XXL Nutrition

Breaking News Aissati is Ajacied

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
3.829
Waardering
0
Aissati mag zich Ajacied noemen

Ismaïl Aissati mag zich officieel speler van Ajax noemen. Na PSV bereikte de middenvelder zaterdag zelf ook een akkoord met de hoofdstedelingen. Danny Blind bevestigt tegenover de NOS dat de 19-jarige middenvelder maandag een meerjarig contract zal tekenen.

Met het nieuws komt er een definitief einde aan de maandenlange onzekerheid van Aissati. De spelmaker was al een tijdje ontevreden over het aantal speelminuten dat hij kreeg bij PSV en wilde vertrekken uit Eindhoven. Ajax meldde zich en na wekenlang onderhandelen heeft de Amsterdamse club Aissati binnen.

Aissati zat ruim twee seizoenen bij het vlaggenschip van PSV en speelde daarnaast op huurbasis voor FC Twente. Voor de Tukkers speelde hij 14 competitiewedstrijden, terwijl hij voor PSV 43 competitieduels speelde. De spelmaker is de derde aankoop van de nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten, die eerder Dario Cvitanich en Miralem Sulejmani aantrok. De oefenmeester wil nu nog een verdediger kopen.

Voor hoeveel seizoenen Aissati zal tekenen is niet bekend. Ook deed Blind geen mededelingen over de betaalde transfersom. Aissati wordt de vierde speler die van PSV naar Ajax gaat. Gert Bals (1965), Peter Hoekstra (1996) en Kenneth Perez (2008) gingen hem voor.
 
Laatst bewerkt:
verrader dat het is.
 
Nu zullen ze zeker de Champions League winnen :rolleyes:
 
hahaha wat maakt een speler nu uit ;ik hoop dat ze ajax goed hebben laten betalen zodat die weer verlies draaien dit jaar....hmmm zou ajax ook falliet kunnen gaan ???
 
Had liever Defour gezien, maar met Aissati mogen we ook niet geheel ontevreden zijn. Hij heeft toch in een aantal wedstrijden van PSV en Twente laten zien een meer dan behoorlijke voetballer te zijn, met genoeg talent die er nog uit moet komen.

Hij zou aankomend jaar zomaar de revelatie van het seizoen kunnen worden. Geen enkel Nederlandse verdediging kan de aanvalslinie Aissati, Suarez, Huntelaar en Sulejmani stoppen. Met eerst genoemde als aangever en spelverdeler.

hahaha wat maakt een speler nu uit ;ik hoop dat ze ajax goed hebben laten betalen zodat die weer verlies draaien dit jaar....hmmm zou ajax ook falliet kunnen gaan ???

Ajax heeft nog een behoorlijke reserve, hoor ;) . Met name door de verbeterde sponsorcontracten met Adidas en Agon.
 
Zou Van Basten 4-3-3 gaan spelen of 4-2-3-1 ?
 
Ik hoop niet dat Ajax het klassieke 4-3-3 zal gaan spelen. Wat overigens wel te verwachten is...
 
Huntelaar

Suarez *** Aissati *** Sulejmani​
 
Sulejmani op rechts??

En ik vind Aisatti nog niet goed genoeg voor basisplaats...

Zo misschien?

Huntelaar
Sulejmani Perez Suarez
Lindgren Gabri
Vertonghen Vermaelen aankoop Silva

Dan hebben we nog over als linksback of links controlerende mid Emanuelson.
Aisatti kan evt op positie van Perez, misschien ook wel op positie Suarez
Cvitanich kan in de spits...

Aankoop Oleguer van Barca?
 
Had liever Defour gezien, maar met Aissati mogen we ook niet geheel ontevreden zijn. Hij heeft toch in een aantal wedstrijden van PSV en Twente laten zien een meer dan behoorlijke voetballer te zijn, met genoeg talent die er nog uit moet komen.

Hij zou aankomend jaar zomaar de revelatie van het seizoen kunnen worden. Geen enkel Nederlandse verdediging kan de aanvalslinie Aissati, Suarez, Huntelaar en Sulejmani stoppen. Met eerst genoemde als aangever en spelverdeler.



Ajax heeft nog een behoorlijke reserve, hoor ;) . Met name door de verbeterde sponsorcontracten met Adidas en Agon.

tja maar elk jaar dat ze de champions league niet halen is toch een heel grote verliespost en dat is al hoeveel jaar ???
 
Ajax wil het geld op het veld...
Ze hadden blijkbaar nog best wat geld over...
 
Van Basten heeft echt wel wat geleerd bij het Nederlands Elftal. Die gaat ècht niet zo geforceerd 4-3-3 spelen. Als hij eerder was begonnen met zijn 4-2-3-1 tactiek, had je nu Europees kampioen geweest gok ik zo.

De voorhoede van Lucky Luciano is een topvoorhoede. Europees gezien zelfs één van de betere. Ik vind de verdediging alleen enigszins zwak.
 
Prima aankoop, als hij zich een beetje kan ontwikkelen kan hij van absolute meerwaarde zijn. Er zit nu wel heel erg veel creativiteit voorin met Aissati, Sulejmani en Suarez, en dan Huntelaar als doelpuntenmachine als hij blijft, waar ik nog steeds aan twijfel. Ik ben ook benieuwd naar Cvitanich, ken hem totaal niet en weet ook niet wat hij kan.

Van Basten heeft eerder wel aangegeven dat hij van plan is om 4-3-3 te gaan spelen bij Ajax. Maar ik denk dat hij Europees zeker weleens een 4-2-3-1 erin gaat gooien.

Ik dacht zelf dan aan:

Huntelaar

Sulejmani****Aissati****Suarez

Vertonghen****Lindgren

Emanuelson***Vermaelen***Oleguer?***Silva

Stekelenburg​
 
Defour is overrated, Aisatti zal een veel hoger rendement halen.

Hetzelfde kan je van Aisatti zeggen. Nergens, noch PSV noch Twente, heeft hij structureel zijn talent geëtaleerd. Het halen van Ismaïl is dan ook een risico.

Van Basten heeft eerder wel aangegeven dat hij van plan is om 4-3-3 te gaan spelen bij Ajax. Maar ik denk dat hij Europees zeker weleens een 4-2-3-1 erin gaat gooien.

Ik dacht zelf dan aan:

Huntelaar

Sulejmani****Aissati****Suarez

Vertonghen****Lindgren

Emanuelson***Vermaelen***Oleguer?***Silva

Stekelenburg​

De eerste weken zal het elftal, door de Olympische spelen, toch echt anders staan, The Rock. En als die jongens (Van der Wiel bijv.) hun kans krijgen, zie ik ze die best nog wel eens pakken. Emanuelson lijkt mij sowieso kind van de rekening te worden, of hij moet als een herborene de pannen van het dak spelen.
 
Aissati mag zich Ajacied noemen

Ismaïl Aissati mag zich officieel speler van Ajax noemen. Na PSV bereikte de middenvelder zaterdag zelf ook een akkoord met de hoofdstedelingen. Danny Blind bevestigt tegenover de NOS dat de 19-jarige middenvelder maandag een meerjarig contract zal tekenen.

Met het nieuws komt er een definitief einde aan de maandenlange onzekerheid van Aissati. De spelmaker was al een tijdje ontevreden over het aantal speelminuten dat hij kreeg bij PSV en wilde vertrekken uit Eindhoven. Ajax meldde zich en na wekenlang onderhandelen heeft de Amsterdamse club Aissati binnen.

Aissati zat ruim twee seizoenen bij het vlaggenschip van PSV en speelde daarnaast op huurbasis voor FC Twente. Voor de Tukkers speelde hij 14 competitiewedstrijden, terwijl hij voor PSV 43 competitieduels speelde. De spelmaker is de derde aankoop van de nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten, die eerder Dario Cvitanich en Miralem Sulejmani aantrok. De oefenmeester wil nu nog een verdediger kopen.

Voor hoeveel seizoenen Aissati zal tekenen is niet bekend. Ook deed Blind geen mededelingen over de betaalde transfersom. Aissati wordt de vierde speler die van PSV naar Ajax gaat. Gert Bals (1965), Peter Hoekstra (1996) en Kenneth Perez (2008) gingen hem voor.

Wat moeten wij met hem? :mad: Doorverhuren aan Cambuur :roflol:
 
Ajax heeft wel gruwelijk potje voetbal in huis gehaald. Aisaiti en Suljemani zijn voetballers pur sang. Samen met Suarez en Huntelaar en Perez hebben zij met ruime afstand de beste voorhoede van Nederland.
 
tja maar elk jaar dat ze de champions league niet halen is toch een heel grote verliespost en dat is al hoeveel jaar ???

Derde :eek: . Maar je hebt gelijk. Voornamelijk op sportief vlak een aderlating. Veel jongens hebben in die periode niet door kunnen groeien. Neem bijv. een Sneijder. In één jaar Madrid is het een beduidend completere, technischere en in de handeling sneller anticiperende voetballer geworden. Mocht Ajax Champions League hebben gespeeld, dan zou hij bij Ajax op hetzelfde niveau kunnen acteren. Van wedstrijdjes -met alle respect- als VVV-uit en Willem II thuis word je als buitengewoon talent niet beter.

Ajax heeft wel gruwelijk potje voetbal in huis gehaald. Aisaiti en Suljemani zijn voetballers pur sang. Samen met Suarez en Huntelaar en Perez hebben zij met ruime afstand de beste voorhoede van Nederland.

Nu alleen nog twee fatsoenlijke verdedigers, en ze kunnen zelfs zowaar in Europa hogen ogen gooien. Hoe lang is dat geleden? Seizoen 2002/2003, Milan-uit?
 
Laatst bewerkt:
Prima aankoop, als hij zich een beetje kan ontwikkelen kan hij van absolute meerwaarde zijn. Er zit nu wel heel erg veel creativiteit voorin met Aissati, Sulejmani en Suarez, en dan Huntelaar als doelpuntenmachine als hij blijft, waar ik nog steeds aan twijfel. Ik ben ook benieuwd naar Cvitanich, ken hem totaal niet en weet ook niet wat hij kan.

Van Basten heeft eerder wel aangegeven dat hij van plan is om 4-3-3 te gaan spelen bij Ajax. Maar ik denk dat hij Europees zeker weleens een 4-2-3-1 erin gaat gooien.

Ik dacht zelf dan aan:

Huntelaar

Sulejmani****Aissati****Suarez

Vertonghen****Lindgren

Emanuelson***Vermaelen***Oleguer?***Silva

Stekelenburg​


Haha, tering. Dit elftal moet echt kampioen worden. Gemiddelde leeftijd van de gehele voorhoede is volgens mij ook echt 21 ofzo :roflol:
 
Prima aankoop, als hij zich een beetje kan ontwikkelen kan hij van absolute meerwaarde zijn. Er zit nu wel heel erg veel creativiteit voorin met Aissati, Sulejmani en Suarez, en dan Huntelaar als doelpuntenmachine als hij blijft, waar ik nog steeds aan twijfel. Ik ben ook benieuwd naar Cvitanich, ken hem totaal niet en weet ook niet wat hij kan.

Van Basten heeft eerder wel aangegeven dat hij van plan is om 4-3-3 te gaan spelen bij Ajax. Maar ik denk dat hij Europees zeker weleens een 4-2-3-1 erin gaat gooien.

Ik dacht zelf dan aan:

Huntelaar

Sulejmani****Aissati****Suarez

Vertonghen****Lindgren

Emanuelson***Vermaelen***Oleguer?***Silva

Stekelenburg​

Uhhhm en Dario Cvitanich dan ???
 
Back
Naar boven