dit soort nieuws je alleen maar in je strot geduwd.

Idd.

Vandaag zijn er tienduizend vliegtuigen niet neergestort. Iedereen overleefde de crashes die niet plaatsvonden. Reddingswerkers hebben geen brokstukken gevonden. Regeringsleiders van over de hele wereld spraken niet vol afschuw over de niet-neergestorte vliegtuigen. Er is een crisisteam opgericht voor familieleden van passagiers die in de niet-fatale vluchten zaten. Van de tienduizenden Nederlanders die vandaag in een vliegtuig zaten dat niet is neergestort is geen enkele Nederlander overleden.
 
Wereldwijd 3.000+ verkeersslachtoffers per dag.
Zou maar niet meer gaan autorijden. :angstig:
 
Idd.

Vandaag zijn er tienduizend vliegtuigen niet neergestort. Iedereen overleefde de crashes die niet plaatsvonden. Reddingswerkers hebben geen brokstukken gevonden. Regeringsleiders van over de hele wereld spraken niet vol afschuw over de niet-neergestorte vliegtuigen. Er is een crisisteam opgericht voor familieleden van passagiers die in de niet-fatale vluchten zaten. Van de tienduizenden Nederlanders die vandaag in een vliegtuig zaten dat niet is neergestort is geen enkele Nederlander overleden.

Je denkt makkelijk karma te scoren he, nou, vandaag niet!!
 
8 minuten de dood afwachten, met je gezin, eventueel, naast je. De angst van je kinderen.... moet verschrikkelijk zijn.

Ik heb ooit eens gesproken met Jeroen, een journalist (op informele wijze) en hij vertelde me dat hij niet meer vloog. Hij vertelde me dat zijn buur, een vliegtuigmecanicien, of hoe zo iets ook mag heten, af en toe thuiskwam met zijn werkkledij nog aan, en dan merkte dat er nog een paar moeren en bouten in zijn zak zaten. En dat dit regelmatig gebeurde. Ik mag dan ook wel aannemen dat hij niet de enige is.
Ik herinner me een documentaire waar men over een vleigtuigcrash sprak waar de oorzaak zo belachelijk dwaas was: er was een kerosineslangetje versleten en ze moesten dit vervangen. Ze vervingen het echter door een iets dunnere versie, waardoor het slangetje iets meer ruimte had, iets meer speling, en daardoor tijdens de lange vlucht open was "geschuurd". De ruimte liep vol met kerosine, de motor begaf het, er ontstond ergens een klein vonkje en boem. Gedaan.
 
Je denkt makkelijk karma te scoren he, nou, vandaag niet!!

Hou je mond nou eens man

Elke keer mij bestelen van m'n welverdiende karma

Kritiek geven is zeker prima, maar het zit hem vaak op de manier waarop je het brengt. Meer hoef ik er niet over te zeggen denk ik.
 
8 minuten de dood afwachten, met je gezin, eventueel, naast je. De angst van je kinderen.... Moet verschrikkelijk zijn. Ik heb ooit eens gesproken met jeroen, een journalist (op informele wijze) en hij vertelde me dat hij niet meer vloog. Hij vertelde me dat zijn buur, een vliegtuigmecanicien, of hoe zo iets ook mag heten, af en toe thuiskwam met zijn werkkledij nog aan, en dan merkte dat er nog een paar moeren en bouten in zijn zak zaten. En dat dit regelmatig gebeurde. Ik mag dan ook wel aannemen dat hij niet de enige is. Ik herinner me een documentaire waar men over een vleigtuigcrash sprak waar de oorzaak zo belachelijk dwaas was: Er was een kerosineslangetje versleten en ze moesten dit vervangen. Ze vervingen het echter door een iets dunnere versie, waardoor het slangetje iets meer ruimte had, iets meer speling, en daardoor tijdens de lange vlucht open was "geschuurd". De ruimte liep vol met kerosine, de motor begaf het, er ontstond ergens een klein vonkje en boem. Gedaan.


man man man :(
 
Ik heb ooit eens gesproken met Jeroen, een journalist (op informele wijze) en hij vertelde me dat hij niet meer vloog. Hij vertelde me dat zijn buur, een vliegtuigmecanicien, of hoe zo iets ook mag heten, af en toe thuiskwam met zijn werkkledij nog aan, en dan merkte dat er nog een paar moeren en bouten in zijn zak zaten. En dat dit regelmatig gebeurde.

Leven moet voor Jeroen een verschrikking zijn. Dagelijks ettelijke malen duizend maal grotere gevaren trotseren dan vliegen. Gelukkig is Jeroen een rationele journalist.
 
Back
Naar boven