MuscleMeat

Ajax op het moment..

Bezoekers in dit topic

JuggerNaut zei:
kga 6 november naar Feyenoord -Teplice (tsjechie)

Zit in vak M. Maasgebouw! toegang tot de Kuiperij. gratis Champagne !! komt helemaal goed!!

Niets is sterker dan dat ene woord FE-YE-NOORD!!
:haha: :devil:
 
Niet lachen he. Das lullig. Ze verliezen al met 0-2 thuis tegen een subtopper uit Tjechië en dan ga jij hem nog pesten ook. We verliezen binnenkort nog een championsleague plaats aan Tjechië.
 
Vind 't opvallend we NLers zo denigrerend doen over het Tjechische voetbal als je bedenkt dat NL teams niet echt succesvol zijn tegen Techische teams en het Tjechische nationale team heeft de afgelopen 8 jaren ook laten zien dat niet onder doen voor die fantastische Nederlandse profs.

Komt nog 's bij dat je met een beetje gezond verstand al wist dat dit F'noord een klein wonder nodig zou moeten hebben om een ronde verder te komen. In de competitie zullen ze ook nog heel veel punten verspelen, maarja als jij dat niet inziet dan valt er dit en waarschijnlijk ook nog volgend seizoen heel veel te lachen. :p

Je club steunen door dik en dun, da's pas karakter tonen. Er zijn ook mensen die fan zijn van MVV, zijn die dan zielig of dom? Dacht 't niet.

Trouwens als je club het zwaar k*t doet is het nog lekkerder als je ze wat punten pakken tegen zogenaamde topclubs. :D
 
blijf t leuk vinden om Vitesse te volgen. nooit echte fan geweest maar ja, toch mn clubbie. vind t idd triest als je in moeilijke tijden je club in de steek laat en zodra de wind waait zoals die moet waaien dat je dan weer op de tribune als een gek tekeer gaat.

En Tsjechie is zowiezo geen lang om te onderschatten. tegenwoordig zijn er nog weinig landen vergeleken met aantal jaren terug die nie veel meer in te brengen hebben europees gezien
 
Dit stond onder andere vandaag in de krant :D



"... Sinds de CL wedstrijd tegen Club gaan vele nederlandse ploegen het spel van Club kopieren. Net als Brugge die avond gaan ploegen als Heerenveen en Utrecht vroeg druk zetten, ze nodigen Ajax uit tot een fysieke veldslag en geregeld wordt de counter gezocht. Ajax zoekt zich suf naar een antwoord ( ). De Nederlandse competitie is heel interessant geworden met dank aan Club Brugge ..."

voor de rest zie HLN.

Mooi stukje toch van diene Mulder.
 
Ik zou de antwoorden zoeken bij Ajax en niet bij de tegenstanders. De tegenstanders hebben altijd al geweten dat je Ajax aan moet pakken op het fysieke vlak om een kans te maken, het lukt vaak genoeg gewoon niet. Als Anasas goed bij de les was geweest had Ajax in de eerste helft tegen Heerenveen al met 0-3 voor gestaan. En bij Utrecht was een verschrikkelijk slechte wedstrijd zonder creativiteit. Ik zie dit eerder als een dip bij Ajax door ofwel te veel of te weinig vertrouwen.
 
Eindelijk weer eens een gunstig weekend voor Feyenoord.
 
Ajax is een Brugge te ver geweest he :D da was toch grappig om zien :p
 
maargoed, ajax bestaat al jarenlang voor het merendeel uit kleine mannetjes.... lijkt wel of je niet zwaarder als 70 kilo mag wegen om in het eerste te komen!
 
Tja, idd. Wat ik ook niet snap is dat ze 20 linksbuitens kopen waarvan er geen 1 voldoet. Koop gewoon 1 goeie dat kost evenveel. Verder snap ik de aankoop van Sonck niet als je 'm niet haalt als centrumspits voor 4-3-3 en vind dat het geen rechtsbuiten is waarom koop je 'm dan? Voeg nog wat slakken toe in de verdediging(escude) en je gaat geregeld flink de boot in. Maja sinds Koeman Bob Peeters bij Vitesse haalde voor 14 miljoen neem ik z'n aankoopbeleid al niet serieus meer :rolleyes:
 
hmm nu is van gaal daar voor een deel verantwoordelijk voor ook, maar anistasiou (?) kan ik nou ook niet egt serieus nemen, louis!
 
Back
Naar boven