MuscleMeat

Ajax - Topic

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
3.829
Waardering
0
Definitief: Ten Cate vertrekt bij Ajax

Henk ten Cate vertrekt bij Ajax. De oefenmeester was zelf al rond met het geïnteresseerde Chelsea. Maandag kwamen beide clubs tot een akkoord.

Hiermee komt aan de speculaties van de voorbije week een einde. Ten Cate zal op korte termijn een driejarige verbintenis tekenen, zo is de verwachting. In Londen zal hij de rechterhand worden van manager Avram Grant.

'Ajax-spelers storen zich aan salaris Luque'

Diverse Ajax-spelers storen zich aan het torenhoge salaris van de Spanjaard Albert Luque, die naar verluidt zo'n 2,2 miljoen euro per jaar zou verdienen. Dat berichtte het tv-programma Studio Voetbal.

De scheve verhoudingen zouden er zijn omdat de aanvaller pas nieuw is in Amsterdam, en dus niet beloond wordt op basis van zijn prestaties.

Luque, afgelopen winter fel begeerd door PSV, kwam vlak voor het sluiten van de transfermarkt over van Newcastle United, waar hij op een zijspoor was beland.

2,2 Miljoen voor een bankzitter uit Engeland :scratch:
 
Nou, de kogel is eindelijk door de kerk dus. Was te verwachten.

Over dat salaris van Luque verbaas ik me niet, dat was al vantevoren bekend dat hij dat zou gaan verdienen. Natuurlijk is het belachelijk veel voor een bankzitter, maar ja, zo zijn er wel meer fouten gemaakt dit seizoen.

Nu afwachten wie de nieuwe trainer wordt.
 
Heerlijk dit! :D

SP AR TA :D
 
Snap niet dat er nog trainers naar toe willen.Je weet van te voren dat je daar toch wordt uitgejoeld en weggetrapt.Trouwens,het beest jaap stam ziet eruit alsof ie al een jaar dood is.Denk dat de gemiddelde junk dikkere armen heeft.
 
Ajax denkt aan duo Koster-De Boer

Adri Koster en Frank de Boer maken veel kans om Henk ten Cate op te volgen bij Ajax. Het duo zou tijdelijk overnemen tot er een nieuwe hoofdtrainer gevonden is. Manager Martin van Geel houdt er rekening mee dat die zoektocht pas in de zomermaanden ingevuld kan worden.

De clubleiding van Ajax heeft een aantal gewenste trainers voor ogen, maar ze zijn nog allemaal aan de slag bij een andere club. Als die andere club geen vrede neemt met een afkoopsom moet Ajax wachten.

Henk ten Cate vertrekt naar Chelsea waar hij veldtrainer wordt onder leiding van de Israëliër Avram Grant. Ten Cate had nog een contract bij Ajax en maakte eerst bekend dat hij zijn job wilde afmaken. Volgens manager Martin van Geel ging het er achter de schermen anders aan toe. Van Geel in het programma Godenzonen: "Als hij mij iedere dag laat weten dat hij deze uitdaging graag aan wil gaan. Een trein die maar een keer langs komt, een grote selectie, een groter salaris. Iemand tegen zijn zijn houden op deze positie werkt averechts."

Eigenlijk gaat het om de tweede schwalbe bij Ajax. Wesley Sneyder hield vol "ik blijf" en vertrok naar Real Madrid. Ten Cate zei "ik weet niets van Chelsea en wil met Ajax kampioen spelen".

De Boer :thumb:
 
Ik dacht dat Sneijder 2 miljoen per jaar bij Madrid ging verdienen. En deze prutser krijgt bij Ajax 2,2 miljoen per jaar? Oh broeder:roflol:

Ajax is het Feyenoord van vorig jaar. Te weinig kwaliteit. En dat terwijl ze iets van 55 miljoen hebben verdiend aan tranfers.
 
Idd, alsof Lucky Luke meer zal brengen dan Sneyder.
 
gewoon een kwestie van je eigen goed verkopen toch??
 
kansloze rukkers daar in de arena, dat wordt weer mezelf dood ergeren de komende zondagen daar....
 
2,2 miljoen :roflol: Daar betaalt PSV 6 Farfannen, Lazovicen en Koevermansen van :sukkeltje:
 
Snap niet dat er nog trainers naar toe willen.Je weet van te voren dat je daar toch wordt uitgejoeld en weggetrapt.Trouwens,het beest jaap stam ziet eruit alsof ie al een jaar dood is.Denk dat de gemiddelde junk dikkere armen heeft.

Ten Cate gaat uiteraard alleen om het salaris naar Londen toe, hij gaat daar ongeveer het dubbele verdienen dan dat hij bij Ajax deed. Dan nog niet eens gesproken over de hogere bonussen en dergelijke die hij daar kan opstrijken. Begrijp overigens niet wat Chelsea in deze man ziet maar dat even terzijde. Volgens mij zou de gemiddelde hoofdklasse coach het nog beter doen bij Ajax dan dat hij heeft gedaan
 
Ten Cate gaat uiteraard alleen om het salaris naar Londen toe, hij gaat daar ongeveer het dubbele verdienen dan dat hij bij Ajax deed. Dan nog niet eens gesproken over de hogere bonussen en dergelijke die hij daar kan opstrijken. Begrijp overigens niet wat Chelsea in deze man ziet maar dat even terzijde. Volgens mij zou de gemiddelde hoofdklasse coach het nog beter doen bij Ajax dan dat hij heeft gedaan

Het grappige is dat hij in de rol van veldtrainer enorm geprezen is bij Barcelona en vaak als motor achter het succes van Barcelona is genoemd. Blijkbaar is hoofdcoach te hoog gegrepen voor hem, maar als veldtrainer is hij misschien wel wereldtop. ???
 
Ten Cate gaat uiteraard alleen om het salaris naar Londen toe, hij gaat daar ongeveer het dubbele verdienen dan dat hij bij Ajax deed. Dan nog niet eens gesproken over de hogere bonussen en dergelijke die hij daar kan opstrijken. Begrijp overigens niet wat Chelsea in deze man ziet maar dat even terzijde. Volgens mij zou de gemiddelde hoofdklasse coach het nog beter doen bij Ajax dan dat hij heeft gedaan

Denk het niet zijn maar weinig trainers die een goed team neer kunnen zetten met minimaal 6 prutsers in het veld.
 
Het grappige is dat hij in de rol van veldtrainer enorm geprezen is bij Barcelona en vaak als motor achter het succes van Barcelona is genoemd. Blijkbaar is hoofdcoach te hoog gegrepen voor hem, maar als veldtrainer is hij misschien wel wereldtop. ???

Idd.

Maar Ajax is gewoon een disfunctionele club, welke trainer is er nog geslaagd sinds Van Gaal?
 
Ten Cate gaat uiteraard alleen om het salaris naar Londen toe, hij gaat daar ongeveer het dubbele verdienen dan dat hij bij Ajax deed. Dan nog niet eens gesproken over de hogere bonussen en dergelijke die hij daar kan opstrijken. Begrijp overigens niet wat Chelsea in deze man ziet maar dat even terzijde. Volgens mij zou de gemiddelde hoofdklasse coach het nog beter doen bij Ajax dan dat hij heeft gedaan

Ik denk dat dat wel meevalt. Ten Cate heeft met Ajax gewoon een matige ploeg, zeker dit seizoen. Vorig jaar heeft Ajax op 1 goal na het kampioenschap gemist, zo dicht zijn ze al een hele tijd niet bij het kampioenschap geweest. Ook heeft Ajax onder ten Cate gemiddeld de meeste goals gemaakt sinds een lange tijd. Zo slecht deed hij het dus niet. Dit seizoen is de selectie gewoon van middelmatige kwaliteit, en dat blijkt wel internationaal.
 
Het grappige is dat hij in de rol van veldtrainer enorm geprezen is bij Barcelona en vaak als motor achter het succes van Barcelona is genoemd. Blijkbaar is hoofdcoach te hoog gegrepen voor hem, maar als veldtrainer is hij misschien wel wereldtop. ???

Tja verleden jaar gewoon pech gehad met 1 doelpunt verschil geen kampioen worden. Als hij wel kampioen was geworden dan was hij de gevierde man geweest.


Verder zijn de resultaten van dit jaar toe te schrijven aan het bestuur dat niet mee wilde werken aan enkele transfers. Het vertrek van 3 basisspelers en de blessures van andere belangrijke spelers waren gewoon niet op te vangen door de middelmatige aankopen. Ten Cate kan er ook niets aan doen dat hij het met dit spelersmateriaal moest zien te rooien. Heeft niets met zijn kwaliteiten als coach te maken.

De enige fout die ik hem aanreken is de situatie rondom Perez.
 
idd enige fout is de perez kwestie!
 
Back
Naar boven