XXL Nutrition

Ajax op het moment..

Bezoekers in dit topic

CQ_Demolisher

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2003
Berichten
3.267
Waardering
1
zoutzak en hk e.d... uiteraard psv-ajax gezien jongens?was me dat toch een smeerboel, v.d. vaart wel rood en van bommel niet..ook zlatan zal waarschijnlijk voor wedstrijden geschorst worden!

a.s. week ajax-az..ben benieuwd denk wel een gelijkspel..az speelt op het moment best goed(als ze kansen creeren althans)
 
Ja heb het uiteraard gezien.

Van der Vaart terecht rood. Toen hij aan kwam rennen werd hij door de Jong op zijn rechter (zwakke) knie geschopt en hij gaf een schopje terug. Terecht rood echter. Aantal andere spelers hadden daar ook geel moeten krijgen: VOH, De Jong, Pasanen en Escude.

VOH had geel of rood moeten krijgen voor zijn charge op Lobont. Je mog nooit zo inkomen tegen een keeper in het 5 meter gebied.

Van Bommel had had geel of rood moeten krijgen voor zijn elleboog.

Zlatan deed bij de sleutelbeenbreuk van Ooijer niets. Bij de elleboog bij Hofland denk ik ook niet dat hij bewust iets deed. Hij kopte naar links. Om te draaien in de lucht moet je je ellebogen gebruiken.

Robben had geel moeten krijgen voor zijn vele swalbes.

Vogel had geel of rood moeten krijgen voor zijn trap in Sneijders kuiten zonder dat de bal in de buurt was.

Verder weinig te zeggen. Zlatan en Maxwell speelden een goed wedstrijd.

Oh ja, en belachelijk dat Hugo Borst de enige was die zag dat de bal uit Lobonts handen geschopt werd. Ik kom zo terug om meer te vertellen, moet nu ff werken.
 
Wat een ophef over die wedstrijd zeg. In andere competities zitten er elk weekend wel een of twee van die wedstrijden tussen. De scheidsrechter de schuld geven dat die wedstrijd "uit de hand" is gelopen vind ik ook zwak. Het zijn allemaal volwassen kerels die bovendien ook professioneel (zouden moeten) zijn. Gewoon verantwoordelijkheid nemen voor de daden en de volgende keer ook niet zeuren als je 's een beuk terug krijgt.

En bij de amateurs speel je bijna elk weekend wel zo'n wedstrijd. :D
 
Ja, het is prima als je niet volgens de regels van het spel speelt maar er horen wel gevolgen te zijn voor je daden. Als je iemand schopt of een elleboog geeft behoor je een schorsing te krijgen. Bovendien vind ik het schandalig dat Van Bommel een medeïnternational een elleboog geeft, dat zal hem geen vrienden opleveren in het Nederlands elftal.

Volgende week Ajax-AZ. Heb er op zich goede gevoelens bij. Ik schat AZ's voetballende kwaliteiten hoger in dan die van PSV maar daarintegen spelen ze wel minder hard. Ze spelen een aanvallend spel waar Ajax gebruik van kan gaan maken omdat er waarschijnlijk genoeg ruimte bij AZ achterin blijft om lekker in te kunnen voetballen.
Daarin tegen zal Escudé het waarschijnlijk wel moeilijk krijgen met de snelle Ali Elkhatabbi en kan Barry van Galen ook voor wat problemen zorgen in zijn huidige (goede) vorm. Ik gok op een 2-1.
 
Hee Kay zei:
Ja, het is prima als je niet volgens de regels van het spel speelt maar er horen wel gevolgen te zijn voor je daden. Als je iemand schopt of een elleboog geeft behoor je een schorsing te krijgen. Bovendien vind ik het schandalig dat Van Bommel een medeïnternational een elleboog geeft, dat zal hem geen vrienden opleveren in het Nederlands elftal.

Ach, zoals Gullit en Derksen net zeiden gebeuren dit soort dingen wel vaker en een paar dagen later staan de internationals wel gewoon samen voor hun land te knokken. Zo kinderachtig zijn ze zelfs bij de amateurs niet. Dat ze beiden in Oranje spelen telt op dat moment niet. Je club betaalt je salaris waar je van leeft en hoe je met je club presteerd bepaalt je loopbaan. Als je met je club niet presteert kom je ook niet in Oranje. ;)
 
Goed programma trouwens btw, voetbal insite. Ik kijk het elke week...
 
Schikkingsvoorstel Van der Vaart: drie wedstrijden schorsing

Amsterdam, 28 oktober 2003
De aanklager van de KNVB heeft Rafael van der Vaart een schikkingsvoorstel gedaan van vier wedstrijden schorsing waarvan een voorwaardelijk. Ajax beraadt zich momenteel over het voorstel.

Rafael van der Vaart kreeg zijn rode kaart net voor rust in de wedstrijd tegen PSV toen hij onsportief reageerde tegen John de Jong. Scheidsrechter Braamhaar constateerde de overtreding en zond de Ajax-aanvoerder van het veld.
Ajax heeft tot morgenochtend half tien de tijd om te reageren op het schikkingsvoorstel.
 
heb enkel de samenvatting gezien, maar wat een belachelijke wedstrijd. vind dat als je rode kaarten geeft, je het consequent moet zijn. want wees eerlijk, dan had zo ongeveer 10 man rood kunnen krijgen. maar het is combinatie van enerzijds een wanprestatie van het arbitrale trio. en anderzijds van de instelling van de spelers.

en wb AZ, vind het prachtig wat "onze" Co daar presteerd. heb veel respect voor die man, ook al faalde hij bij ajax. maargoed, AZ zal deze vorm en dit geluk niet de hele competitie vol kunnen houden, dus ik zie ze niet egt als een titel kandidaat.

mooi vond ik beide winsten van ajax en psv in europa afgelopen week!
 
oh yea, ik vind co nog steeds wel de man..het ajax dat we nu hebben komt door zijn voorbereidende werk, morten olsen echter was diegene die het fout deed..

ik gok op 1-1, maar zou evengoed een winst voor ajax kunnen zijn..ik denk ook niet dat az de titel pakt maar europees voetbal volgend jaar is voor mij een lopende optie..
 
kga 6 november naar Feyenoord -Teplice (tsjechie)

Zit in vak M. Maasgebouw! toegang tot de Kuiperij. gratis Champagne !! komt helemaal goed!!

Niets is sterker dan dat ene woord FE-YE-NOORD!!
 
JuggerNaut zei:
kga 6 november naar Feyenoord -Teplice (tsjechie)

Zit in vak M. Maasgebouw! toegang tot de Kuiperij. gratis Champagne !! komt helemaal goed!!

Niets is sterker dan dat ene woord FE-YE-NOORD!!

Sterkte. :p
 
Ja zet je Palm bier maar alvast klaar... Ook speciaal als je niets te vieren hebt. :p
 
Hoezo dat sarcastische smiley?

Feyenoord 3-3 na een 3-0 voorsprong. Begin medelijden te krijgen.
 
Hee Kay zei:
Hoezo dat sarcastische smiley?

Feyenoord 3-3 na een 3-0 voorsprong. Begin medelijden te krijgen.

ik ben ajax fan maar az verdiende meer dan dit..
feyenoord is nu gewoon op een dieptepunt.. 2 punten weggegeven maarja dat is hun probleem

celta wint ook van ajax denk ik.. 2-1 zie ik voor me
 
CQ_Demolisher zei:
ik ben ajax fan maar az verdiende meer dan dit..
feyenoord is nu gewoon op een dieptepunt.. 2 punten weggegeven maarja dat is hun probleem

celta wint ook van ajax denk ik.. 2-1 zie ik voor me

ajax fan?

AZ speelde goed, ajax was beter. ajax verdiende te winnen, al was de wijze waarop pijnlijk voor AZ.

enne tegen celta zeker niet makkelijk maar ik ga uit van eigen kwaliteiten en dan is winst zeker mogelijk, en dat zie ik voor me.
 
Verdiend gewonnen. AZ verzuimde de 3-1 te scoren. Als ze dat hadden gedaan waren ze met 3 punten uit Amsterdam vertrokken.

Maar. Ajax kreeg onterecht een doelpunt afgekeurd. Kijk hier of het buitenspel was of niet.
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dan werd er ook nog een strafschop ontnomen in de eerste helft waarbij Zlatan en de bal werden vastgehouden.

Tja, en bij die laatste strafschop kan je je twijfels neerzetten. Volgens de regels hoor je hem te geven.

Celta uit word denk ik erg lastig. Hoop dat er 3 punten gehaald worden.
De resultaten van Celta in Europees verband:

Locatie Duels Winst Gelijk Verlies Doelcijfers
Thuis 22 17 3 2 56-12
Uit 23 2 7 14 17-33

Laat zien dat ze thuis een stuk sterker zijn dan uit.
 
Hee Kay zei:
Verdiend gewonnen. AZ verzuimde de 3-1 te scoren. Als ze dat hadden gedaan waren ze met 3 punten uit Amsterdam vertrokken.

Maar. Ajax kreeg onterecht een doelpunt afgekeurd. Kijk hier of het buitenspel was of niet.
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dan werd er ook nog een strafschop ontnomen in de eerste helft waarbij Zlatan en de bal werden vastgehouden.

Tja, en bij die laatste strafschop kan je je twijfels neerzetten. Volgens de regels hoor je hem te geven.

Celta uit word denk ik erg lastig. Hoop dat er 3 punten gehaald worden.
De resultaten van Celta in Europees verband:

Locatie Duels Winst Gelijk Verlies Doelcijfers
Thuis 22 17 3 2 56-12
Uit 23 2 7 14 17-33

Laat zien dat ze thuis een stuk sterker zijn dan uit.
niet te veel naar het verleden kijken he ;)

enne ook niet teveel naar dat plaatje kijken want daar is het zeker niet duidelijk op. maar in mijn ogen ook geen buitenspel, maar WEL duidelijk een penalty :D
 
Wat vinden jullie nou eigenlijk van Stijn Huysegems?
 
Back
Naar boven