AndroidHealthClinic

airfryer maaltijden kan iemand me wat tips geven

Bezoekers in dit topic

johangeldrop

Novice
Lid geworden
31 mei 2016
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m92
Massa
104kg
beste leden , ik ben van plan om aanzienlijk te gaan cutten omdat de zomer weer voorbij is en die voor mij ietsje te goed beviel . ik heb ook al een lange tijd niet meer getraind en ik wil dat ook weer oppakken.

ik heb al een goed cutschema wat ik een aantal jaar terug al gebruikte en dat verliep prima , nu hoor ik de laatste tijd veel goede verhalen over de airfryer en een maat van me is er ook al mee bezig en dat gaat goed.

ik wil dit echt gaan doen met het fitness idee erachter , dus zijn er mensen die me tips kunnen geven over recepten en dergelijke ?

ik hoor graag van jullie

gr johan
 
airfryer haha.
 
Zou er iig niet volledig afhankelijk van raken, ik heb er ook 1 gekocht, maar vervolgens ook een combimagnetron achteraan. Kip/vis/krieltjes/groentes/gekookt ei/snacks etc maak ik daar in, lekker snel klaar en met de meeste dingen wat krokanter dan uit de oven, zoals met snacks en krieltjes. Maar gezien de inhoud ben je er erg beperkt mee, dus een oven als ik eens zin heb ik iets groots.

Je kunt er wel epic burritos in maken: http://www.airfryerweb.nl/recepten/burrito-met-kipfilet-avocado/, verder zijn daar nog veel meer recepten te vinden. Wat ik er verder prettig aan vind is dat ik er snel een simpele snack mee kan maken. Waar ik sinds kort helemaal gek op ben zijn pindakaaskoekjes.

]
IMG_20160930_WA0001.jpg
IMG_20160930_WA0003.jpg

Dikke aanrader, erg simpel te maken en handig voor onderweg voor de lastige eters. 75g pindakaas, 25g suiker, 10g kokosolie & 10g cacao nibs mixen tot het 1 geheel is, vervolgens een halve ei toevoegen en verder doorgaan tot het weer 1 geheel is. Dan ben je al weer klaar, en kun je kiezen voor meerdere kleine of een flinke koek. In de oven op 180 voor een kwartiertje ong, ik doe het zelf gewoon in de airfryer op 180. 720kcal, 36,6g kh/26,6g eiwit/51.1g vet.

Ging mij vooral om de vetten die ik de laatste tijd wat miste dus waren de macro's voor mij perfect. Kan nog met van alles gevariëerd worden, een deel van de pindakaas vervangen voor havermeel of een banaan etc als je wat minder vet wilt.

Imo is een grote koek wat lekkerder, iets knapperiger uit gekomen. Deed zelf nog wat suiker bovenop, had niks anders in huis:o. Gesmolten 70-85% pure chocola met wat kokosrasp zou wel een heerlijke combinatie zijn. En dan evt nog wat stukjes pinda's door de koek heen, simpel en lekker mee te variëren.
 
Heb Actifry, gebruik 'm echt heel vaak. Maar niet voor complete maaltijden oid.
 
Pleur meestal mijn vlees of krieltjes erin. Maar niet alles.
 
Back
Naar boven