MuscleMeat

Ajax in de poule bij Brugge!

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
zojuist 3 minuten geleden rolde brugge uit de koker in poule H samen met Ac Milan Celta de Vigo en Afc Ajax.

ik denk dat ik wel naar brugge-ajax ga, is dichtbij vanaf hier.

mij prognose:
1. ac Milan
2. Afc Ajax
3. Celta de Vigo
4. Brugge

ajax maakt weer een slowstart, maar stoot dit keer door tot de finale!

hier komen we ongetwijfeld uitgebreid op terug tegen de tijd dat ajax en brugge elkaar ontmoeten!

grtz
 
Nou ik betwijfel het, ik heb gister ernstig zitten peinzen om een ander programma op te zetten. Waar is Ajax? Ze missen vd meijde en chivu zeker. Wel leuk dat ze wraak kunnen nemen tegen milan, tenminste als ze beter gaan spelen.
 
zoutzak zei:
zojuist 3 minuten geleden rolde brugge uit de koker in poule H samen met Ac Milan Celta de Vigo en Afc Ajax.

ik denk dat ik wel naar brugge-ajax ga, is dichtbij vanaf hier.

mij prognose:
1. ac Milan
2. Afc Ajax
3. Celta de Vigo
4. Brugge

ajax maakt weer een slowstart, maar stoot dit keer door tot de finale!

hier komen we ongetwijfeld uitgebreid op terug tegen de tijd dat ajax en brugge elkaar ontmoeten!

grtz


Voor de 2e plaats gaat het volgens mij spannend worden.
Milan is natuurlijk veruit het sterkste team uit de reeks, maar vergis je niet, het Belgische voetbal is er volgens mij voor het eerst sinds 1990 terug weer aan het bovenop komen. DIT Brugge is het sterkste Belgisch team sinds het Anderlecht van eind jaren '80...
Van Ajax ben ik niet zo onder de indruk, het is ook een goed team, maar toch niet echt sterker dan Brugge denk ik.
En Celta Vigo is wel geen grote naam, maar een team dat in de Spaanse competitie de top 3 haalt moet wel sterk zijn...
 
rijkswachter zei:
Voor de 2e plaats gaat het volgens mij spannend worden.
Milan is natuurlijk veruit het sterkste team uit de reeks, maar vergis je niet, het Belgische voetbal is er volgens mij voor het eerst sinds 1990 terug weer aan het bovenop komen. DIT Brugge is het sterkste Belgisch team sinds het Anderlecht van eind jaren '80...
Van Ajax ben ik niet zo onder de indruk, het is ook een goed team, maar toch niet echt sterker dan Brugge denk ik.
En Celta Vigo is wel geen grote naam, maar een team dat in de Spaanse competitie de top 3 haalt moet wel sterk zijn...

Anderlecht-Brugge vorig jaar 5-1
Het Anderlecht vd tweede seizoenshelft en dat van nu is beter als Brugge hoor.
En dit Brugge met het grote Anderlecht van weleer vergelijken is grappig :)
 
Moen zei:
Anderlecht-Brugge vorig jaar 5-1
Het Anderlecht vd tweede seizoenshelft en dat van nu is beter als Brugge hoor.
En dit Brugge met het grote Anderlecht van weleer vergelijken is grappig :)

Ok, maar Brugge werd wel zonder echt veel moeite kampioen vorig seizoen en het team is niet verzwakt, alleen maar versterkt en tactisch gegroeid. Trond Sollied is bovendien echt wel een Europese toptrainer die tactisch heel ver staat.
we zullen verder praten na de eerste ronde Moen. Natuurlijk vergelijk ik dit Brugge niet met het grote Anderlecht uit de eerste helft van de jaren 80(1 der sterkste ter wereld toen) maar wel met het anderlecht rond 1990...
Maar Brugge is een veel sterker geheel dan Anderlecht momenteel hoor, daar ben ik van overtuigd (ik ben zelfs geen bruggesupporter, maar een Antwerpfan).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moen zei:
Anderlecht-Brugge vorig jaar 5-1
Het Anderlecht vd tweede seizoenshelft en dat van nu is beter als Brugge hoor.
En dit Brugge met het grote Anderlecht van weleer vergelijken is grappig :)

dat dacht Dortmund waarschijnlijk ook...

:D


enneuh vond Anderlecht tegen Krakow niet echt een goede indruk maken, als ik eerlijk moet zijn hoopte ik halverwege de match zelfs op een doelpunt voor Krakow. Gewoon om dat geklungel van Anderlecht af te straffen...
 
bart82 zei:
dat dacht Dortmund waarschijnlijk ook...

:D


enneuh vond Anderlecht tegen Krakow niet echt een goede indruk maken, als ik eerlijk moet zijn hoopte ik halverwege de match zelfs op een doelpunt voor Krakow. Gewoon om dat geklungel van Anderlecht af te straffen...


inderdaad, en ik denk dat weinigen ontkennen dat Dortmund tot de Europese top behoort...
amoroso, elber, koller en vele anderen zijn schitterende voetballers, maar Brugge deed het gewoon niet slechter.
 
Juriaan zei:
Nou ik betwijfel het, ik heb gister ernstig zitten peinzen om een ander programma op te zetten. Waar is Ajax? Ze missen vd meijde en chivu zeker. Wel leuk dat ze wraak kunnen nemen tegen milan, tenminste als ze beter gaan spelen
begin vorig seizoen was ajax internationaal ook nix, weggespeeld worden in zowel lyon als valencia, maar uiteindelijk bleken ze sterker als menig gevestigd europees topclub.

vd meijde was zeker geen dragende speler, Chivu daarentegen zeker wel.

het heeft gewoon tijd nodig, maar er zit zo veel talent in dit ajax.

rijkswachter zei:
Van Ajax ben ik niet zo onder de indruk, het is ook een goed team, maar toch niet echt sterker dan Brugge denk ik.
ach ja, brugge maakt zeker een kans in de eerste ronde tegen dit ajax, maar tog komt brugge kwalitatief zo veel te kort.

rijkswachter zei:
Voor de 2e plaats gaat het volgens mij spannend worden.
Milan is natuurlijk veruit het sterkste team uit de reeks, maar vergis je niet, het Belgische voetbal is er volgens mij voor het eerst sinds 1990 terug weer aan het bovenop komen. DIT Brugge is het sterkste Belgisch team sinds het Anderlecht van eind jaren '80...
Van Ajax ben ik niet zo onder de indruk, het is ook een goed team, maar toch niet echt sterker dan Brugge denk ik.
En Celta Vigo is wel geen grote naam, maar een team dat in de Spaanse competitie de top 3 haalt moet wel sterk zijn...
ik onderschat Celta ZEKER niet.
ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, ik hoop dat ajax eindelijk op het niveau kan spelen wat ze vorig jaar lieten zien, met dit verbeterde elftal.
 
brugge won van borussia dortmunt hahahahaha
 
rijkswachter zei:
inderdaad, en ik denk dat weinigen ontkennen dat Dortmund tot de Europese top behoort...
amoroso, elber, koller en vele anderen zijn schitterende voetballers, maar Brugge deed het gewoon niet slechter.
haha Dortmund europese top, vooral met Elber.

:haha:
 
rijkswachter zei:
:fu: , zoutzak heeft gelijk..als litmanen eenmaal hersteld is zal er weer orde heersen en het echte talent naar boven komen..
 
CQ_Demolisher zei:
:fu: , zoutzak heeft gelijk..als litmanen eenmaal hersteld is zal er weer orde heersen en het echte talent naar boven komen..


Litmanen?? is die gekwetst dan?
Ik dacht dat die bij het veteranenelftal van Ajax speelde..
:fu:
 
rijkswachter zei:
Litmanen?? is die gekwetst dan?
Ik dacht dat die bij het veteranenelftal van Ajax speelde..
:fu:
owja? zoek maar eens wie ajax' clubtopscorer in de championsleague is. hij is een tijd de (bijna?) totaal topscorer van de championsleague geweest.

SHOW SOME GODDAMN RESPECT! :hedbang: :D




.....owja, Jari is heilig bij Ajax :shrug:
 
zoutzak zei:
owja? zoek maar eens wie ajax' clubtopscorer in de championsleague is. hij is een tijd de (bijna?) totaal topscorer van de championsleague geweest.
QUOTE]

ok, maar dat was de Belg Raymond Braine ook in de jaren 30 (toen heette het nog mitropacup)...
let op!! ik vind Jari nog steeds een superspits ... voor een veteraan... :p
 
rijkswachter zei:
zoutzak zei:
owja? zoek maar eens wie ajax' clubtopscorer in de championsleague is. hij is een tijd de (bijna?) totaal topscorer van de championsleague geweest.
QUOTE]

ok, maar dat was de Belg Raymond Braine ook in de jaren 30 (toen heette het nog mitropacup)...
let op!! ik vind Jari nog steeds een superspits ... voor een veteraan... :p
nou oli, wie is er hier nou van ons de veteraan, ouwe?
 
zoutzak zei:
nou oli, wie is er hier nou van ons de veteraan, ouwe?


Ik natuurlijk, maar het ging over Litmanen... :p
 
Dat Dortmund van tegen Brugge staat mijlenver van Europese top hoor :)
 
zoutzak zei:
ach ja, brugge maakt zeker een kans in de eerste ronde tegen dit ajax, maar tog komt brugge kwalitatief zo veel te kort.
[beetje laat ;)] en dat bleek maar weer :p

CQ_Demolisher zei:
als litmanen eenmaal hersteld is zal er weer orde heersen en het echte talent naar boven komen..
Jari heeft gister weer een oefenwedstrijdje gespeeld, en gelijk 2 maal gescoord. He's on his way back! :thumbs:
 
Back
Naar boven