AndroidHealthClinic

Ajax en Bayern bereiken akkoord over Vd Wiel

Bezoekers in dit topic

verander anders de titel van dit topic of maak een nieuwe aan dit gaat over van der wiel dat naar bayern gaat beetje verwarrend allemaal
 
Ik ben benieuwd vanavond. Ajax mag dit niet verliezen.
 
Ajax. :roflol:

Waar zijn ze mee bezig?
 
van der wiel eruit aub wat is die slecht zeg
 
Nice. In twee min twee goals.

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

1-3. :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

2-3. :roflol:
 
Zo dat was een eitje.
 
pfffffffffffff wat een chaotisch duel niet normaal zeg.
En wat was die van der Wiel slecht.

Sulejmani in de spits :roflol: , drama weer.
 
haha epic tweede helft. ajax verdiend door,vooral op basis van de eerste wedstrijd.
 
Stekelenburg vond ik de enige goede speler bij Ajax. Misschien Suarez en Lindgren? Wat was dit slecht. Niet normaal.
 
Wat een drama Ajax...kan zo meedraaien met Go ahead Eagles:roflol:
 
Stekelenburg vond ik de enige goede speler bij Ajax. Misschien Suarez en Lindgren? Wat was dit slecht. Niet normaal.

Suarez speelde een goede 2e helft.

Vd Wiel en De Zeeuw ogen duidelijk vermoeid. Die zijn toe aan 2 weken vakantie. Maar goed met een goede centrumspits had Ajax er denk ik nog 3 ingetrapt. Al was het achterin gatenkaas. Met dit spel red je het niet tegen Sampdoria, Dinamo Kiev en Braga. Waarvan ik beslist niet hoop op Kiev. Aangezien de competitie op volle toeren draait. En ze 2x keer AA Gent flink hebben vernederd.

Auxerre en Young Boys moeten te doen zijn.(Natuurlijk met beter spel want Young Boys hebben Fenerbahce uitgeschakeld)
 
Wat heb ik me gisteren groen en geel geërgerd aan Vurnon Anita. Waar ik vorig seizoen bij vlagen erg gecharmeerd was van deze speler was dat gisteren echt 180 graden anders.
Balaanname, passes en verdedigend echt zwaar teleurstellend.
 
Wat was die van der Wiel slecht zeg, niet normaal. Geen minuut in de wedstrijd gezeten, met als toppunt die mooie terugspeelbal. Het leek soms wel damesvoetbal bij Ajax, ook hoe er verdedigd werd. Bij de 3-3 ook, Stekelenburg dacht die bal wel even op te kunnen rapen. Als hij gewoon z'n lichaam op de bal gooit is er niets aan de hand. Ik zie graag voetballende verdedigers bij Ajax achterin, maar een killer was gisteren best wel nodig. Die Grieken kunnen achterin helemaal niet voetballen trouwens, als die de bal krijgen kunnen ze hem alleen maar uit schieten.

Suarez liet in de tweede helft bij vlagen zien waarom hij beslissend is voor Ajax. Hij is inmiddels vader geworden heb ik begrepen, dus ik hoop dat hij zich nu weer 100% kan focussen op Ajax. Die 2 wedstrijden verlof zijn wel gunstig voor hem denk ik, even de batterij weer opladen.

Sulejmani deed het ook aardig, hij moet alleen nog wat meer balvast worden. Hij probeert te snel de kaats te zoeken, en dat terwijl Ajax 0 kaatsende spitsen heeft. Hij zat er na een uurtje spelen trouwens wel helemaal doorheen zeg, kon bijna niet meer lopen.

De Zeeuw zit weer een beetje in de lift zo te zien, speelde beter dan in de thuiswedstrijd en tegen Twente. Die pass/voorzet op Suarez was fantastisch, jammer genoeg kreeg Suarez die bal op z'n schouder. In z'n periode bij AZ konden hij en El Hamdaoui elkaar altijd goed vinden, ik hoop dat dit weer gaat gebeuren bij Ajax.
 
de Zeeuw goed? Die heeft de eerste helft alleen maar ballen naar jongens met wit shirt geschoten. Sulejmani kampt nog steeds met overgewicht overigens. Ik ben benieuwd hoe snel die jongen is, als hij nog wat kilo's kwijt raakt. Die jongen hoort overigens echt niet in de spits te staan met dit systeem. Vurnon Anita was echt zo ongelofelijk slecht. Man, man, man. Werd uitgekapt als een man van vijftig, leed constant balverlies en veroorzaakte ook nog eens een penalty.

Stekelenburg was echt klasse. Ondanks die drie doelpunten tegen, maar daar kon hij verder ook weinig aan doen. Alleen die laatste misschien. Het zou goed zijn voor Oranje en voor Stekelenburg zelf om gewoon lekker naar Bayern te gaan.
 
de Zeeuw goed? Die heeft de eerste helft alleen maar ballen naar jongens met wit shirt geschoten. Sulejmani kampt nog steeds met overgewicht overigens. Ik ben benieuwd hoe snel die jongen is, als hij nog wat kilo's kwijt raakt. Die jongen hoort overigens echt niet in de spits te staan met dit systeem. Vurnon Anita was echt zo ongelofelijk slecht. Man, man, man. Werd uitgekapt als een man van vijftig, leed constant balverlies en veroorzaakte ook nog eens een penalty.

Stekelenburg was echt klasse. Ondanks die drie doelpunten tegen, maar daar kon hij verder ook weinig aan doen. Alleen die laatste misschien. Het zou goed zijn voor Oranje en voor Stekelenburg zelf om gewoon lekker naar Bayern te gaan.

De Zeeuw was niet goed, maar beter dan vorige week :) De Zeeuw speelt altijd 12 slechte wedstrijden per seizoen, dat deed hij bij AZ ook al, en vorig seizoen bij Ajax in de tweede seizoenshelft ook.

Sulejmani is inderdaad geen centrumspits. Hij hoort in de rol van Suarez, maar dan vanaf links. Als hij aan de zijkant loopt zie je ook dat hij continu de centrumspits probeert in te spelen en zichzelf dan lanceert, alleen heeft Ajax geen centrumspits die kan kaatsen, zoals Sibon dat wel voor hem deed bij Heerenveen. Tegen Groningen heb je grote kans dat El Hamdaoui centraal speelt en Sulejmani er naast, ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Anita was niet best inderdaad. Die penalty was niet nodig, maar die Griek haakt zijn eigen been tussen de benen van Anita, en daardoor valt hij. Het was eigenlijk geen overtreding, maar goed, de scheids geeft hem wel. Lindgren stond trouwens goed opgesteld en had die bal zo kunnen onderscheppen als Anita hem met rust had gelaten.

Stekelenburg was verder prima inderdaad, die heeft zich goed ontwikkeld en is de enige WK-ganger die echt alweer scherp is. Zegt ook wel wat over hem. Ik vond hem mentaal altijd zwak, maar dat heeft hij goed ontwikkeld.
 
Sulejmani alsnog naar West Ham

Ajax is van Miralem Sulejmani af. Althans, voor even. De aanvaller wordt door het Engelse West Ham United voor een jaar gehuurd. Aanvankelijk wou Ajax-trainer Martin Jol zijn aanvaller nog behouden maar na de komst van Mounir El Hamdaoui gaf de oefenmeester alsnog groen licht.

Jol wou echter wel dat Sulejmani nog meespeelde in de voorronde van de Champions League tegen PAOK. Sulejmani zet vandaag zijn handtekening onder de huurovereenkomst. "Ik vertrek naar West Ham, maar kom volgend jaar vol 'power' terug bij Ajax." (Bron:spitsnieuws.nl)
 
Ajax schrijft De Ridder in voor Champions League

Normaal gesproken brengen wij geen voetbalnieuws, maar dit keer stappen we daar even vanaf omdat dit toch wel een erg opmerkelijk bericht is. Ajax heeft namelijk na het vertrek van Miralem Sulejmani, op huurbasis, Daniël de Ridder ingeschreven voor de Champions League. De rechtsbuiten staat op het bij de UEFA ingeleverde formulier onder de middenvelders met rugnummer 19. Een transfer van de aanvaller uit de Ajax-jeugd lijkt dus aanstaande te zijn. Ook Miralem Sulejmani, Mounir El Hamdaoui en de uit de gratie gevallen Evander Sno, Rob Wielaert en Ismaïl Aissati staan op het door Ajax ingeleverde formulier.

http://www.uefa.com/teamsandplayers/teams/club=50143/domestic/index.html

bron:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven