Fitness Seller

Breaking News Ajax heeft trainer binnen!

Bezoekers in dit topic

rivelino

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
4.079
Waardering
73
De Telegraaf meldt dat Ajax en Martin Jol inmiddels een akkoord hebben bereikt over een meerjarig contract. De Amsterdammers dienen nu alleen nog tot overeenstemming te komen met HSV over de hoogte van de afkoopsom. De 53-jarige coach had in Hamburg nog een doorlopend contract tot medio 2010.

Ben benieuwd wat Jol ervan gaat bakken. Dat hij een goede trainer is weten we al, maar of hij Ajax op de rails kan krijgen moet nog blijken;)

Update

Ajax en Hamburger SV hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Martin Jol naar Ajax. De oefenmeester tekent een contract dat hem voor drie seizoenen aan Ajax verbindt, zo meldt de Amsterdamse club dinsdagmiddag. Ajax en Hamburger SV hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Martin Jol naar Ajax. De oefenmeester tekent een contract dat hem voor drie seizoenen aan Ajax verbindt, zo meldt de Amsterdamse club dinsdagmiddag.
 
Laatst bewerkt:
Moet nog maar zien of HSV hem laat gaan.
 
persoonlijk akkoord wordt ook bevestigd door nu.nl. Jol heeft eigenlijk ook niet veel bereikt met HSV.
 
persoonlijk akkoord wordt ook bevestigd door nu.nl. Jol heeft eigenlijk ook niet veel bereikt met HSV.

Daar ben ik het niet mee eens. Een aantal basisspelers werden weggekaapt en HSV wilde geen geld uitgeven voor spelers van dat niveau. Hij kreeg 5 2e rangs voetballers als 'versterking'. En dat is denk ik ook de reden dat Jol ook niet bij HSV zal blijven.

Halve finale Duitse beker en Halve finale Uefa cup vind ik wel netjes. 5e plek in de competitie is teleurstellend, maar ik vind het niet slecht met het spelersmateriaal dat hij had.
 
Moet nog maar zien of HSV hem laat gaan.

Hij ligt overhoop met het bestuur over aankopen die hem beloofd zijn dus misschien willen ze wel van elkaar af.
 
Jol heeft het juist top gedaan met HSV en naderhand ook helemaal niet zo slecht met Tottenham, die naar een bedenkelijk niveau zijn afgezakt na het vertrek van Jol. Om maar niet te spreken over zijn fenomenale prestaties met RKC.

Topcoach, een van de beste die er is. Als het nu niet lukt met Ajax, ligt het probleem toch echt ergens anders.
 
Daar ben ik het niet mee eens. Een aantal basisspelers werden weggekaapt en HSV wilde geen geld uitgeven voor spelers van dat niveau. Hij kreeg 5 2e rangs voetballers als 'versterking'. En dat is denk ik ook de reden dat Jol ook niet bij HSV zal blijven.

Halve finale Duitse beker en Halve finale Uefa cup vind ik wel netjes. 5e plek in de competitie is teleurstellend, maar ik vind het niet slecht met het spelersmateriaal dat hij had.

Tjah, zo heeft Werder ook finale UEFA cup gespeeld maar is men 10de geindigd. Ik weet niet of dat 'iets' bereiken is, zelfde geld naar mijn mening ook voor HSV.

Maar goed dat van 2de rangsspelers heb je wel gelijk in.
 
persoonlijk akkoord wordt ook bevestigd door nu.nl. Jol heeft eigenlijk ook niet veel bereikt met HSV.

Hij heeft het prima gedaan met de selectie die ie tot zijn beschikking had. Plek 5 in de Bundesliga is ongeveer wat je mocht verwachten met deze selectie.
 
Moet het huidige bestuur wel meewerken om er wat van te maken.
 
Moet het huidige bestuur wel meewerken om er wat van te maken.

Dat zal waarschijnlijk niet gebeuren. Dus weer geen kampioen volgend jaar ook al hebben ze de beste selectie. De schaal gaat weer naar Alkmaar.
 
Dat zal waarschijnlijk niet gebeuren. Dus weer geen kampioen volgend jaar ook al hebben ze de beste selectie. De schaal gaat weer naar Alkmaar.

Als El Hamdaoui en Dembele vertrekken wordt het sowieso moeilijk. Maar zelfs als 1 van de 2 blijft zie ik ze niet meteen weer kampioen worden. Met de eigenwijze Koeman zal er een cultuuromslag volgen en dat zal niet iedereen hem in dank afnemen.
 
Als El Hamdaoui en Dembele vertrekken wordt het sowieso moeilijk. Maar zelfs als 1 van de 2 blijft zie ik ze niet meteen weer kampioen worden. Met de eigenwijze Koeman zal er een cultuuromslag volgen en dat zal niet iedereen hem in dank afnemen.

Ik ook niet. Maar PSV en Feyenoord hebben het ook niet. Ik zie AZ, Twente en ook Ajax als Koeman er een beetje een team van kan maken als de grootste kanshebbers.

Waarbij eigenlijk Ajax veruit het beste materiaal heeft het speelt alleen als team niet goed.
 
Beste materiaal. Tsja, dat dacht ik ook, maar ik denk dat het toch wel meevalt. AZ heeft met el Hamdouai, Dembele, Schaars, Romero en Mendez da Silva spelers die gewoon top zijn. Net als Ajax dat heeft met Stekelenburg, Suarez, Vermaelen, Aisatti, Gabri en vd Wiel. Maarja, de supportcast is nogal karig bij Ajax, terwijl ze zich bij AZ heel goed manifesteren (gevolg: kampioenschap).
 
Ik ook niet. Maar PSV en Feyenoord hebben het ook niet. Ik zie AZ, Twente en ook Ajax als Koeman er een beetje een team van kan maken als de grootste kanshebbers.

Waarbij eigenlijk Ajax veruit het beste materiaal heeft het speelt alleen als team niet goed.

Jol bedoel je?:p

Twente zie ik niet als kanshebber, als je je bedenkt wie er allemaal zullen vertrekken. PSV zie ik wel weer meedoen met een aantal gerichte aankopen.
 
Beste materiaal. Tsja, dat dacht ik ook, maar ik denk dat het toch wel meevalt. AZ heeft met el Hamdouai, Dembele, Schaars, Romero en Mendez da Silva spelers die gewoon top zijn. Net als Ajax dat heeft met Stekelenburg, Suarez, Vermaelen, Aisatti, Gabri en vd Wiel. Maarja, de supportcast is nogal karig bij Ajax, terwijl ze zich bij AZ heel goed manifesteren (gevolg: kampioenschap).

Vermaelen zal waarschijnlijk naar de Premier League vertrekken. Als ajax Suarez en Vermaelen kwijtraakt kunnen ze weer opnieuw beginnen.
 
Suarez blijft nog wel een jaar om een absolute topperstatus te verwerven in Nederland. Dat is best een slimme jongen volgens mij.

Vermaelen mag weg van mij. Braafheid komt toch wel naar Ajax. En voor het centrum moeten ze Boulahrouz halen! Vd Wiel, Boulahrouz, Wielaert, Braafheid. Da's geen kattepis. Zeker als je Oleguer, Bruno Silva en Vertongen nog op de bank hebt zitten.
 
Suarez blijft nog wel een jaar om een absolute topperstatus te verwerven in Nederland. Dat is best een slimme jongen volgens mij.

Vermaelen mag weg van mij. Braafheid komt toch wel naar Ajax. En voor het centrum moeten ze Boulahrouz halen! Vd Wiel, Boulahrouz, Wielaert, Braafheid. Da's geen kattepis. Zeker als je Oleguer, Bruno Silva en Vertongen nog op de bank hebt zitten.

Braafheid is 1 van de betere links backs van Nederland. Alleen ben ik bang dat hij naar PSV gaat, omdat Rutten daar trainer is. Boulahrouz zou best eens naar Ajax kunnen gaan, nu jol daar trainer wordt. Vertonghen vind ik niet echt een verdediger. Ik vind hem beter tot zn recht komen op het middenveld(als controlerende middenvelder). Als je thuis speelt tegen een kleine ploeg die steeds inzakt, kan hij best als inschuivende centrumverdediger spelen. Maar niet tegen ploegen als AZ, Twente, PSV en in Europa.

Ik hoop trouwens wel dat Elia komt, dan mag Sulejmani ook weg.
 
Ajax en Hamburger SV hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Martin Jol naar Ajax. De oefenmeester tekent een contract dat hem voor drie seizoenen aan Ajax verbindt, zo meldt de Amsterdamse club dinsdagmiddag.

Het is definitief rond nu:)
 
Ik snap echt niet waarom Jol trainer van .... wil worden
 
Back
Naar boven