XXL Nutrition

Airbus A320 neergestort in Zuid-Frankrijk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dat kan niet want 2 van mijn vrienden zijn vliegtuigmonteurs en die zeggen dat het wel zo gaat.

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

http://www.flightradar24.com/51,1.48/6
Dan durven ze denk ik niet eerlijk te zijn. schroef niet op voorraad? dan een ander.. t vliegtuig moet vliegen anders geen $$$
 
Alsof iemand er bij stilstaat dat suicidaliteit een product is van onze samenleving.
Het wordt liever afgeschoven op de persoon in kwestie, deze individu heeft een ziekte en dit is zijn eigen probleem.
Wat in zekere zin ook waar is, maar de omgeving heeft deze persoon gecreëerd.
Ik zie het geen positieve gevolgen hebben, aangezien we denken dat onze samenleving superieur is en we de fouten niet willen erkennen.

Mja, mss niet, de meeste mensen van tegenwoordig zijn idd blind, stilstaan en bezinnen over zaken zit er niet echt in. & Europese samenleving is eerder een verzwakte, inferieure samenleving die nog steeds verder aan het verloederen is.
 
Ik had daarnet een journaalfragment van een Duitse zender gezien, waarin ze ook een filmpje lieten zien van hysterische mensen aan boord van een vliegtuig, gefilmd door een passagier. Ik kan nu alleen dat filmpje niet meer terugvinden ??? Browsergeschiedenis al 3x doorgelopen.
 
Ik had daarnet een journaalfragment van een Duitse zender gezien, waarin ze ook een filmpje lieten zien van hysterische mensen aan boord van een vliegtuig, gefilmd door een passagier. Ik kan nu alleen dat filmpje niet meer terugvinden ??? Browsergeschiedenis al 3x doorgelopen.

Ik vraag me dan altijd af hoe ze dat kunnen laten zien. Als het is gevonden op de plaats (en de camera/telefoon het heeft overleefd) mogen ze het dan zomaar laten zien?
Of het filmpje is niet van een passagier in de airbus a320 of iemand heeft het (yolo) gestuurd terwijl ze naar beneden gingen.
 
Laatst bewerkt:
Ik had daarnet een journaalfragment van een Duitse zender gezien, waarin ze ook een filmpje lieten zien van hysterische mensen aan boord van een vliegtuig, gefilmd door een passagier. Ik kan nu alleen dat filmpje niet meer terugvinden ??? Browsergeschiedenis al 3x doorgelopen.
Ben benieuwd.. zoek eens op. overigens wel slim van de passagier als dit bewust is gedaan. kan een hoop belangrijke informatie opleveren. Alleen, hoe kom je aan de video? de telefoon moet het overleven en als dat zo is staat deze gelocked met een swipe code of cijfercode. zouden ze echt elke telefoon de sd kaart eruit halen en uitlezen? of, heeft deze persoon snel flight modus uitgezet, gefilmd en snel geupload naar fb, instagram, youtube, etc.. Vraag me dan ook af of dit wel echt is.
 
Leeft iemand in Madrid op dezelfde manier als in Vilnius of Stockholm?

Wat denk je zelf.. & Bedoel meer onze gehaaste, prestatiegerichte en ook op plezier maken, oppervlakkige samenleving en zo, lijkt me de algemene tendens in veel delen van Europa.

Hoorde btw op het nieuws dat hij een burn out heeft gehad + ook depressief geweest is.
 
Voor de trein springen is al erg genoeg.. Maar dit? Is toch gewoon te ziek voor woorden. Maakt niet uit hoe f*cking depressief je bent, dan ben je toch echt helemaal gestoord als je zoiets doet.

Vind het wel vreemd dat niemand iets merkt aan een persoon die zo compleet naar de klote is mentaal.
 
2je9s8x.jpg


incel/10
 
Ik vraag me dan altijd af hoe ze dat kunnen laten zien. Als het is gevonden op de plaats (en de camera/telefoon het heeft overleefd) mogen ze het dan zomaar laten zien?
Of het filmpje is niet van een passagier in de airbus a320 of iemand heeft het (yolo) gestuurd terwijl ze naar beneden gingen.


Flikken kunnen je gsm makkelijk openen, ook al is er een pincode erin en andere codes.


Dat er een cellfilmke is van germanwings zal 100% onzin zijn.
 
Flikken kunnen je gsm makkelijk openen, ook al is er een pincode erin en andere codes.


Dat er een cellfilmke is van germanwings zal 100% onzin zijn.

Ik snap dat ze (''de flikken'') het zo open kunnen maken, vroeg me eerder af of de telefoon (of camera) het wel overleefd zou hebben :o
 
Tylor zeth keek wrschlijk naar fragmenten van een film of andere amateurvideos en dacht dat het over germanwings ging :D


Moest het germanwings zijn, dan had het nu million views op youtube/liveleak en front page nieuws over alle kranten
 
Voor de trein springen is al erg genoeg.. Maar dit? Is toch gewoon te ziek voor woorden. Maakt niet uit hoe f*cking depressief je bent, dan ben je toch echt helemaal gestoord als je zoiets doet.

Vind het wel vreemd dat niemand iets merkt aan een persoon die zo compleet naar de klote is mentaal.

Zo goede zin, lekker ziek ook.
 
Tylor zeth keek wrschlijk naar fragmenten van een film of andere amateurvideos en dacht dat het over germanwings ging :D


Moest het germanwings zijn, dan had het nu million views op youtube/liveleak en front page nieuws over alle kranten
Het werd uitgezonden in een uitzending over de Germanwings crash, dus erg vreemd. Maar ik vond het zelf ook al erg onwaarschijnlijk dat het fragment nergens anders opdook, en überhaupt dat ze een intacte SD-kaart zouden hebben gevonden.
 
Back
Naar boven